2. Bölüm | cadılar

282 27 13
                                    

Yazar notu: bende  çoğu kişi gibi yazar notu okumayanlardanım bu yüzden yazar notu atmayı sevmem ama önemli olduğu için  bu sefer yazıyorum. Hiç yorum olmayınca wattpade paylaşım yapmanın saçma olduğunu düşündüm. Hikayeyi silmek geçti içimden.Bu bölüm motivasyon eksikliğinden kötü oldu. Umursayan varsa öneri veya eleştiri yazabilir. 

*Yazar*


Kyungsoo koca gözlerini sakince açtı. Kafasında  binlerce düşünce vardı.  Korkuyordu. Herzaman bir kaybeden olmuştu. Genelde çocuklar onun görünüş ve konuşmasıyla dalga geçerlerdi fakat şimdi herkez ona gülümsüyordu.

" Uyandın mı ? "

Yan yatakta yattan çocuğun  cılız sesini duyduğunda Kyungsoo başını sallamıştı. 

"Aileni mi özlüyorsun ?"

Kyungsoo gözlerini kapattı. Derin bir nefes daha alıp konuşmaya başladı.

"Kyungsoo'nun  bir ailesi yok. Hiç olmamış. "

Nefesini hızla verirken gözlerinden birkaç parça gözyaşı düşmüştü. 

" Ben üzgünüm. Bundan sonra birlikte olacagız Kyungsoo-ah"

"Kyungsoo senin adını hatırlamıyor."

Baekyun ayaklarına  bakıp derince nefes aldı.

"Hatırlamıyormusun ? Önemli değil bundan sonra bolca duyucaksın adım Baekhyun.  "

Kyungsoo'nun büyük gözlerinden birkaç  yaş daha düştü. Baekhyun  onu bir kere bile kırmamıştı ve  onun sorularına cevap veriyordu. Bu Kyungsoo için yabancıydı. Tanımadığı birinin ona bu kadar iyi davranması onun için cidden çok yabancıydı.

"Kyungsoo ucube. Kyungsoo'yla konuşma."

"Hayır sen çok özel birisin."

Kyungsoo derin derin nefesler alıyorken Baekhyun ayağa kalktı. 

" Channnie buraya gel. Kyungsoo'nun yanında olmalıyız . "

Uzun olandan bir kaç homurdanma gelince Baekhyun ona doğru yürüdü. İşaret parmağını kulak kepçesine götürüp ince bir yol çizdi  ardından sesizce üfledi. Üflemesiyle Chenyeol'un çığlık atarak ayağa kalkması bir olmuştu. 

" Tanrım delirdin mi Baekhyun ? "

Uzun çocuk kulaklarını sıkarken Baekyun'un yüzüne baktı. 

" Uyanmak bilmiyorsun Chanie diğerlerini de toplayalım. Kyungsoo'nun burda olan biten her şeyi bilmesi gerekiyor böylelikle ne kadar özel olduğunu anlar. "

Chenyeol kulaklarını ovuşuştururken  Kyungsoo'ya baktı.

"Bilsede çok şey değişecek gibi gözükmüyor Baekhyun. " 

"Yaaa sen dediğimi yapsana. " 

● | ○

"Kyungsoo burası gördüğün gibi sakin bir yer değil.  Milyonlarca cadıyı yerleştiren bu yer aynı zamanda milyonlarca faciyaya şahit oldu. 19. Yüzyılda bu okul dolup taşarken şu an sadece biz varız bu okulda. İlk  başa kadın cadıların soyları tükendi. Sonra ise erkeklerin tükenmeye başladı."

Baekhyun derin bir nefes alıp eliyle Luhan'ı işaret etti. Luhan ne demek istediğini anlayıp Baekhyun'un kaldığı yerden söze devam etti. 

"Kadın cadıların soyunun tükenmesiyle birlikte erkek cadılarda azaldı. Tüm korede geriye kalan tek cadılar biziz. Neden soyumuzun tükendiğini biliyormusunuz?"

The WitchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin