Het waren de examens, mijn eerste examen was Engels. Daar had ik geen probleem mee want het is men lievelingsvak. Maar toen begon de hel, Wiskunde, ik had zoveel stress dat ik na het examen Engels (toen ik naar huis ging) de verkeerde bus had gepakt. De bus naar gent. Dat moet mij weer overkomen, wat heeft het universum tegen mij. Maarja dan dacht ik, laat ik men mama bellen, die komt me wel halen. Was men gsm plat, dus ik denken denken. En dan zag ik een meisje van ongeveer mijn leeftijd, ik vroeg haar of ik met haar gsm mocht bellen. Gelukkig zei ze ja en ik belde dus naar men mama en dan kwam ze me halen. Toen ik thuis was begon ik te studeren en studeren en studeren, toen ik dacht dat ik alles wist ging ik slapen, het was ondertussen al 23:00. VEEL TE LAAT!!!! Maarja kmoet er maar mee leren leven. Volgende dag tijdens het examen, kreeg ik een black-out. Ik begon te huilen, de meneer zag het en ging met mij naar buiten en probeerde men stress een beetje weg te doen. We waren aan het praten over Nienke en Nina zodat ik niet aan het examen dacht. Toen ik terug in de klas ging zitten ging alles weer beter. Na het examen pakte ik WEL de juiste bus. En thuis dacht ik eraan dat ik morgen Frans had, ik kon goed Frans dus dat ging niet zo moeilijk zijn. Ik begon al te studeren voor donderdag, Nederlands. Dat was wel moeilijk maar ik kon het. Alle examens waren gedaan, dus ik besloot Nina en Nienke weer te gaan bezoeken. In het ziekenhuis voelde ik me ineens niet zo goed en viel ik flauw. Toen ik wakker werd lag ik zelf ook in het ziekenhuis, dat is best wel een raar gevoel. Ze zeiden dat ik epilepsie had, maar niet zo erg. Ik mocht meteen weer naar school, daar wisten ze daar niets van, anders zouden ze me teveel vragen stellen en dat wil ik niet.
JE LEEST
Het leven van een tienermeisje : Emma
RomanceEmma is een normaal meisje dat naar school gaat, zoals elk meisje word ze ook weleens verliefd op een jongen op school. maar is die jongen wel wie ze denkt dat hij is of is hij iemand totaal anders?