Part 7

33 5 1
                                    

Ik plofte als een soort sneeuwengeltje op het bed. Ik kon niet geloven dat dit echt was gebeurd. Ik staarde naar het plafond en dacht na over de middag die niall en ik samen hadden gehad. Mijn gedachtes werden al snel verstoord toen mijn telefoon oplichtte, ik had een berichtje van niall.

'Hiii cheeks (ya have always red cheeks when ya talk with me so this is your new nickname ) Anyway , I'm free after my interview, shall I come over tonight ? I'll help ya to find a new internship if ya want . x niall'

Ik glimlachte naar mijn telefoon, ik sloeg zijn nummer meteen op zodat ik zijn profielfoto kon zien. Dat was iets waar ik als fan altijd super nieuwsgierig naar was. Het was een selfie die ik nog nooit had gezien, hij stond er samen met een andere jongen op. Het was een schattige foto. Ik bleef naar de foto kijken hoe goed hij er wel niet uitzag waardoor ik bijna vergat dat ik moest reageren op zijn berichtje. Hij was online en ik werd zenuwachtig. Ik typte verschillende dingen steeds opnieuw en opnieuw maar uiteindelijk kwam er iets uit.

'Heeee Niall (I don't have a nickname yet, sorry). Of course you can come over! When are you free? Do you need to eat too? I'm gona make dutch pancakes, so if you want? x'

Ik drukte op zend en raakte in paniek, straks had ik iets verkeerd gezegd. Ik kon er nu toch niks meer aandoen en ik zag dat niall begon te typen.

'There is food here, but some dutch pancakes sounds great tho , i'm finished around 19.30, so I can be at your house at 8 I guess, probably there are a lot of fans outside so i'm bit later then, I'll let you now, comin asap. Need to go now ! Interview starts ! See ya tonight ♡ '

