Alison Pov.
ik keek weer naar de spiegel, ik zag er vermoeid uit, me ogen waren helemaal rood, en ik had allemaal kringen onder me ogen, ik ging naar buiten en deed gelijk me rode lange jas aan, ik was in Rosewood aangekomen, O.. My.. God... Ik zag Hanna, Spencer, Emily en Ar..., Huh waar is Aria?, ik zag Emily met een krant lopen, allemaal tranen liepen langs haar wangen en Hanna's en Spencer's ogen waren ook helemaal rood, ze liepen veder, ik liep naar de krant en pakte hem op, "Meisje Aria Montgomerey (16 jaar) Werd begraven weet niet zeker als het goed met haar komt, is er slecht aan toe" "Neeee!" Schreeuwde ik kei hard, er rolden allemaal tranen over mn gezicht, Was dit het moment voor...?, zou ik nu weer verschijnen? ik viel op de grond, nog meer tranen rolden langs mn wangen, allemaals A's schuld waarom doet hij het, waarom wou hij me vermoorden en Aria... weer allemaal tranen vielen op de grond, "Waaraan heb ik dit verdiend?" vroeg ik me af?, Ik werd afgeleid door geschreeuw, ik keek naar achter, Het was Mike, zn ogen waren helemaal rood, hij vecht met een jongen "HOHOHO" Ella kwam eraan, Ella keek mij kant op, ik schrok en rende weg.
Spencer Pov.
Ik veeg me tranen weg, Hanna was bij me. "Waarom?, wat had ik fout gedaan?" vroeg Hanna en viel in tranen uit, ik probeerde haar te troosten maar ik viel ook in tranen uit, "Wat had Aria misdaan?" Vroeg ik me af en pakte een doekje, en veeg me tranen weg. *Tring* Wat een mooi moment zei ik sarcastis, oh het is van Emily: SOS, Kom Hanna ! riep ik "Wat is er?" Vroeg Hanna en keek me aan, "SOS" Van Em, kom!
We waren bij Emily's huis, we bellen aan, ik hoorde Emily heel snel naar de deur toe rennen, "Hey, kom snel" Zei Emily en liep naar boven, we volgen haar, "Wat is er Em?" Vraag ik en ik kijk haar vragend aan, "Weet je nog met caleb die een sleutel zocht voor Jenna?" Ehh... Ik kijk naar achter en zag daar Hanna naar de grond kijken, ik kijk naar Emily en wijs naar Hanna, Emily begreep me meteen "Eh... Hann, gaat het?" "Eh.. J.. Ja hoor" zei ze en een traan rolde over haar wang. "Maar oké wat is er met de sleutel?" vraag ik, "Ik heb hem gevonden" zei Emily en liep naar de sneeuwbol toe en pakte de sleutel, "OMG... Waar is hij van?" vraag ik, "Weet ik niet, maar er staat wel een adres op" Yash dacht ik, "Laten we d'r naar toe gaan"
We waren op de locatie aangekomen, er stonden allemaal opslagplaatsen, we zochten nummer 21, "Aha daar is het" zei ik en ik wees naar de opslagplaats met het nummer 21, maak open zei ik tegen Emily, ze pakte het sleuteltje, en deed de deur open, we keken naar binnen er stond alleen een klein broodtrommeltje, "OMG... dat was Ali's oude broodtrommel" riep Emily, we pakte het doosje en maakte het open, er zat een usb in, ik stopte hem in me broekzak, kom we gaan naar huis zei ik.
We waren bij mijn huis aangekomen, "Snel pak je laptop Spence" zei Hanna, Ik pakte mn laptop en stopte de usb er in, OMG... Het waren videos over ons! dat wij ons aan het omkleden waren... OMG!, "Wist Ali hiervan denk je?" vroeg Emily en keek me aan, 'Weet ik niet' net toen ik mn laptop dicht wou doen ging het niet over ons 4 maar over... Aria en Jason, OMG! "Waren hun samen?" vroeg Hanna en keek me vragend aan, " Weet ik niet, en wie heeft dit gefilmd?" vroeg ik, Hanna en Emily keken me aan en zeiden tegelijk: "Ian" Ik keek hun aan "Hoe weten jullie dat zo zeker?" vroeg ik "Laten we het morgen testen" zei Hanna, "Hoe dan?" vroeg ik, "We vragen gewoon 10.000 euro en dan op een locatie" zei Hanna, "Eh.. Hij kent onze nummers" zei Emily, "We vragen wel en wegwerp telefoon aan Caleb" zei ik.
~De Volgende dag-,
Ik zag Hanna en Emily al in de katine aan een tafel zitten, "zien jullie hem al?" vroeg ik, Emily wees naar de kant van de snoepautomaten, "Oké hebben we een wegwerp telefoon?" vroeg ik en ik keek Hanna en Emily aan, "ja" Zei Hanna en gaf me de telefoon aan, oké: "We hebben je home-make movies" ik klik op verstuur, Ian stuurt een bericht terug: "Wat wil je?", Eh.. wat zullen we vragen? vroeg ik en ik keek naar Hanna en Emily, "Vraag 10.000 euro" zei Hanna, Oh jahh, "Ik wil 10.000 euro, locatie: Rosewoodcity park, kom alleen" zo? vraag ik en ik laat het bericht aan Hanna en Emily zien, "Ja" zeiden ze tegelijk, ik drukte op verzenden, oké nu nog wachten.
-5 uur later.
We waren in Rosewood City Park, we hadden garret gevraagd voor de veiligheid. "Oké, blijf hier staan" zei garret, *Tring* ik kreeg een bericht, "Shht, doe je geluid uit Spence" Siste Hanna naar me, "Oké, rustig." zei ik en ik las het bericht, : "Hey Spence kan je me misschien ophalen?, ik ben bij de kerk -Melissa" Ik moet naar Melissa zei ik, "Oh okay, ik app je zo als Ian er is" zei Hanna, ik starte de auto en reed naar de kerk en zag Melissa al voor de kerk wachten, "hey" zei ik, "Hey, dankje" zei Melissa, we waren bijna thuis, 'Oh, Shit' ik ben mn telefoon bij de kerk vergeten, kan je mischien draaien?' Vroeg Melissa, "Oh okayy" ik draaide de auto maar lette niet echt goed op, BAM ik knalde tegen een vrachtwagen aan.
Melissa en ik waren bij het ziekenhuis, ik had alleen een lichte hersenschudding, maar Melissa had haar been gebroken, "Gaat het met Melissa?, kan ik naar haar toe?" Vroeg ik een dokter, "Is goed, maar niet te lang, ze moet rusten" zei de dokter en wees naar de kamer van Melissa, "Hey, gaat het al een beetje?" vroeg ik en keek naar melissa, ze keek me aan: "Het gaat wel, kan je me telefoon nog misschien halen, ik moet Ian appen" is goed zei ik, ik liep naar de auto en reed naar de kerk.
Ik was al bij de kerk aangekomen en keek onder de stoelen, ik keek naar achter, ik schrok het was Ian, "Oh, H.. Heey" zei ik geschrokken, "Hey.. ik kreeg vanmiddag zo'n raar smsje" ik liep naar achter "Oh.." zei ik, "Het nummer was geblokkeerd maar ik kon toch antwoorde" zei Ian en liep steeds dichter naar me toe, hij pakte zijn telefoon, *prrt* "Shit" dacht ik, ik had het geluid niet uitgezet, "Tss om geld vragen?" hij liep nog dichter naar me toen, "Geef me de Usb spencer" zei Ian en liep nog dichter naar me toe, ik haalde de usb uit mn tas, en gooide hem op de grond, "Pak hem maar" ik rende naar boven, Ian rende me achterna, Ik was helemaal boven, Emily belde mij ik nam op, Ian gooide me telefoon uit me handen, "WAT MOET JE VAN ME, JE HEBT JE STOMME VIDEOS AL" Ian deeuwde me op de grond, "AUW" schreeuwde ik, BAM, hij deeuwde me bijna 10 meter naar beneden, "Ian, als je van me zus houdt, doe dit dan niet!"screeuwde ik tranen gleden langs me wangen, "Ik doe dit omdat ik juist van je zus houd" en hij deeuwde me nog harder, Ik zag een black-hoodie, Bam, degene deeuwde Ian 10 meter naar beneden, en hij hing aan de klokkenluider, Hanna en Emily kwamen naar me toe rennen, ze hadden alles via de telefoon gehoord, ik hield me stevig vast, ze keken naar beneden, daar hing Ian dood.
Een half uur later was er allemaal politie en ambulances en onze moeders, zelfs die van Aria, Ik kwam huilend uit de kerk, De politie ging naar binnen voor Ian, effe later kwam de politie terug, "Is dit een grap?, er is helemaal niemand binnen." we renden naar binnen, OMG! Ian was weg.