11. Bölüm

150 6 2
                                    

Contergan. Nazi Zaman'ında bulunmuş çok etkili bir uyku ilacı olarak bilinen doktorların özelikle hamile insanlara önerdiği bir tıbbi maddedir. Kullananların söylediklerine göre contergan aylarca uyuyamamış hamile kadınları 10-20 dakika içerisinde sağlıklı bir kadını 8-12 , bir erkeği ise 5 dakika içerisine derin bir uykuya sokuyor. Kulağa iyi geliyor değil mi ? Chea de öyle düşünmüştü.
*flahsback*
"Bunu al küçük kız derin bir uykuya ihtiyacım var değil mi ?"
İkiz bebeklerine hamile kadın ona sinsice bakan yaşlı kadının elindeki ilaca baktı. Bu ilacı  daha önce duymuştu Alman ilacıydı ve çok pahalıydı. Ellini yavaşça ilaca götürüp hızla aldı. Neredeyse 2 aydır uyuyamıyorum ve artık bu o kadar büyük bir işkence olmuştu ki kadının göz altı mor olmayı bile geçmişti. İlacı hızla yutup 7 aylık karnına bakıp iç çekti. Bir on dakika içinde mucize gerçekleşmişti ve o derin bir uykuya dalmıştı.
*

"Chae uyan Chae !"
Genç kadın duyduğu sesle gözlerini Kocaman açtı.
"Tanrım 5 gündür uyuyorsun seni atmayı düşündüler."
Chae  hızla ellerini hızla yukarı kaldırıp esnedi.
"Biliyorum biliyorum ama sonunda uyuya bildim."
*

"Taneım sen aptal mısın ? O ilaçın ne yaptığını biliyormusun ? "
Yaşlı Ada'm kızın uzun saçlarını çekiştirirken Kız inleyerek ayağa kalktı.
"Ne olacakmış?"
Ada'm elindeki gazeteyi masaya koydu
"Contergan bir insan mutasyonu yaratan radyasyon kadar zararlı bir ilaç. Bazı bebeklerde kolun ve bacağın küçük olmasını bazılarında ise zihin geriliği aşırı büyük gözler büyük gözbebekleri yapıyor. Tanrı seni kutsasın aptal Kız."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gazetedeki resimleri genç kadına gösterirken kadın Derince iç çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gazetedeki resimleri genç kadına gösterirken kadın Derince iç çekti.
"Yüce İsa onu yok et."
***

Kyungsoo ağzında ki kan tadıyla Derince imledi. Can'ı felaket acıyordu.
"Kai? Acımak ."
Kyungsoo başladığı cümlesini devam etmemeye takati yoktu. Gözlerini hızlıca kapatıp derin bir nefes aldı. Gözlerini tekrar açtığında karşısında dolu gözlerle ona bakan bir Kai beklemiyordu.
"Kyungsoo-ah çok ödenmeli bir problemimiz var."
Kai derin bir nefes alıp elini KYungsoo'nun küçük yüzüne görürdü.
"Sanırım sana aşık oldum."
*

"Bana bak Xiumin kimseye bu kitabı gösterme ama herakşam bu büyülerden gizlice öğren tamam mı ?  Hayatta kalmanın en büyük yolu bu ."
Xiumin hızla başını sallayıp elindeki minik kitabı cebine koydu.
"Pekala şimdi son hep beraber olan akşam yemeğimizi yiyeceğiz. Hazırlan bir kaç dakika sonra suho gelir."
Şişman çocuk hızla uzaklaşırken Chen cebindeki sigara paketini çıkardı. Sigarasını sevinçle ağzına götürüp yaktı. Hayatta güzel şeyler kalmamıştı onlar için ama aptal bir sigara hala Mutlu ede biliyordu. Oysaki yek yaptığı baş döndürüp titremeye neden olsada.
*
"Bildiğiniz üzere bu bizim son yemeğimiz."
Suho elindeki şarabı havaya kaldırıp diğerlerini bekledi. Herkes yüzündeki hüzünle şaraplarına uzanmışlardı fakat kimse tokuşturmamış hızla kafasına dikmişti. Suho gözlerini devirip yanında oturan sevgilisinin bardağına hafifçe değdirmişti ardından hızla kafasına dilmişti.
"Pekala havalı görünmek için yaptığın şu şarap fasılı bittiyse votka içe bilir miyiz ?"
Kris arsızca sorduğu soru daha çok  sırıtmasana neden olurken ayağa kalktı.
"Bunu bir evet olarak algılıyorum."
Uzun Adam içki dolabındaki en eski votkayı çıkardık bardağına doldurdu.
"Biliyor musunuz ? Hiç birinizle siktiğim iyi bir anım yok."
Her zaman ki gibi patavatsızlığı ve çenebazlığı üstündeydi Kris'in.
"Ne tesadüfse birimde yok bay ben havalıyım."
Tao arsızca cevaplarının ona pahalıya mâl olacağını biliyordu fakat belki  yakında ölecekti neden konuşmadaydı ki ?
"Şey yalnız kimse seni sevmiyor Kris esrarı da hep sen bitiriyorsun. Ayrıca eve gelen tüm eroyini ve LSDyi tek başına kulanıyorsun . Bir Emre'sinde beni ve Chanyeolü seks sırasın da basmıştın. "
Xiumin başını sallayıp Beakhyuna katıldı.
"Benimle dalga geçmiş  üstüne pastalarımı yemiştin bende senden hoşlanmıyorum."
Kris seslice kahkaha atıp az pişmiş Eti'nden bir ısırık aldı.
"Siktiğim fareleri . Kim sizin sevginizi istiyor ki ?"
*
Bu kadar oluyor millet bi sonra ki bölüm herhalde atraksiyonlu olur. Cadıları keş yaptım evet ama çok uyurdu karakterlere bence neyse bay okuyanlara thx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The WitchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin