Part 21

148 8 0
                                    

Škaredo sa na mňa zamračil. Veď akoby nie, bola som v objatí jeho brata a ako už viem Justin je veľmi žiarlivý. Zastavila som ho predtým, než zhodil kyticu červených ruží na zem a chytila som ho za ruku, keď chcel jedným zvrtnutím nohy odísť preč. Chytila som ho za zápästie a pozrela som sa na neho prosebným pohľadom.
,,Ja už asi pôjdem." prerušil ticho Eric a obišiel nás aby vyšiel von z dverí.
Justin uprel pohľad na zem a pokrútil hlavou.
,,Čo tu ten darebák robil?" pozrel sa na mňa nahnevane s očakávaním na odpoveď.
,,Prišiel, keď si ty odišiel a ja som bola v takom rozpoložení až to on využil a objal ma a ja som ho nezastavila." pozrela som sa na neho smutne s malou dušičkou, že sa nenahnevá.
,,Také veci robí on veľmi rád. Pretože je ako jeho otec" zaťal ruku v päsť nepriznávajúc, že majú spoločného otca. Mohla som len tušiť, že sú v podstate obaja pre neho mŕtvi a on sa bojí aby sa nestalo to, čo so Selenou.
,,Justin mne môžeš veriť.  Bolo to len objatie nič by sa nestalo ja nie som ako ona" obraňovala som sa a už aj vyzeral pokojnejší, ale pri slove ona sa znova zamračil. Netváril sa práve najmilšie a to všetko spôsobilo, že som spomenula ju, Selenu.
,,Prečo si na mňa nahnevaný?" Chcela som to mať od neho potvrdené. Chcela som vedieť, či stále niečo k nej cíti.
,,Stále musíš mať na všetko odpoveď?  Musíš vždy vedieť prečo, ako, kedy?! Aj napriek tomu, že som ti povedal viac ako ktorejkoľvek?! Aj napriek tomu, že ťa milujem viac ako som miloval Selenu?" pri poslednej vete jeho oči znežneli a Justin ma pobozkal. Tak vášnivo s takým chtíčom, akoby to malo byť prvý a posledný krát v živote.
Aj napriek tomu, že to čo povedal bolo v návale hnevu, bolo to to najromantickejšie, čo mi kto kedy povedal. Miluje ma viac ako ženu, cez ktorú sa tak dlho nemohol preniesť.
Pritisol si ma ešte bližšie, že by sa ani papier cez nás nedostal a jeho bozky mi nedali dýchať.
Akonáhle Justin odlepil pery od tých mojich, aby si vyzliekol tričko, zalapala som po vzduchu, ale znova prahla po jeho perách. Vášeň by sa dala na kilometre od nás krájať. Takisto som si vyzliekla tričko a opäť sme svoje rozpálené pery na seba vrhli akoby sme ich chceli tými toho druhého uhasiť, ale len sme sa viac rozpálili. 
Zabudla som na všetok smútok, na všetkú bolesť, vnímala som iba vášeň a lásku. Naše rozpálené telá nás viedli do spálne, kde Justin neváhal ani sekundu a už som ležala na posteli pod ním. Rozopol mi podprsenku ako profesionál, ktorá o pár sekúnd letela dole na zem. Nič ho nezastavilo v tom, aby sme boli obaja nahí. Bozkávala som jeho tetovania s veľkým chtíčom ho už mať v sebe.
Väčšinu času som s ním spávala, lebo to on chcel a aj keď som si to vždy nakoniec užila toto bolo iné. Chcela som ho od momentu, keď sa naše pery spojili tak ako nikdy predtým. Chcela som ho bližšie až bližšie tak blízko, že by sa z našej pokožky stala jedna.
Rukami som mu prechádzala po jeho svaloch zatiaľ, čo sme sa bozkávali. Nepotrebovali sme žiadnu predohru ja som aj bez toho bola viac ako pripravená a viac ako nažhavená.
Pomaly som pocítila v sebe celú jeho dĺžku. Moje telo nenechalo na seba dlho čakať a z mojich úst sa dostal dlhý ston. Začal sa vo mne hýbať a moje telo sa začalo pomaly triasť. Mala som husiu kožu a pocit, že je to ako keby som bola panna. Cítila som to oveľa intenzívnejšie až som priam chcela kričať od rozkoše, keď Justinove spotené telo začalo pridávať na rýchlosti. Pritiahla som si jeho telo bližšie k tomu môjmu a vzdychy mu odovzdávala priamo do ucha. Pevne som chytila deku podomnou a prehla sa v chrbte. Jediný zvuk, ktorý bol hlasnejší ako moje vzdychy, ktoré napĺňali celú miestnosť, bol zvuk postele. Buď to bolo tou vášňou alebo z nejakého iného nepochopiteľného dôvodu som cítila akoby Justin vo mne bol s každým orgazmom sa blížiacim pohybom väčší.

S posledným výkrikom jeho mena som sa mu celá odovzdala v podobe orgazmu. Pár minút na to ma nasledoval Justin. Udýchaný si ľahol vedľa mňa a privinul si ma k sebe bližšie.  

,,Vieš so mnou nikdy nezažiješ nič extra romantické ani možno moc nebudem prejavovať lásku, ale buď si istá, že ťa milujem a môžem sa posnažiť o nejaké romantické rande no nemôžem ti nič sľúbiť. Chcem len aby si vedela, že to so mnou nie je ľahké a nechcem aby....aby si to so mnou vzdala." povedal potichu hladiac mi chrbát. Usmiala som sa nad jeho slovami.

,,Nikdy to s tebou nevzdám. Ja taká nie som musíš mi veriť." povedala som mu s hlavou na jeho hrudi. Justin mi pobozkal čelo a zakryl nás dekou.

Pozrela som sa na neho a jemne si obtrela pery o tie jeho, na chvíľu sa tomu uškrnula a potom mu zahryzla do spodnej pery ako to on má rád. Vydal jemný vzdych, ktorý mi naznačil jasnú skutočnosť. Dokážem si ho podmaniť a on mi s radosťou podlieha tak ako ja jemu. Toto je na udobrovaní najlepšie.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Ráno sa Justin rozhodol, že pôjdeme do posilňovne bez toho aby som mohla vzdorovať. Nebola som si istá ako to zvládnem no pre neho som to chcela spraviť. Možno som uvažovala ako ho od toho odhovorím ale nepokúsila som sa o to. Tráviť čas spolu aj mimo postele veľa znamená a tak som si to skôr od neho vážila ako keby som mala protestovať a odmietať ísť. 

 Sledovala som ho ako s nadšením ma vedie z apartmánu. Nedalo sa nepodľahnúť jeho dobrej nálade aj keď som nevedela z kadiaľ pramení. 

Nasadli sme do auta a Justin pustil rádio. Nevedela som čo je to za pesničku ale jej text ma rozplakal len tak z ničoho nič. Justin sa na mňa vydesene pozrel.

,,Čo sa deje?" celý vyľakaný sa ma opýtal až to vyzeralo, že kvôli mne zastaví len tak na ceste. Utrela som si slzy a pousmiala nad jeho milou reakciou.

,,Ide len o to ako človek inak berie tie zamilované piesne, keď má niekoho koho miluje a ten text dokáže povedať veľa aj za neho. Úplne som sa dokázala vcítiť do tých slov." povedala som s jemným úsmevom na perách a ďalšou slzou na krajíčku. Nevedela som, že dokážem byť taká precitlivelá. 

Justin zastavil auto na kraj cesty a tuho ma objal. Chytila som ho za tričko ešte pevnejšie akoby som mohla ho tým viac k sebe prisunúť a vnímala som jeho vôňu na krku, zavrela oči a usmiala sa a nemyslela na nič. 

Deeply Red (Justin Bieber)Where stories live. Discover now