Not: italyadan exchange partnerim geldi onunla ilgilenirken yazamadım yazdıklarımda bir az saçma oldu ama idare edin hehehe...Chen kucağında mayışmış bir şekilde duran çocuğun omuzlarını okşadı
"İyi his ettin mi ? Acıttı mı ?"
Şişman çocuk ürkekçe başını sallayıp gözlerinden akan yaşların Chen'in kumaş pantolonunu kirletmesine izin verdi.
"Neden ağlıyorsun ?"
Genç olan uzun süre sessiz kaldı ardından birbirine yapışmış dudaklarını zorlukla ayırıp konuştu .
"Ben küçükken çok yalnız bir çocuktum ve genelde yatağımda hayal kurarak geçirirdim tüm günümü. Babam annem öldükten sonra çok sesiz bir insan olmuştu . Fakat ne Zaman bir şeyler konuşsak sonu ya kavgayla biterdi yada bana bağırırdı ve ben ger şeyi görmezlikten gelirdim. Bu yüzden genelde aynı odada bulunmamaya çalışırdık . Ablamla durumlarda pek iyi değildi benden 6 yaş büyüktü asla benimle iyi anlaşmadı hatta babamdan çok benden nefret ederdi sebebini bilmiyorum. Bir gün evden yaşlı bir Ada'mla uzaklaştı ve birdahaki asla gelmedi . Ben o sıralar daha da yalnızlaşmıştım ve daha çok hayal dünyadasınız kapılmıştım . Tek yaptığım harçlıklarımı biriktirip şekerlemeler almak ve uyumaktı. Günlerden bir gün babam odama girdi ve ilk defa sakin bir şekilde konuşmaya başladı . Uzun ellerini bacağıma koyup 'sen farklı bir çocuksun Annenin genlerini almışsın ve korkarım ki buraya ayit değilsin .' Demişti bana bakarken bile gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordum. Tüm hayatım boyunca kimse beni sevmemişti ve ben hayallerimde bile sevilen bir kişi olarak gözemiştim kendimi. Şimdi sen bana bunları söyleyip harika bir ilk yaşatınca ağlamaktan kendimi alamıyorum. Cidde'n beni seviyormusun ?"
Chen çocuğun göz yaşlarını kınalı parmaklarıyla silip yüzüne hafif bir öpücük kondurdu .
"Sevgi ne demek ki ? Hiç bilmediğin halde bana Nasıl beni seviyor musun ? Diye sorabilirsin ki ? Ne sen ne de ben Sevgi'yi biliyoruz . Bilemeyiz ki ... Hiç bir cadı bilemez . Ama senden hoşlanıyorum."
**
"O şeyin ne Zaman doğacağını öğrendin mi ?"
Yaşlı kadın beyaz saçlarla dolu kafasını salladı .
"Muhtemelen 3 ay sonra doğacaktır . Fakat bu cadı olanları kaldıra bilecek mi pek emin değilim. Fetüs karından çıkmadan önce her gün kendini yol açmak için bulunduğu keseyi yiyerek parçalayacaktır . Ve bu yüzde o cadı çoğu gün kan kusmak veya dayanılmaz karın Ağrı'sına katlanmak zorunda . En zoru ise doğum bir erkek olduğu için Bebek doğmadan önce anüsü hazırlananız gerekecek ve o büyüklüğe ulaşmamız canını acıtacaktır . Bu yüzden doğum sırasında fazla acıdan bayılması veya vücudunun bu büyük efordan dolayı bağışıklığını kaybetmesi ve giderek ölmesi mümkün. Ayrıca fetüs cadının tüm gücünü emeceği için çok yakında dişlerini veya kirpiklerini kaybetmesi mümkün."
Beyaz saçlı çocuk başını onaylarcasına sallayıp yaşlı Kadına bir miktar altın verdi.
"Doğumdan sonra ölmesi sorun değil ama o doğum olmak zorunda . Elinizden ne geliyorsa yapın ."
"Onun iyi olmasını istiyorsanız moralini iyi tutmalısınız .Aksi takrirde doğum yapacak gücü bulamayacaktır."
*
"Kyungsoo?"
Minik çocuk başını yorgana göçerken nemlenmiş gözlerini sildi. Her zaman herkeze güvenirdi ve bu aptal olmaktan sonra onun en büyük zayıf noktasıydı.
"Ben üzgünüm . Dediklerim doğru değildi. Şimdi bana en sevdiğinin yemeği söyledi senin için yaptıra bileyim."
Kyungsoo beyaz battaniyeye daha çok gömdü başını fakat açlıktan kazınan midesi onun iradesini zorluyordu.
"Bulgogie "
Dedi boğuk sesiyle. Kai başını sallayıp ince bele masaj yapmaya başladı. Blackpearller mucizevi ellere sahipleridir masaj yaparak acıları hafifletip Ağrıları dindire bilirler . Kyungsoo tabiki de bunu bilmiyordu fakat belindeki ellerle vücuduna inen rahatlık garip bir şekilde titremesine neden olmuştu .
"Yanında ramen ister misin ? Yoksa pilav mı ?"
Kyungsoo hissettiği rahatlamayla kuşkusuzsa söyledi.
"Kimchi rameni ve kırmızı pirinç pilavı bide soya filizi çorbası ."
Kai başını sallayıp kapının önündeki hizmetçiye Kyungsoo'nun isteklerini söyledi. Ardından Kyungsoo'nun yanına oturdu. Aslı'na bakılırsa Cidden ne yapması gerektiğini bilmiyordu.... Ama kesin olan bir şey vardı o da kai Kyungsoo'ya gereğinden fazla önem verecekti.