Dosť ma mrzí, že nebol žiadny koment a tak si asi budem určovať čo a ako...na tejto časti musia byť 3 komenty a 5 votes inak ďaľšiu nepridám... P. S. časť z Justinovho pohľadu jaaaj :D
Justin:
Stál som celý vzrušený pri dverách môjho apartmánu, kde ma určite čakala. Nič som k nej necítil. Ale strašne ma vzrušovala. Musel som jej za sex zaplatiť aj keď som mohol zbaliť hocijakú kravu. Ale proste ma bavilo vedieť, že ona mi dáva to čo potrebujem sex a ja jej dávam to čo ona potrebuje peniaze. Otvoril som dvere a vošiel dnu. Videl som ju unudene sedieť na gauči. S úsmevom som potichu prešiel k nej a ona si ma ani nevšimla. Sledovala televízor ale aj tak bola určite ponorená do vlastných myšlienok. Dotkol som sa jej a ona sa zľakla. Myklo ňou a vystrašene na mňa pozrela. Zasmial som sa nad jej výrazom a ona ma pobavene a nahnevane buchla do hrude.
„Konečne si tu.“ povedala nadšene.
„Chýbal som ti?“ žmurkol som na ňu. Emily sa len začervenala a pokrútila hlavou. Ten hrejivý pocit, že som niekomu chýbal. To sa už dlhú dobu nestalo. Jemne som ju pobozkal a sadol som si vedľa nej.
„Koľko stojí Váš cenník slečna?“ usmial som na na ňu.
„600 dolárov za fajčenie aj normálny sex, pod 500 len fajčenie, 500 sex, nad 600 fajčenie a sex akýkoľvek.“ povedala aj napriek tomu, že vedela, že to nemyslím až tak vážne. Obaja sme to nemysleli vážne ale ja som si povedal, že jej toľko budem platiť.
„Založím ti účet na ktorý ti budem dávať toľko peňazí, koľko bude treba od spôsobu sexu. Ale asi si ten cenník budem musieť napísať.“ žmurkol som na ňu. Bola taká sexy a celý čas som sa na ňu tešil. Mala zase moju košeľu ako včera len tentoraz modrú. Neviem na čo ich vôbec mám lebo ich nenosím moc len na formálne veci ale tak teraz je jasný dôvod prečo si ich budem kupovať.
„A čo si robila celý ten čas, čo som bol preč?“ chcel som to naťahovať aby som si ju potom pomaly ale poriadne užil.
„Ako si odišiel požičala som si od teba 20 dolárov a kúpila som si raňajky za 15. Môžeš mi to strhnúť z platu. No a potom som pozerala telku, snažila som sa niečo nájsť zase na jedenie. Tak som využila tých 5 dolárov a kúpila si rožky. Pozerala telku, dala si pred hodinou sprchu a tak.“
„Prepáč ja niečo dnes kúpim ale najprv si dám teba.“ zahryzol som jej do ušného lalôčika. Slastne vzdychla a ja som vedel, že som objavil jej miesto. Aj ja som to tam mal rád ako každý chlap.
„Aj ty si mi chýbala.“ priznal som sa a pobozkal ju na krk. Protiahla ma za vlasy a ja som jej zavrčal na krku. Vyzliekol som jej moju košeľu a ona si ľahla na gauč. Nemala podprsenku, čo mu uľahčilo prácu a naskytlo dokonalý výhľad. Jednou rukou som jej obe ruky zobral a potiahol ich nad jej hlavu. Na boku mala tetovanie lapača snov, ktoré som začal pomaly bozkávať. Trochu sa zasmiala. Bola šteklivá. Raz aj to bude. Prešiel som bozkami na jej brucho, čo ju tiež zašteklilo a zachichotala sa. Doteraz som počul vždy len ako ženy vzdychali moje meno niekedy aj kričali ale tento zvuk sa mi nikdy nenaskytol pokiaľ nepomyslím na to, na čo myslieť momentálne nechcem. Bozkával som aj jej druhý bok a prešiel cestičku posiatú bozkami až na hruď. Vynechal som jej kozy až na koniec. Slastne pod náporom mojich bozkoch vzdychala. Zaklonila hlavu, keď vycítila, že chcem ísť až na jej krk. Hrča v mojom rokzroku brala na veľkosti a aj keď som chcel už byť rýchlo v nej nechal som ju užívať si a užíval som si to taktiež. Prisal som sa na jej krk a ona zaklonila hlavu ešte viac so vzdychmi, ktoré sa jej pomaly drali z úst. Potiahla ma zase za vlasy a ja som na to reagoval zahryznutím do pokožky na jej krku.
„Justin!“ reagovala na moje zahryznutie a ja som sa usmial na jej pokožke. Ako sa mi táto žena mohla za tak krátky čas dostať tak pod kožu a na sexe s ňou som bol závislý. Vybozkával som si cestu späť k jej prsiam, ktoré som už neminul. Jednu bradavku som vsal do úst a druhú dráždil jej rukou.
„Kurva!.“ zavzdychala nahlas. Bola taká citlivá. Sal som viac a viac a jazykom som dráždil jej bradavku. Pohral som sa potom aj s druhou a vyzliekol jej nohavičky. Celá nahá ležala na mojom gauči celá moja celučičká. Stihla mi vyzliecť moje tričko a zadívať sa na moje telo a ruky posiate tetovaniami pedtým než som sa vrhol na jej stehná. Bozkával som pomaly a blízko jej stredu aby prežívala ubíjajúce objatie vášne a rozkoše. Rukami zapletenými v mojich vlasoch si ma chcela pritiahnuť bližšie a tým dosiahnuť svoje. Vsunul som pomaly do nej prst a pocítil som jej vlhkosť.
„Taká vlhká.“ zapriadol som spokojne. Pomaly som hýbal prstom tam a späť a počúval ako jej vzdychanie zaplavuje miestnosť. Jazykom som oblízol jej klitoris.
Ako som ju vyprstoval aby bola čo najviac vlhká a najviac pripravená som už bol nahý aj ja. Ležal som teraz ja dole a ona bozkávala moje tetovania. Čakal som, že sa bude na ne pýtať ale asi aj ona vedela, že tu sú slová zbytočné. Stačilo, že budeme vzdychať mená jeden druhého a tie vibrácie a iskry, ktoré lietajú pri každom dotyku. Prestslo ma baviť to naťahovanie. Nechcel som už ďalej predohru, už som to nevydržal. Zdriapol som ju za zadok a otočil nás. Myslel som, že explodujem ak nebudem ihneď v nej. Dal som si rýchlo kondóm skôr ako som zabudol. Roztiahol som jej nohy najviac ako to išlo a ešte som sa na tú krásku zahľadel a surovo ho do nej vrazil. Zakričala moje meno a ja som zalapal po dychu. Bola taká úzka aj keď ju už toľkí pretiahli a ja tiež. Oblízol som si pery a predtým než som vrazil svoj penis ešte hlbšie som sa prisal na jej pery a spravil ten pohyb na ktorý mi zavzdychala do úst a ja som jej zahryzol silno do spodnej pery aby som zastavil zastonanie. Tvrdo som ho v nej prirážal tam a späť a neodlepil som sa od jej pier. Naše jazyky a telá sa preplietali a zapadali do seba ako puzzle. Po spánkoch mi stekal pot a takisto na tehičkách. Naše čelá boli opreté a jej ruky ma neprestali ťahať za vlasy. Pridal som na tempe a hýbal som svojim údom rýchlejšie dnu a von. Odtiahol som sa od jej pier aby som nabral dych. Emily sa zhlboka nadýchla a zakričala moje meno keď som surovo prirazil a s tým sme sa obaja urobili. Pritiahol som si ju nabližšie ako som mohol tak, že sa naše nahé telá o seba obtierali a vzájomne sme si dýchali na pery a pozerali si do očí. Spokojne, že som dosiahol svoje som si ľahol na jej hrudník. Emily jemne prechádzala prstami po zadnej časti mojej hlavy, ktorú som mal vyholenú a tam krátke vlasy robili príjemný zvuk. Cítil som sa akoby sme to robili už večnosť a ona je moja žena. Divný ale príjemný pocit. No ihneď som tú myšlienku zahnal do úzadia. Na to myslieť predsa nebudem. Naiahol som ruku a zobral som deku z gauča a prikryl som nás. Spokojne som oddychoval na jej hrudi a vôbec sa mi nechcelo vstať. Vdychoval som jej vôňu a pri nej aj unavený zo všetkého zaspal.
Bože ja by som ich najčadšej dala už dokopy :D no to asi preto, že sama som zamilovaná :3 no čo už všetci budeme musieť vydržať a to dosť dlho. tak nezabudni 3 komenty a 5 votes <3 a obrázok justina s tým potom na spánkoch vedľa *-*
YOU ARE READING
Deeply Red (Justin Bieber)
FanfictionEmily Korin je... prostitútka ale nedobrovoľne. Dohnalo ju k tomu postavenie v živote. Keď už sa rozhodne s tým skončiť stretne Justina Biebera, syna obchodného magnáta. Ten jej dá zaujímavú ponuku, ktorú nemôže odmietnuť. Dokáže Emily zistiť, čo je...