4. Bölüm Yeni Kankilerrr

33 8 1
                                    

Okulda öğlene kadar bişey olmadı . Okuldan sonra mezarlığa gittim. Anne ve babamın yanına... Çok özledim onları, çookk. Onun dışında normal sıkıcı, eğlencesiz bir okul günüydü. Yatakhaneye gidip üzerimizi değiştirdik ve dışarıya çıktık. Okula geleli nerdeyse 3 hafta olucak. Ama ben sadece 4 kez yazdım. Çünkü okul sıkıcı. Ben böyle düşürken Irmağın bağırmasıyla oturduğum yerden düştüm.
     Irmak koşarak yanıma geldi.
- Denizzzz iyi misin? Deniz , Deniz, Deniz bişey söyleee.
- Susuarsan söyliyeceğim. İyiyim ben niye bağırdın sen ?
- Haa iyiysen tamam. Ya Umut bana mesaj atmışş.
- Ne demiş pekii ? Bu kadar çok bağırdığına göre önemlidir.
Neyseki kimse bizim konuştuklarımızı takmıyodu. Yoksa rezil olmuştuk.
- Yaa Deniz tabik ki de önemli manyak mısın ?
- Eee ne demiş sadede gel sadedee.
- naber yazmış. Kısaltarak yazmış ama olsun.
- Nbr mi yazmış yoksaa.
- Evet ama mesaj atmış.
Ben bu kızı boğarımm. Yaa"nbr"yazmış diye çığlık atılır mıı ?
- biraz önce sesli düşündün Deniz.
- benim için önemli değill
- ya çookk pisliksin
- sağol canım çok iyisin
- ayy rica ederim
Beni kızdırmaya çalışıyordu. Ama bi sefer başaramadı. Ben onu kızdırmaya çalıştım.
-  ayyy ne demekk
Biz böyle konuşmaya devam ederken , yatakhanedekiler bize şizofreniymişiz gibi  bakıyorlardı. Çok rahatsız edici bir durum olmasına rağmen biz konuşmamıza devam ettik.
- Çok gıcıksın Deniz
- Bunu iltifat olarak kabul ediyorum
- Bence kabul etmee
- Ettim bile
  Orda oturan bi kız bize bakarak :
- YETER ARTIK !
- Çok sık duyduğumuz bi cümle size de tanıdık geliyodur.
- Bence de Deniz artık yeter
- Asıl sana yeter Irmak
- İkinize de yeter sabahtan beri mal mal konuşuyosunuz. Hani ciddi bi konu hakkında konuşsanız neyse ama bu kadar da olmaz. Bizim de bi sabır seviyemiz , kulağımız var sizi dinlemek zorunda değiliz. Mantıksız mantıksız konuşuyosunuz ve tam olarak 2,5 saattir aynı şeyleri konuşuyorsunuz. Bunları yaklaşık olarak haftada 4 kez dinliyoruz. Haftada 4, günde 2 kez sizin bu tartışmalarınızı birbirinize laf atmanızı kavga etmenizi dinleyecek halimiz yok. Ya siz artık, bağıra bağıra kavga edip birbiribize laf atmayı bırakırsınız ya da müdire hanıma gidip sizi şikayet ederim. Artık aileniz mi gelir , okuldan mı atılırsınız bilmem...

     Kız bize bunları söylerken tek dikkat ettiğim şey , eminem ile akraba olup olamama durumunu düşünüyordum. Çünkü  bu kadar şeyi 14 saniyede söyleyebilmiş olması  olağanüstü.
- hayır eminem ile akrabalığım yok
- ya yine mi sesli düşündüm, ama olmaz kii
- oldu bilee
- sen konuşma Irmak hep senin yüzünden
- Hiçte bilie
Irmak tam cevap verecekken kızın saçlarımızı asılmasıyla ikimiz de çığlık attık. Biz orda can çekişirken kız da :
- Bu arada ben Öykü
- Bende Deniz
-Bende Irmak
- Biliyorum, sizin hakkınızda çoğu şeyi biliyorum. Mesela siz kuzensiniz ama Deniz 'in ailesi öldüğü için teyzesine yolladılar.
- Sen bunları nerden biliyorsun ?
- Denizciğim ben bu okuldaki herkesi tanıtım.
   Saçlarımızı bıraktı ve cici kız görünümünü aldı
- Tanıştığıma memnun oldum
- bizde
- bizdee
- ee artık kankayız dimii
- Evet

   Biz böyle konuşurken içeriye Su ( Her seferinde İlayda Su yazmaya üşendiğim için bazen sadece Su yazabilirim )  ve Merve girdi.
- Ne oldu kavga falan mı var ?
- Yoo tanıştık dedi Irmak
- Hmm. Öykü biraz kavgacı birisidir de .
- Fark ettik
- ne oldu da ?
- Amann çok önemli değil. Hepimiz arkadaş olduğumuza göre artık birlikte gezeriz.
- Aynen
- Kabul
- Tamam
Bir gün daha böyle geçti. Artık 5 iyi arkadaşız. Umarım hep böyle kalır. Ben bunu yazarken yatakhanedeki herkes uyuyordu , tabii ben hariç herkes . Saat 11' e geliyordu. Tabi sabah 6 ' da 7'de kalkınca böyle bidaz erken yatıyom. Aslında erken değil , aman ben yatıp zıbaracam sevgili günlük iyi gecelerrrr....

İlk ve Son AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin