Yıllar sonra güncellenen bir bölüm kakfkfkdkf çok kötü oldu gençler ben gene her zaman ki gibi hatalarımı düzeltmedim . Neyse hayal gücümde çalındı zaten konuları zardır birleştiriyorum. Okuyup yorumlarınızı bildirirseniz veya öneriniz varsa söylerseniz Mutlu olurum .
"Bundan 20 yıl önce ,ben henüz 1800 yaşında bir gençken ,doğa üstü olaylar daha çok yaşanırdı.Kızgın ruhlar, öfkeli kurtadamlar, cani vampirler, cadılar, büyücüler ,iblisler ,şeytanlar, kötü ruhların hayaletleri ve dahası... Ta ki günün birinde kendilerine "Avcı " adını vermiş garip insanlar çıkana kadar. Onlar doğa üstü olan her şeyi öldürmeye başladılar. Özelikle soyumuz tükenmek üzere olduğu için bizi dinlemeden öldürdüler . İyilerimizde kötülerimizde sorgulamadan teker teker . Pekala ruhlar cinler ve iblisler bizim kadar duyarlı değillerdi ve çoğu ölmeyi hak etti fakat bizim çoğumuzun bir suçumuz yoktu . O siktiğim piç kuruları bizi dinlemeden daha çok öldürmeye başladılar .Kadınlarımız neredeyse yok oldu bununla birlikte bağışıklığımızı azaltan bir virüs çıkartılar . Çok fazla düşmanımız vardı. Bizde kurtulmak için güçlerimizin yarısını aramızdan birine bağışlama kararı aldık. Bu kişiyi seçmek için ise hepimizin arasında büyük bir sınav yaptık. Bu sınav ben tehlikeli hemde acımasızdı. Aramızdan çoğu bu sınav yüzünden öldü veya hayatını başka şekilde yaşamak zorunda kaldı. Sınav bazılarının etmelerini değiştirdi bazılarına sonsuz azgınlık hediye etti. Ne dediğimi yakında anlayacaksınız zaten. Tüm bunlara rağmen sınavı en ummadığımız kişi geçti . D- dragon sınavı geçen ilk ve şu ana kadar tek liderimiz. Aslında Nasıl geçtiğini hiç birimiz anlamadık . Kendisi keşin tekiydi . Kris'ten bile beterdi. Herneyse zaten bizi kurtardıktan sonra yüksek doz uyuşturucu içti ve kendisini onun için özel yaptırdığımız şatosuyla birlikte yaktı. Bazıları büyük aşkının öldüğünü öğrenince ona kavuşmak için kendini yaktığını söylüyor fakat o keşten bunu beklemiyorum doğrusu . Her zaman giydiği kendisine bol olan takım elbisesi ve uzun bıyıklarıyla ne kadar saygı değer bir gözüksede Tanrı biliyor her gün içer her gün yüksek doz uyuşturucu kullanır ve kadınlarla yatardı. Herneyse onun hakında konuşmak gibi olmasın bir blackpair ile yattığını bile duymuştum. Sonuç olarak tekrar bir lider seçmeniz gerekiyor ve bu yüzden hepinizin sınav için çok çalışmasını ve Kris veya G dragon gibi ot içmemesini umuyorum. Yarın 12.30 da hepiniz eski yakılmış şatonun yanında toplanın . "
Suho elinde tutuğu viskiyi fondip yapıp hızla ayağa kalktı . Ona şaşkınlıkla bakan cadılar miniklerin düzeltip onunla birlikte yapa kalktılar.
**
"Chanie çok korkuyorum .Chen hyungun bahsettiği engelin ne olduğunu düşünmekten gözlerime uyku girmiyor ya bu sınav o engelse ya ben gerçekten bir fahişeye dönüşürsem?"
Chnayeol uzun kemikli ellerini sevgilisinin ince beline sardı ve vücudlarını birbirine yapıştırdı.
"Eger bir fahişe olursan beak , çok seksi olup çok para kazanacağına eminim . Sana bakmam bile aletimi bu denli kaldırıyorken seni o fetiş kıyafetleri arasında hayal bile edemiyorum."
Baekhyun Kaş'larını çatarak Chanyeol'a sürtündü.
"Bana hiç moral vermiyorsun fakat şu ana o kadar azgınım ki senin küçük fahişen olacağım."
Çattığı Kaş'larını düzeltip yumuşak dudakların alt kısmına dudaklarını değdirdi. Kendisi için aralanan dudakları fark edince hızla dilini sıcak ağızda gezdirdi.
"Madem benim fahişem olacaksın o Zaman bu gün her zaman istediğim tasmayı tak . Hımm ?"
Beakhyun hevesle oyuncak kutularına ilerledi ve kuttu dan hızlıca birkaç malzeme çıkarttı.
"Bu gün sadece bir fahişe değil ,kedi gibi bir fahişe olacağım. "
Mıyavlar gibi konuşurken kafasındaki pembe kulaklıklar titreşiyordu .
"Ama gerçek bir kedi olmam için kuyruğa ihtiyacım var değil mi ? Chanie bu şeyi kıçıma sokup beni gerçek bir kedi yapar mısın ?"
Chanyeol çirkin bir gülümsemeyle yaklaşıp ince çocuğu hızla ayakları ve dizleri üzerinde domalttı. Beyaz kalça tüm ihtişamıyla önünde duruyordu. Isırıklarım için en ideal yer diye geçirdi içinden . Ardından pürüzsüz kalçaya sert bir tokat attı. Bu sırada Baekhyun kedi gibi miyavlayıp iç geçirdi.
"Sahip ... Ihımmm istediğini yap bana acıma ."
Chanyeol kirli sırtışını yüzüne takınıp beyaz kalçanın sağ üst yanağına dişlerin geçirdi.
"Ihımm çok hoş ."
Ardından eline kuyruk şeklindeki vibratörü aldı ve dar deliğe soktu .
"Strip yap bana hareketlendir beni küçük fahişe."
Beakhyun zevkle strip yaparken Chanyeol'ün yakışıklı yüzü gitti yerme başka bir Ada'mın yüzü gelmişti . Beakhyun kendini durduramıyordu . Becerilmek için yanıp tutuşuyordu . Yabancı içindeki vibratörü sokup çıkartırken zevkle inledi. Yanlış olduğunu biliyordu. Fakat o kadar zevk alıyordu ki . Kan ter içerisinde uyandığında rüyasının gerçek olmasını sertçe becerilmeği ne kadar istediğini fark etti. Chnayeol ona hiç kaba davranmazdı ve bu Beakhyun'u sinir ediyordu. Bellide fahişe olmak o kadarda kötü bir seçenek değildi.