pov Spencer.
Ik kijk naar Emily, ze kijkt naar de grond. "Gaat het?" vraag ik en ik streel over haar rug. Ze keert zich om. We lopen naar de auto en we stappen in, "Hanna! waar ben je?" roep ik en ik kijk naar Hanna, ze staart naar de grond en loopt langzaam naar ons toe. We stappen in de auto. Ik begin met rijden. Ik kijk naar Emily en ik zie dat ze haar tranen probeert te verbergen, "Het is oké Em" zeg ik tegen haar en ik lach naar haar. Ik kijk in de spiegel van de auto en ik zie Hanna achter op haar telefoon kijken. "Wat is er Han?" vraag ik en ik draai me hoofd om, "Ze is al zeker dood hé, -A probeert ons alleen maar in de val te lokken dat deze bitches in de gevangenis moeten" schreeuwt Hanna woedend, "Ja, Ali is dood, dat wist je toch al?" vraag ik en ik kijk weer in de spiegel, "Aria!" schreeuwt Hanna. Ik probeer Hanna te negeren want Hanna is woedend. Ik kijk weer naar Emily en ik zie dat ze een berichtje krijgt, ik probeer over haar schouder te kijken om te kijken wat in het berichtje staat me ze draait zoch om.
Pov Emily.
Ik krijg een bericht binnen. Het is van een onbekend nummer, ik merk dat Spencer probeert om het berichtje te lezen maar ik draai me snel om. "Sorry Em dat ik me moet verstoppen, maar iemand wil me vermoorden -Alison". Allemaal gedachtes en emoties gaan rond. "Spencer, stop de auto!" schreeuw ik, "Wat is er Em, heeft het met het berichtje te maken? was het weer -A" vraagt Spencer, "Spencer hou op met vragen en stop de auto" schreeuw ik. Spencer stopt de auto, "Dankje..." zeg ik en ik stap uit de auto. Ik krijg nog een berichtje, weer onbekend. "Em, laten we afspreken gewoon wij tweetjes please ik heb je nodig -Alison" Ik voel me benen slap worden, ik stort bijna in elkaar denk ik. Ik scrol naar beneden en zie een locatie, "Ravenswoodcafé 7". Ik ren naar huis en ik pak me fiets om daar heen te rijden.
Ik was aangekomen, het was een oude fabriek. Ik kijk rond, ik zie niemand. "Ali, waar ben je?" roep ik, ik hoor iets achter me bewegen, ik draai me om en ik zie Alison, ze komt naar me toe. "hey Em, ben je alleen?" vraagt Alison en kijkt om zich heen, "Ja, ik ben alleen" zeg ik en ik knuffel haar. Ik hoor iemand achter de dozen, "Je zei dat je alleen was!" riep Alison en rent weg, "Ali, wacht!" Ik zie Spencer van achter de dozen komen, "Jij trut, wat doe je hier, je hebt me kans met Alison verpest. Nu wil ze me zeker nooit meer zien!" schreeuw ik tegen Spencer en deeuw haar aan de kant en ik ren weg.