2 red coats?

52 1 0
                                    


Alison pov.

"Ik kan het niet meer" zeg ik en kijk naar de snee op m'n been, het doet gelukkig geen pijn meer. 'zou ik terug gaan?, terug naar Rosewood?' vraag ik me af "I gonna try" denk ik en pak de rode jas en ik loop naar buiten.

Spencer pov.

"Hanna" roep ik, Hanna loopt naar me toe, "Ben je er klaar voor?" vraag ik, Hanna knikt, oké we gaan, ik pak m'n jas en we lopen naar buiten, "Ehh.. Spencer voel jij je ook aangestaard?" vraagt Hanna en kijkt om zicht heen "Ja" zeg ik en ik kijk naar Hanna, "OMG, Spence kijk!" roept Hanna en wijst naar de overkant, het was een meisje in een rode jas en blonde krullen, "OMG.. Is dat" zegt Hanna, "Alison?" zeggen we tegelijk en we rennen de Redcoat achterna, we komen bij een schuur we lopen de schuur binnen, Emily kom je? vraag ik en ik kijk naar Emily, "Eh.. Ja ik kom er aan" zegt Emily en lacht. "Daar is Mona" zeg ik en ik wijs naar Mona, Hanna loopt op Mona af, "Zo, dus jij wist niks over A meer hé?" zei Hanna tegen Mona, Mona draaide zich om, "Wtf doe jij hier?!" schreeuwde Mona, Mona probeerde weg te rennen, ik stond voor de deur en Emily bij de andere deur, "Laat me gaan, je weet niet wat ze allemaal kan!" schreeuwt Mona en probeert weg te gaan, "Ruik ik nou rook?" vraagt Emily, "OMG JA!" Schreeuwt Hanna en ziet een vlam van onder de deur, " DIT IS ALLEMAAL JULLIE FOUT!" schreeuwt Mona, en probeert te vluchten, "ZO KRIJG IK NOOIT TE WETEN WIE REDCOAT IS, BEDANKT" roept Mona, "Ho, weet jij ook niet wie redcoat is?" vraag ik en ik kijk Mona aan, "Nee, ik weet alleen dat zij de lijder is" het word opeens helemaal zwart ik val neer.

Alison pov.

OMG ik zie het huis afbranden, "NEE" denk ik, ik til hun uit het huis, ik had Spencer,Hanna,Mona en Emily uit het huis getild, "Zo" zei ik en ik liep naar Emily toe, ik aaide met m'n hand over haar haar, ze komt bij, "Ali is that you?" vraagt Emily en kijkt me aan, "Yes darling it's me" zeg ik en ik aai weer over haar haar, "Do you know who A is?" vraagt Emily, ik kijk haar aan en ik zeg: "Yes, but I can't tell you" zeg ik en ik lach, "Why" vraagt Emily en kijkt me vragend aan, "Only two can keep a secret if one of them is dead" zeg ik, "Ik moet gaan, bye Em" zeg ik en ik loop weg.

Emily pov.

Ik word wakker, ik denk aan Alison, was het een droom of... ik kijk naast me en ik zie Hanna en Spencer nog naast me liggen, "Han Spence, wake up" zeg ik Hanna en Spencer komen weer een beetje bij, "Hoe komen we hier nou?" vraagt Hanna en ging staan, Mona kwam eraan, "Dit klinkt misschien een beetje raar maar... ik denk dat ik Alison zag..." zei Mona, "Nee dat kan niet Ali is dood" zei Spencer, "Ik zag haar ook, ze heeft hier ons heen getild" zeg ik, Hanna en Spencer kijken me aan.


Alisons LiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu