Multimedia Bridgit Mandler Hurrance sevdiğim bir şarkı olduğu için koydum.
Merhaba sevgili günlük sana hayatımı özet geçeyim; ben Deniz yatılı okulda okuyorum. Ailem beni teyzemlere bırakıp gitmiş teyzemin adı Filiz, onları hiç görmedim, teyzeme sorduğumda ya ters bir cevap verir ya da öğrenince ne olacak der . Teyzem evlenmemiş, çok yaşlı ve çok hasta. Kuzenim var o da 17 yaşında adı Irmak onunla aynı gün doğmuşuz. Aynı okulda okuyoruz. Yaz tatili için geldik ve tatil yarın bitiyor. Irmak:
- kuzen bugün son gecemiz yarın sabah 6 ' da yola çıkıcaz hazırlığını yap eşyalarını topla , sen beni dinliyor musun?
- hı hıı
- hı hı ne yaa bak arkamı döndüğümde seni uyuyor olarak bulursam sonun fena olur!!
- Napıyorsun !
Demememe kalmadan Irmak üstüme atladı ve gıdıklamaya başladı.
- Duurr ya- ya-yapma lü- lü-lütfenn !
- Hayırrrrrr
Diye bağırınca teyzem odaya geldi :
- ne yapıyorsunuz çabuk yatın sinirlendirmeyin beni !
- tamam anne
- tamam özür dileriz teyze dedik ve teyzem bir hışımla odadan çıktı. Nefes nefese kalmıştık.
- Niye gıdıklamaya başladı ki ?
- Her yaz tatili sonu sen hazırlamanı bekliyoruz ve geç kalıyoruz.
-ben hazırlığımı yapmıştım!!
- Niye daha önce söylemedin ya
- Acaba neden, çünkü hayvansı bir şekilde gıdıklandım.
- offf tamam tartışmayalım
Diyerek kavga son bulur. Genellikle kavga çıkınca kavgayı bitiren sonlandıran hep Irmak olur bana kalsa saç baş girecem ama Irmak olunaca asla çünkü birkaç kere intihar etmeyi düşündüm, ama Irmağı yalnız bırakamam. Okul dediğim gibi yatılı okul. Bence yatılı olması çok kötü ama teyzem ikimizden de kurtulmak için elinden geleni yapıyor.
Ertesi sabah çantalar bavullar hazır. Teyzem:
- bundan sonra başka bir yatılı okula gideceksiniz. İtiraz yok siz gidin benim mutfakta işlerim var . Irmak :
- Ama anne !
- sana itiraz yok dedim .
Diyerek eve girdi. Ev iki katlı biraz eski ama güzel. Ben mini kot şort üstüne de herhangi bir tişort aykkabı olarak beyaz converse giydim. Elime de ceket aldım. Irmak ise kot pantolon yine rasgele bir tişört spor aykkabı ve deri ceket giydi. Ve arabaya bindik şöförümüz var Ahmet abi 56 yaşında teyzemin bir aile dostuymuş. Kemerleri bağladık ve yola koyulduk. Ben bir saat uyudum. Irmak müzik dinledi. Uyandığımda araba durmuş Ahmet abi e Irmak yok. Hemen dışarı çıktım ve ahmet abi arabanın ön tarafında Irmak da onun yanında.
- Ahmet abi ne oldu beni niye uyandırmadınız ? Ahmet abi:
- araba bozuldu Irmak da sizi uyandırmak istemedi.
-Ama çok tatlı uyuyodu.
-Neyse tamir edebildin mi?
- Maalesef ve benim tamir edemem gerekli malzemeler yok. Irmak :
- Peki biz nasıl okula gidicez??
-Buradan dümdüz yürüyün karşınıza okul çıkar. Ama biraz uzak. Irmak :
- Ahmet abi saçmalama tek başımıza yürüyemeyiz hem burada telefon çekmiyor.
- Evet Ahmet abi
- Kızlar yapacak bişey yok hadi.
Yapacak başka birşey olmadığını anlıyınca arabanın bağajından valizleri aldık. Benim 1 valizim Irmağın 1 valizi var neyseki çok yok. Çantalarımızı da alfık ve yürümeye başladık. 1-2 adım attım ve bağcıklarım çözülmüş, onları bağlarken Ahmet abinin birisiyle konuştuğunu gördüm. Ahmet abi telefondaki kişiye " kızlar şu an tek başlarına yürüyor Filiz Hanım evet istediğiniz gibi."
Ama teyzem niye böyle birşey istedin ki diye düşünürken Ahmet abi beni gördü ve yanıma koşarak gelmeye başladı bende hemen Irmağın yanına koştum çok hızlı koşarım hemen vardım ve Irmağa bir çırpıda anlattım. Biraz afallafı ama sonra bize doğru koşan Ahmet abiyi görünce hemen koşmaya başladık. Ahmet abi arkadan kendi kendine konuşuyordu " yakalıyacam sizi" der demez yere yığıldı. Bir şeyi unutmuştuk Ahmet abinin astımı var hemen yanına gittik öldüğünü anlayınca Irmak ağlamaya başladı. Bende Ahmet abinin telefonunu aldım.
Irmak biraz sakinleşince arabaya doğru yürüdük. Arabayı çalıştırmayı başardım. Zaten bozulmamamış, Ahmet abi bana araba sürmeyi biraz öğretmişti. Bu nedenle biraz şanslı sayılırım.2 saat yürüdükten sonra okula vardık. Okuldan içeri girdik ve üst kata çıktık. Irmak:
- amaa burası kız yatılı okulu değil kii
- aynen
Müdürün odasına vardığımızda işlemleri hallettikten sonra müdüre:
- burası kız yatılı okulu değil mi?
- evet yatılı okul ama kız ve arkek birleşik yatılı okulu dedi müdür bey.
Biz şok olduk. Neyseki yatakhaneler farklı . Yerleştik hemen Irmak la yataklarımız yan yana. Bakalım ilk okul günümüzde neler olacak?Merhaba okurlar yeni kitabımla karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk ve Son Aşk
Teen FictionMerhaba sevgili günlük ben Deniz 15 yaşındayım. Hayatım tam anlamıyla berbat. Annem ve babam ben küçük yaşta öldüler. Kardeşm yok. Irmak ile beraber bunların üstesinden geleceğiz. Birbirimize olan güvenimiz sonsuz. Yeni arkadaşlar yeni ortam, bakalı...