Daj szansę miłości.

38 2 0
                                    


-Moja najdroższa Violetto, jutro do Dębowej Alei wprowadza się dziedzic fortuny Forbsów. Podobno jest młody i przystojny, a w dodatku szuka żony. Myślę, że jest idealnym kandydatem na twojego męża, masz już przecież 17 lat to idealny czas do zamążpójścia!

-Pani Hopkins, to świetne wieści! Czy uważa pani, że pani mąż mógłby zaprosić panicza Forbsa do nas na herbatkę, gdy tylko się tu sprowadzi? - zapytałam pełna entuzjazmu, gdyż bardzo zależało mi na tym aby dobrze wyjść za mąż.

-Myślę, że to z chęcią uczyni. Dobrze wiem, jak bardzo pragnie znaleźć dla Ciebie jak najlepszą partię.

-To wszystko prawda, ale czy ja się mu spodobam? Ale co będzie, jeśli uzna, że wychowanka pana Thompson jest lepszą kandydatką na jego żonę?

-Och, Violetto nie martw się tym! Isabelle nie dorównuje Ci urodą, a jestem przekonana, że w całym hrabstwie nie ma piękniejszej panny od Ciebie!

-Miejmy nadzieję, że masz rację. - powiedziałam niepewnie, od tygodni szeptano, że Isabelle jest najpiękniejszą dziewczyną w całym Londynie i interesują się nią bracia Caristarsowie, którzy byli niebywale urodziwi.

-Violetto, nie martw się tym teraz. Gdyby twoi rodzice żyli, poradziliby Ci, abyś napisała o tym w dzienniku, a wtedy cały smutek ucieknie niczym na rwącym rumaku.

-Racja, napiszę o tym.



The darker side of Violetta.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz