De mysterieuze jongen

12 1 0
                                    

Omdat Sanne in men klas zit moet ik wel praten met haar, hoe raar het ook is... GIRL CODE. Ze is eigenlijk nog wel best lief, ze lijkt een beetje op mij. Ze lijkt ook een beetje op Nienke en Nina. Ik mis hun nog steeds zo erg, echt niet normaal. Die week kwam ik Nathan elke ochtend wel tegen, het is raar dat ik hem nog niet gezien had maarja ik zal er toen waarschijnlijk niet op gelet hebben. Het is spijtig dat ik misschien wel de liefde van mijn leven nog nooit gezien had, ik overdrijf zeker weer? Het is een eigenschap van me waar ik niet al te trots op ben... Maar Back to the point... Ik heb een conclusie getrokken, vanavond Stalk ik hem. Die avond zoals belooft stalkte ik hem op Facebook, twitter, instagram, ... Maar ik vond hem nergens online, dat was raar, alee ik bedoel het is 2016 mensen zelfs kinderen van 8 hebben al Facebook en twitter. De volgende dag ben ik een soort van bevriend geworden met Sanne, dus ik vraag het maar gewoon aan haar. Ze zegt dat niemand echt iets weet over hem en dat hij altijd mysterieus doet, dus ik ga op onderzoek uit. Gaan jullie mee? Ojaa jullie hebben geen keuze(≧∇≦). Ik volg hem na het school tot hij aan een rare meneer stop met een lange jas en een hoed zodat hij zijn gezicht kon bedekken, de man pakt een doorzichtig zakje uit zijn jas met wit spul erin, het lijkt wel drugs ofzo... Ik loop gewoon weg denk ik maar dan hoor ik iemand roepen ' hee jij daar' het was die man. Ik loop zo snel mogelijk weg naar het park en doe alsof ik niets gedaan had. Een tijdje later als ik zie dat hij me niet helemaal achtervolgt heeft ga ik naar huis, ik wou de eerste keer niet direct naar huis lopen of hij weet waar ik woon. Thuis doe ik alsof er niets gebeurt is. Het is intussen al de volgende dag en ik zeg tegen Sanne wat er gebeurt was. Ze wist ook niet wat het zou kunnen zijn, maar trok het haar niets aan.

Het leven van een tienermeisje : EmmaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu