Part 13

1K 51 6
                                    

Ležala som na Justinovej nahej hrudi a premýšľala dookola nad tým, čo mi o sebe konečne povedal. Pozrela som na neho a mal zatvorené oči, no vedela som, že nespí.

„Justin?“ opýtala som sa pomaly.

„Hmm.“ stále neotvoril oči ale počúval ma.

„Prečo, keď o mne, mojom otcovi a všetkom, čo sa ma týka vieš ale ty si mi nemohol nič povedať až do včerajšej noci?“ dívala som sa na jeho dokonalú tvár a jemný náznak strniska. Justin spravil, to čo som nečakala. Už som necítila jeho teplú pokožku ale moja hlava sa zosunula na studený vankúš. Zodvihol sa z postele a obliekol si boxerky, ktoré mal pri posteli. Nešlo mi do hlavy, že si zase stavia stenu, cez ktorú nechce aby som sa dostala. Bol pre mňa veľkou záhadou a keď som už konečne mala kúsok zo skladačky on sa uzatvára a berie mi ho. Postavil sa k oknu ale váčšiemu aké som doposiaľ videla. Oprel lakeť o rám okna a pravdepodobne sa pozeral na život za oknami. Postavila som a omotala som si tenkú deku okolo seba. Pomaly som kráčala k Justinovi a chytila ho za rameno.

„Nechápem, prečo sa chceš o tom ešte baviť. Vieš niečo, čo som nemal ani v úmysle ti povedať tak prečo nesklapneš a nie si rada? Nič nie je na mojej minulosti zaujímavé.“ prehovoril bez štipky citu v hlase a stále priamo hľadel von z okna.

„Prečo ty môžeš o mne vedieť všetko a ja o tebe skoro nič?“ nevedela som už ako dostať z neho aspoň jedno slovo, ktoré by ukázalo, čo je ťažké na tom aby mi povedal, kto vlastne je.

„Ty pre mňa prakticky pracuješ. Musel som si zistiť kto si. S kým vlastne spávam.“ pohol trochu hlavou ku mne a okom zablúdil na moju tvár ale ihneď sa vrátil so zrakom späť k niečomu asi zaujímavejšiemu tam vonku.

„Ale to, že ja neviem s kým spávam je asi v poriadku, že?“ sarkazmus sršal z každého slova, ktoré som vyslovila alebo lepšie povedané s nechuťou vypľula. Pohŕdala som jeho výhovorkami. Moja ruka skĺzla z jeho ramena, keď sa zase pohol. Zobral niečo z komody a podal mi to. Bola to kreditná karta. Čierna.

„Je tvoja. Máš už účet. Dal som ti na ne všetky peniaze, ktoré som doteraz mal a budem aj naďalej.“ pozrela som sa na Justina ako na mňa hľadí a späť na kartu.

„Myslíš, že to kartou zaženieš pod koberec?“ opýtala som sa trochu nahnevane. Nemohla som uveriť, že aj naďalej verí, že si ma môže kupovať po všetkých tých hádkach.

„Ide len o sex tak prečo by som sa ti mal zdôverovať?!“ napol sánku ale ani sekundu mi nehľadel priamo do očí.

„Nejde! Včera si bol žiarlivý ako pes na Mikea pritom ja som ti nesľúbila, že sa nebudem bozkávať s inými chalanmi. A k tomu ak nepočítam tvojich zhulených kamarátov som jediný človek, ktorého máš tak ako môžeš aj naďalej tvrdiť, že ide len o sex?“ pohlcovala ma zúfalosť. Vedela som, že toto dobre neskončí.

„Práve pre toto si nechcem pripúšťať, že mi ide aj o niečo iné! Nechcem aby si sa mi starala do života aby si ma poučovala, riešila a ja neviem ešte čo.“ rukou si prešiel po tvári. Nedokázala som to v sebe dusiť a už som povedala, čo si myslím.

„Snažíš sa sexom utiecť od problémov ale ja nie som tvoj liek na depresiu Justin.“ povedala som sklamane z neho, zo seba a potichu ale aby to počul. Chcela som odísť niekam preč a byť sama. Domotal mi život ešte viac ako bol.

„Máš pravdu. Dobre...“ vzdychol si, „prepáč. Dnes som mal v pláne skôr ti oznámiť niečo iné ako sa hádať. Chcem si trochu oddýchnuť od práce takže zajtra ideme na Havaj. Mám tam malý bungalov...“ nestihol dopovedať, lebo som sa mu hodila okolo krku. Zasmial najrozkošnejšie ako sa na neho dalo. Nikdy som na Havaji nebola a už vôbec som si nemyslela, že by som tam išla práve s ním.

Deeply Red (Justin Bieber)Where stories live. Discover now