Ik glimlachte en legde mijn telefoon weg. Ik pakte mijn laptop en ging alvast een beetje streamen naar iets nieuws voor mijn stage. Ik durfde school nog niet te mailen, ik was bang dat ze boos zouden reageren of dat het consequenties had voor mijn eindcijfer. Ik googlede wat rond maar ik kon nog niet echt iets vinden. Ik kreeg er hoofdpijn van dus ik sloot mijn laptop af en plofte op de bank voor de tv. Ik maakte wat fruit klaar en zapte wat heen en weer op de tv. Ik keek op de klok rechts van mij en ik zag dat het al bijna 6 uur was. Ik schrok op. Ik pakte mijn telefoon van mijn bed en besloot mijn moeder te bellen. Ik vertelde alles wat er was gebeurd en dat ik de jongens had ontmoet. Mijn moeder kon het allemaal niet geloven, niet van One direction en niet dat ik was ontslagen. Ik bleef herhalen dat het allemaal echt waar was. Ik vertelde nog niet dat niall vanavond langs zou komen, dat zou te veel gekke dingen opleveren. Ik had meer dan een uur met haar gebeld en ik besloot te beginnen met de pannenkoeken. Het was inmiddels half 8 en niall zou rond 8 uur komen, als alles meezat natuurlijk. Ik gooide alles in de beslagkom en begon met bakken. Ik had appeltjes en andere dingen die iK er allemaal in verwerkte. Ik had mijn muziek keihard op en ik was helemaal enthousiast bezig totdat ineens de bel ging. Ik huppelde zenuwachtig naar de deur. Ik had al een vermoedde maar ik keek nog even voor de zekerheid door het gaatje van de deur. Het was niall. Hij stond alleen voor de deur wat me verbaasde, want ik dacht dat Basil nog wel mee zou lopen tot aan boven. Hij glimlachte. 'You have meal on your face babe', zei hij lachend en hij veegde iets van mijn gezicht voordat hij mij een knuffel gaf. 'That's embarrassing' zei ik lachend. 'It's not', zei niall terug met een knipoog. 'Come in, i'm still baking the pancakes', zei ik. 'Niceee, can I help you or?', vroeg niall terwijl we naar binnen liepen. Ik liep wat sneller omdat het vuur nog aanstond. 'Oh no though, you can relax on the sofa or on my bed if you want', zei ik terwijl ik alweer wat beslag in de koekenpan deed. 'Sure about that?', vroeg niall terwijl hij achter mij kwam staan. '100%', zei ik met een glimlach. 'I'm gona surprise you with my baking skills' zei ik. 'Okay okay, whatever you want', zei niall en hij gaf me een klopje op mijn schouder en liep naar de bank. Mijn appartement was best klein dus je kon makkelijk met elkaar praten. Niall plofte op de bank. 'It's a nice room', zei hij terwijl hij een beetje in het rond keek. Ik draaide mezelf naar hem toe. 'Yes I really like it, unfortunetely i need to move to something else in 2 weeks', zei ik. 'I'm gona help you', zei hij terwijl hij half op de bank ging liggen. 'Thank you so much, really appreciate it', zei ik terug. 'How was your interview horan? Vroeg ik terwijl ik de laatste pannenkoek in de koekenpan deed. 'Well it was fun, we did some nice things'. 'Like what?', vroeg ik geïnteresseerd. 'Cant tell ya, its a surprise', zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. 'Aaahhh', zei ik en ik keek hem met puppy ogen aan, hij moest lachen. 'It will be on the tellie tomorrow, you will like it', zei niall. 'I like every interview you do', zei ik enthousiast. 'You crazy fangirl', zei niall lachend. 'That's how i am', zei ik met een grijns en ik legde de laatste pannenkoek op het bord. 'Finished!', zei ik vol trots terwijl ik het bord richting mijn kleine eettafeltje bracht. 'Looks gooooddd', zei niall en hij stond op en liep naar de tafel. Hij ging zitten, het was ook maar een tafeltje voor 2. 'Do you want something to drink?', vroeg ik terwijl ik weer terug naar het keukentje liep om de borden te pakken. 'Water please', zei niall. 'Oki dokie', zei ik terug en ik pakte alles wat ik nodig had. 'Hope you like it', zei ik toen ik een pannenkoek op nialls bord legde. Hij deed er wat suiker op en ik wachtte in spanning af. 'Don't stare at me like that', zei niall lachend. 'You look cute', zei ik terwijl ik hem aankeek. Hij keek naar beneden. 'Heeee don't be shy too now', zei ik en ik pakte zijn arm. Hij keek me weer aan. 'Sorry', zei hij zachtjes. 'I'm gona try your pancake now', zei hij en hij rolde hem op. Ik bleef hem aankijken hoe hij het eerste hapje nam. 'Wowww this is really good, I like it'. Ik zuchtte diep. 'Fortunetely', zei ik lachend. Ik begon een verhaal te vertellen over dat ik eigenlijk niet zo'n held ben in koken. Mijn oppaskindjes vonden mijn pannenkoeken ook altijd verschrikkelijk. Dus ik was ontzettend blij dat hij het lekker vond, en ik moet eerlijk zeggen dat ze goed waren gelukt. We hadden het over leuke dingetjes toen uiteindelijk alle pannenkoeken op waren. 'Do you also want a desert?', vroeg ik terwijl ik alle vieze borden naar de keuken bracht. 'What about going to the icecream shop a bit further in this street, i'll pay', zei niall. 'How do you know that here is a icecream shop', vroeg ik lachend. 'Well I know all the food places in london', zei niall vol trots. 'That's impressive', zei ik lachend terug. 'it's a nice idea, but the street is quite heavy, there are always a lot of people here, what if you get mobbed by fans?', vroeg ik terwijl ik inmiddels alles in de vaatwasser had gedaan en weer naar hem toe liep. 'I can go undercover', stelde niall voor. 'How?', vroeg ik. 'Dunno, do you have some clothes for me'. 'Of course I have', zei ik overtuigend. Ik pakte zijn hand 'Come here'. Ik leidde hem naar mijn kast vol met kleren. 'What do you want?' Vroeg ik terwijl we staarde naar mijn immens grote kast met kleding. 'What about that big hoodie, I will put the capuchon on, wear some pilot sunglasses and then we can go', zei hij en pakte mijn grote trui. 'Sunglasses while it's almost winter', zei ik lachend. 'Yea why not, people in london are crazy and i'm one of them', zei hij. Ik begon te lachen. 'Okay then'. Niall deed de trui aan en we waren klaar om te gaan.

'Living the Dream' // N.HWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu