Part 3

46 3 1
                                    

Louis kwam als eerste door de deur heen en liep naar Jack en Charlotte toe. De rest van de jongens volgde al snel. Ze begroette elkaar allemaal. 'This is our internship student Lotte, she is from holland', zei Charlotte en ze wees mij aan. 'Hiiii Lotte', zei Louis vol enthousiasme en hij gaf me een knuffel. 'Nice to meet you', fluisterde hij in mijn oor. 'Nice to meet you too, it's a honour to meet you' zei ik en ik hield Louis stevig vast. Liam was de volgende die zijn armen wijdt deed voor een knuffel 'Hi babe', zei hij lief en hij deed zijn armen om mij heen. Terwijl ik liam een knuffel gaf keek ik ineens recht in de ogen van niall die achter hem stond. Hij glimlachte en keek me vol bewondering aan. Ik voelde dat ik knalrood werd, dus ik keek daarom snel naar beneden en liep naar Harry om hem een knuffel te geven. Ik pakte harry stevig vast, je rook zijn luchtje het sterkst van allemaal. Hij trok zich terug en hij begon met praten. 'You're from holland, right?' vroeg hij geïnteresseerd. Niall kwam er naast staan en mengde zich in het gesprek. 'Yes I'm from hollland, I'm here for my study, it's amazing that i can do an internship for Captial, I'm so lucky', zei ik lachend. Niall glimlachte en harry stelde nog duizenden andere vragen over mijn leven, hoe oud ik was en waarom ik in hemelsnaam voor london had gekozen. Ik begon alles te vertellen, dat ik 19 jaar oud was en dat ik londen altijd een super leuke stad heb gevonden. Ik bleef door praten totdat ik ineens werd afgekapt door Charlotte. 'We are going to start the interview now'. Ik keek teleurgesteld naar beneden. Niall probeerde me aan te kijken en toen onze ogen elkaar bereikte ging hij zachtjes voor mij staan. 'Ehm I still need to give ya a hug', zei hij stotterend met zijn ierse accent. 'Ah come here', zei ik en ik opende mijn armen. Niall liep naar mij toe en pakte me stevig vast. Ik kroop dichter tegen hem aan, dit was waar ik al die 5 jaar op had gewacht. Ondanks dat het maar een paar seconden duurde, voelde het als een eeuwigheid. Hij trok zich terug. 'Are ya going to interview us?', vroeg hij terwijl hij de deur voor me open hield om te gaan. 'Nope, I can only watch.. unfortunetely', zei ik terwijl we samen door de gang naar de studio liepen. 'Ah thats not nice, you seems like a great interviewer', zei hij met een knipoog. Ik glimlachte, 'thanks' zei ik en we liepen de studio binnen. Niall liep door naar de jongens en ik ging op mijn krukje zitten om te kijken. 'Ahhh are you not going to interview us?' vroeg harry teleurgesteld. 'No sorry boys, this is my first day so i can only watch', zei ik. Ze keken teleurgesteld en Jack en Charlotte begonnen het interview. Ik probeerde naar Jack en Charlotte te kijken maar niall greep elke keer de aandacht, hij zat de hele tijd gebaren te maken dat hij het saai vond en hij wenkte mij om te komen. Ik maakte een gebaar dat het niet mocht en hij keek teleurgesteld mijn kant op. Charlotte had het door en ergerde zich er blijkbaar aan want ze stond ineens op. 'Lotte go to the cantine, we will come later' zei ze volkomen geirriteerd. Ik keek haar geschrokken aan. 'But' wilde ik zeggen maar ik kreeg niet de mogelijkheid om dat te doen want Charlotte reageerde al meteen. 'No there is no but, leave now please'. Ik reageerde niet meer en pakte mijn spullen en liep naar de kantine. Als het zo moest gaan had ik er echt geen zin in om een jaar lang hier te blijven maar ik zette het maar van me af en bestelde wat te drinken in de kantine. Ik stond nog maar net in de rij toen niall naar me toe kwam gerend. 'What are you doing here?' vroeg ik terwijl niall naast me kwam staan. 'I feel so sorry for you', zei hij 'I asked if you can come back and they want to give you another chance'. 'Chonce', zei ik met een grijns terug en niall begon te lachen. 'Whatever you want, but i want you back', zei hij. 'You want me back?', vroeg ik terwijl ik hem aan keek en mijn drinken aanpakte. 'Yea jeez it's so boring, you make it a bit funny though', zei hij terwijl hij mij met grote ogen aankeek. 'Alright then', zei ik en Niall begon te glunderen. 'Thank you', zei hij. 'Do you want something to drink too?', vroeg ik heel nonchalant terwijl ik bijna wilde gaan betalen. 'No it's fine', zei niall. Het pinautomaat wilde niet meewerken en de man die achter de balie stond liep naar achteren om iets op te halen. Ik keek naar niall. 'You can already go if you want, I think they are waiting for you', zei ik terwijl ik alvast een klein slokje nam van mijn drinken. 'Ah no I will wait though', zei niall zenuwachtig terug terwijl hij mij diep in mijn ogen aankeek. Ik keek snel naar beneden, omdat ik op 1 of andere manier verlegen werd. 'Don't be so shy lotte, I don't bite or something', zei niall terwijl hij naar beneden bukte om mij te kunnen zien. 'Your eyes are beautiful so i just want to see them', zei hij met een lieve glimlach. 'Thank you, that's sweet', zei ik met een glimlach terug. 'But i'm a bit shy because ehm' ik was even stil 'you actually need to know that I've waited for ages to meet you and I just can't believe I'm here with you', zei ik zachtjes. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan met deze reactie, want volgens mij klonk het zo lomp. 'You're a fan?' vroeg niall. 'I am', zei ik terug. 'You can get my autograph afterwards, okay?' zei hij terwijl hij wees naar de man die inmiddels weer aankwam lopen. 'That would be lovely', zei ik terug en ik kon afrekenen. Ik nam mijn drinken mee en ik liep samen met niall naar de studio. Ik voelde me al iets meer op mijn gemak dus ik begon meer verhalen te vertellen aan niall. Hij luisterde aandachtig. 'Don't wanna go back to the studio, you're finally talking a lot now', zei niall toen we voor de deur van de studio stonden. Ik begon te lachen. 'Shall we continue after the interview?' vroeg hij lief. 'Yes, I don't have a lot of time cuz my program today is quite heavy but we will figure it out', zei ik met een knipoog. 'Okay nice', zei niall en hij opende de deur van de studio. 'Good luck', zei ik zachtjes en niall keek nog om en stak zijn duim op en glimlachte.




'Living the Dream' // N.HWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu