Part 19

714 39 8
                                    

JA BUDEM ASI PLAKAŤ ĽUDIA! 10 tisíc reads? To som si nikdy nemyslela, že dokážem a bez vás by som to nedokázala ❤ patrí vám jedno veľké ĎAKUJEM!!
ĎAKUJEM za to, že aj napriek mojej zanedbanosti v písaní, ktorá sa už dúfam nebude opakovať ste to nevzdali a aj naďalej čítali túto story ❤
ĎAKUJEM za krásne komentáre, ktoré mi pomáhali písať a nevzdávať to!❤
Táto časť je venovaná každej jednej osobe, ktorá číta Deeply Red a dúfam, že si ju užijete, lebo je to asi moja najdlhšia časť a dala som do nej všetko

Justin:

Ráno som sa zobudil ale Emily vedľa mňa neležala. Po včerajšom sexe som sa cítil dokonalo. Postavil som sa, dal som si len boxerky, umyl zuby, upravil vlasy a vyšiel zo spálne. Videl som Emily len v lesklom župane a nohavičkách ako robí raňajky. Ihneď som začal myslieť na to ako by som ju zase pretiahol. Pomaly som išiel k nej a zozadu som ju chytil okolo pása a pobozkal na krk.

"Justiiiiiin!"zachichotala sa.

Potmehúdsky som sa usmial a jemne jej zahryzol do pokožky na krku.

"Ja viem, čo chceš Justin ale nie. Po včerajších 2 hodinách nie."povedala a ďalej pripravovala raňajky. Nahnevane som zavrčal, ale stále som ju držal okolo pása.

"V popise tvojej práce nie je odporovať!" povedal som nahnevane.

"A ani robiť raňajky a predsa ich robím." zasmiala sa potichu. To, že mi odporovala a bola drzá ma ešte viac vzrušovalo. Mienim ju aj znásilniť pokiaľ to nepôjde naďalej po dobrom.

Zdriapol som ju za zadok a ona podskočila.

"Justin!!"už povedala mierne nahnevane ak to nehrala. Dal som všetko jedlo nabok, otočil ju ku mne, nadvihol za zadok a položil na kredenc.

"Si moja tak ticho kurva!" nemohol som ukázať, že by mohla mnou manipulovať. Aj napriek tomu som to nemyslel najhoršie, nechcel som byť na ňu odporný a odstrčiť ju od seba ako všetkých. Pozrela sa na mňa vražedným pohľadom. Chcel som už jej dať župan dole ale vtom mi zazvonil mobil.

"Kurva tam!!! Do piče!!" zanadával som nahlas.

"Kľudni sa." prevrátila očami a zosadla z kredenca. Zodvihol som...

Emily:

Musel ísť nečakane do práce ako vždy. A ja som mala tak 3 hodiny sama pre seba. Nemala som ani tušenia, čo celý ten čas budem robiť.Najprv som sa rozhodla zjesť tie lievance, ktoré som nám spravila, ale Justin sa ich nestihol ani dotknúť.

Po raňajkách som si spomenula na nočný Times Square a chcela som ho vidieť aj počas dňa. Tak som sa objavila v kúpeľni maľovať sa aby som mohla ísť von a prípadne sa nejako stratiť, lebo v New Yorku nepoznám ani jednu ulicu. Bola som odhodlaná podstúpiť to riziko a byť nájdená niekde zavraždená, lebo som si pomýlila Times Square s ulicou nejakých úchylov.

Nasadla som do prvého taxíka, ktorý mi zastavil a povedala som jednoducho,že chcem ísť na Times Square. Síce som znela ako turistka, ale viac som nedokázala povedať. Taxikár sa na mňa pozrel ako na skutočného turistu ale pokračoval v jazde a odviezol ma k Times Square, ja som mu zaplatila a vyšla von. Prechádzala som dav ľudí,ktorý tam bol pravdepodobne v každú hodinu. Predierala som sa pomedzi ľudí aby som sa dostala k svojmu stánku s hot-dogmi. Na moje neuveriteľné šťastie som ho našla a vybrala sa k nemu s veľkou radosťou. Než som stihla otvoriť ústa a povedať si o jeden hot-dog, prerušil ma ženský hlas.

„Byť tebou tu si hot-dog nekupujem." stála vedľa mňa, vyzerala mlado možno tak ako ja. Mala nádherné dlhé vlasy, plné pery a hnedé oči, bola vážne pekná. Pozrela som sa na ňu.

Deeply Red (Justin Bieber)Where stories live. Discover now