Part 10 OPRAVA!!!

809 35 0
                                    

Vôbec som si nevšimla, že 10. časť niue je celá :O :O tu máte celú! <3

Slza mi pomaly tiekla po líci a kvôli riasenke zmenila farbu na čiernu. Pomaly som ju zotrela aby som nemala čiernu farbu po celom líci. Pozrela som sa na seba do zrkadla a nabrala zvyšky môjho sebavedomia, ktorým som sa aspoň presviedčala, že na niečo mám. Vzdychla som pri pohľade na seba a pozbierala som sa.

„Ty taká nie si teba nič nezradí si silná, sebavedomá a neukazuješ svoju zraniteľnosť. Nie si bezcitná ale zatiaľ si lásku nezažila ale to neznamená, že ten kokot neranil tvoje city.“ hovorila som si pre seba potichu. Na ústa som pomaly naniesla sýto červený rúž a vyšla von z kúpeľne. Ihneď na to ma prepálil Justinov pohľad a z pohovky ku mne prebehol rýchlosťou blesku.

„Em je mi to ľúto...Ja...“ nedopovedal, lebo som mu skočila do reči a nemala som chuť na jeho výhovorky a prázdne slová. Zaprela som sa o jeho hruď a potlačila som ho odomňa.

„Odchádzam Justin. Toto naozaj nepotrebujem. Viem, čo som ale ty nič o mne nevieš nemáš právo mi tak nadávať. Vraciam sa k tomu, čo som robila keď už som taká kurva.“ povedala som odporným hlasom a išla si zobrať kufor, keď v tom ma Justin pritlačil o stenu.

„Myslíš, že ťa nechám ísť? Nahnevala si ma a ja som sa neovládol. Teraz vieš, že ma nemôžeš nasierať a jebať sa mi do súkromia ale ja ti to odpúšťam a ty mi odpusť slová, ktoré som tak nemyslel.“ povedal pokojným hlasom a hľadel mi hlboko do očí. Sklopila som zrak aby ma nemohol naďalej hypnotizovať tými jeho prekrásnymi očami ale Justin ma chytil jemne za bradu a pobozkal ma. Bozk som mu opätovala. Prestala som rozmýšľať nad tým, čo som pred pár sekundami chcela a ruky som si obmotala okolo jeho krku. Bude ťažké raz od neho odísť pre dobro. Náš bozk sa zintenzívnil a naše pery o seba zapadali presne na milimeter. Justin ma chytil za zadok a ja som nadskočila a obmotala si nohy okolo neho. Žadonil o prístup do mojích úst, ktorý som mu povolila. Jeho jazyk sa preplietol s mojím no keď nám došiel dych museli sme prestať. Zahryzol mi do pery a pousmial sa. Pery mal odomňa červené a ja som mala určite ruž rozmazaný po celých ústach.

„Berem to ako súhlas, že mi odpúsťaš.“ povedal so zvodným úsmevom. Vzdychla som a prikývla som. Nechcem sa tam vrátiť on je jediná moja šanca a ja mu proste musím dať jeho šancu aby mi dokázal, že to tak nemyslel.

„Prepáč za všetko už na to nemysli.“ pošepol mi do ucha a jemne mi zahryzol do ušného lalôčika. Zadržala som v sebe tichý ston a usmiala som sa nad jeho ospravedlnením. Možno raz mu to budem môcť veriť a obaja toho druhého budeme brať inak .

„Tak sa mi už choď ukázať v tých nových veciach.“ capol ma po zadku a trochu sa zasmial. Pobozkal ma ešte než som išla do spálne a z tašiek som vytiahla všetky veci. Jedna z vecí bola voňavka Endless Euphoria Calvin Klein ale inak všetko bolo oblečenie. V kúpeľni som si ešte umyla ústa od rozmazaného rúžu a dala som si len presvitný lesk. Nastriekala som si na seba novú voňavku (p.a. Vonia božsky :3) a nechala ju v kúpeľni. Najprv som si dala kvetinkové šaty od Chanel s kabelkou Chanel. Obula som si čierne lodičky, ktoré neboli nové a pomaly som vyšla zo spálne. Justin sedel na gauči a ako ma uvidel zbystril zrak. Pomaly a sebaisto som kráčala ako modelka a otáčala sa. Ku koncu som si na Justina obkročmo sadla.

„Vyzeráš úžasne. Už vidím ako ťa v tom všetkom pojebem ale bude ťažké to z teba len tak neroztrhať.“ žmurkol na mňa a ja som sa zachichotala nad jeho názorom. Vrátila som sa späť a obliekla som si Dior slabo-modrý top, čierne šortky, nové vysoké čierne podpätky a biele tenké sako. Zase som spravila to ísté ale počas chôdze som si dala sako dole aby bolo lepšie vidno ten sexy top, čo som si vybrala. Bude dokonalý na jeho zvádzanie. Zase som si sadla na neho a jemne ho dráždila pohybmi tam a späť.

„To, čo máš oblečené a to čo robíš a to aký som nadržaný nie je dobrá kombinácia zlato.“ povedal vzrušene a ja som sa postavila. Budem ho trošku týrať. Ako tretie som si zobrala už niečo, čo ma zahalilo viac a tým som ho už provokovať nemohla. Boli to rifle, blúzka a sako od Armaniho a tenisky. Predviedla som sa Justinovi ale to sa mu až tak neľúbilo. Nevadí, lebo mne hej. Potom som si obliekla čierne šaty od Versaceho. Boli také obtiahnuté, že Justinovi pri mojom predvádzaní toho drahého kúsku oblečenia skoro vyleteli oči z jamiek a od tlaku v nohaviciach sa mu rozopol poklopec. Zasmiala som sa ale v takých obtiahnutých šatách som si nemohla na neho sadnúť a tak som mu nedopriala to potešenie a vrátila sa. Tentokrát som si dala šaty od Gucciho s koženou bundou a čiernymi topánkami na širokom podpätku. Sukňa sa vlnila počas mojej chôdze a koženú bundu som si dala dole a prehodila cez rameno a žmurkla na Justina. Krokmi som zmenšila zdiaľenosť medzi nami a zase si na neho sadla.

„Už ma to nebaví chcem ťa radšej nahú.“ žmurkolna mňa.

„Ale prosím posledné dve.“ prosíkala som so psími očami.

„Nie, nie nabudúce.“ pokrútil hlavou a pobozkal ma na krk.

„Tá nová voňavka vonia na tebe úžasne.“ usmial sa a vdychoval moju vôňu.

„No ták posledné dve.“ dala som psie oči a on sklamane so vzdychnutím prikývol. Šťastne som poskočila a bežala do spálne. Obliekla som si rifle a hnedé tričko s krajkou na spodu a tenisky od Prada. Predviedla som sa Justinovi ale on sa ani neusmial. Nadržanec jeden. Vrátila som sa späť a prezliekla som sa do posledného. Dala som si šortky od D&G a sako ale nemala som tričko tak som si nič nedala ani podprsenku a vedela som ako ho to vzruší. Vyšla som zo spálne a zaujala som Justinovu pozornosť, keď si všimol, že nemám nič pod sakom a bolo mi vidno trochu prsia. Sadla som si do jeho lona a Justin ma pobozkal medzi prsia.

„Tak moc ťa chcem zlato.“ povedal nadržane a ja som pod jeho bozkami vzdychla. Postavila som sa a týrala som ho trochu. Prezliekla som sa do jednej z jeho košiel ale pocítila som strašné kŕče v bruchu.

„Justin!“ zakričala som bolestivo. Hneď sa za mnou rozbehol.

„Asi mám krámy ale nemám tu žiadnu vložku ani tampón.“ vysvetlila som mu zúfalo a sadla si na postel a držala si brucho. Justin sa nahnevane na mňa pozrel. Vedela som, že mu bude vadiť, že mám svoje dni.

„Počkaj v kúpeľni aby si nič nezakrvavila.“ povedal a odišiel ani neviem kde. Išla som do kúpeľne ako mi povedal a sadla som si na záchod a čakala.

O pol hodinu som počula buchnúť dvere a už ma bolel zadok zo sedenia na záchode. Justin vtrhol do kúpeľne a hodil mi tampóny.

Po tom ako som všetko spravila a vyšla som z kúpeľne uvidela som Justina pri gauči pokladať popcorn na stôl kde bola aj tabuľka horkej čokolády, kofola a v ruke držal 5 dvd romatických filmov. Nemohla som uveriť vlastným očiam. On dokáže byť aj romatický a postarať sa o dievča počas jej dní? Pokrútila som hlavu s úsmevom. Neuveriteľné.

„Nič nehovor len si sadni.“ usmial sa na mňa a ja som tak spravila.

„Mám tu Titanic, Friends with Benefits, The Notebook, Twilight a Remember Me.“ vymenoval názvy filmov aby som si vybrala.

„The Notebook.“ vybrala som si jeden z nich. Už som ho videla a vtedy som sa aj platonicky zamilovala do Ryana Goslinga. Justin vložil dvd do prehrávača a zapol televízor. Sadol si ku mne, zobral popcorn a čokoládu a prikryl nás. Oprela som sa o neho a začala jesť čokoládu a zároveň popcorn. Moja bolesť v bruchu mierne ustupovala. Justin sa zasmial nad mojou kombináciou popcornu s čokoládou.

„Náhodou je to dobré len skús.“ povedala som mu a obránila sa a môj spôsob jedenia počas krámov.

„Nemám rád čokoládu.“ povedal a ja som si uvedomila, že som sa niečo o ňom dozvedala aj keď dosť divné. Kto preboha nemá rád čokoládu. Justin!- povedalo moje podvedomie. Ďalej som to neriešila a pritúlila som sa viac k nemu a vdychovala jeho vôňu a pozerala film, ale duchom som bola niekde inde. Justin ma hladil po ruke a ja som sa nemohla prestať usmievať. Nemohla som si priznať, že toto všetko pre mňa Justin spravil aj keď mi povedal tie hnusné slová. Pozrela som sa nenápadne na Justina a on mi pohľad opätoval a na tvári sa mu objavil očarivý úsmev.

„Ako sa cítiš?“ opýtal sa ma starostlivo.

„Oveľa lepšie. Ďakujem.“ usmiala som sa na neho a pobozkala som ho.

Asi som do toho tak trochu spadla.  

Deeply Red (Justin Bieber)Where stories live. Discover now