-FLASH BACK-
Pada pagi yg tenang dengan bunyi kicauan burung yg sedang galak berterbangan di ruang langit,Bomi kelihatan sdg menghampiran sebatang pokok sakura yg besar yg berdiri teguh di hadapan rumahnya.Dia membawa sejambak bunga rose putih dan merah lalu diletakkan di bawah pokok tersebut.
"Na Eun,omma mohon,tolong jangan ganggu keluarga Kai lagi.Dia tak bersalah dlm hal ni.Omma tahu ini semua salah org,tapi kamu jangan libatkan Kai.Kai tak bersalah,dia tak tahu apa apa.Kalau roh kamu nk bunuh omma,bunuhlah omma tak kisah.Asalkan kamu jangan ganggu Kai.Omma tak nak disebabkan kesalahan omma,org lain yg tak bersalah kena tempiasya."Bomi merebahkan tubuhnya pada tanah.Air matanya berlinangan mengalir keluar.Kesilapan lampaunya terhadap Na Eun semakin kuat menghantui diri.Mungkin ini balasan yg harus diterimanya.
"Kau tak perlu nak menangis.Kau tak layak utk lahirkan aku.Kau jadikan aku korban.Kau ibu yg lbh hina drpd sampah!!!"sapa suatu suara kasar dari arah belakang Bomi.Dia sangat mengenali suara tersebut.Suara itu......................suara Na Eun.Bomi segera mengalihkan pandangannya ke belakang.Namun dia merasakan sesuatu benda tajam ditusuk pada kepalanya.Rasa sakit tidak didambarkan lagi.Sakit yg teramat sangat.Leher Bomi dicekik sehingga tdk bernyawa.Darah darah berlimpahan mengalir keluar.Penglihatan Bomi serta merta menjadi kabur lalu bertukar gelap gelita.Akhirnya Bomi menghembuskan nafasnya yg terakhir.
Kei tersenyum lebar.Darah darah yg berlumuran pd tangannya dijilat sehigga licin.Mayat Bomi dipijak pijak tanpa belas kahsian.
"Anna,sekarang tugas Kei dah selesai.Kei sudah bunuh org yg Anna benci.Anna chingu Kei,susah senang,suka duka biar kita lalui bersama.Sekarang hanya tinggal 4 org mangsa lagi yg harus dihapuskan.Kei takan biarkan seseorang pun menyakiti Anna"kata Kei sambil memeluk erat Anna.
- END FLASH BACK-Tangisan Kai masih lagi tdk berhenti .Sejak dari tadi lagi dia menangis.Ommanya sudah lama dikebumikan.Dia sedikit pun tdk berenggang dari kubur ommanya."omma kenpa omma harus mati......kenapa!!"
"Oppa sudah la tu.Omma sekarang dah mati.Biarkan dia tenang di sana.Mungkin ini sudah takdirnya,kita nak buat macam mana.Tiada gunanya oppa nak menangis mcm ni.Omma tdk akan tenang bila tengok oppa macam ni."Yoona cuba memberikan kata kata semangat kepada Kai.Dia medekati Kai dan memeluknya erat.Air mata Kai yg berlinangan mengalir disapu lembut.Dia tak nak Kai berterus terusan menangis.Dia ingin lihat Kai yg dulu,yg tdk pernah lengkang senyumannya di bibir.
"Dah jom kita pulang.Kesian Kei tinggal sorang sorang kat rumah tu.Sayang tak nak tengok oppa terus menangis mcm tu.Nanti tak kacak.Macam budak budak jer.....!!"sindir Yoona.Satu kucupan dihinggapkan pada pipi Kai.
Bersambung....
Nampaknya dendam Anna semakin kuat membara.Mampukah Yoona,Kai dan Kei menyelamatkan diri mereka???Teruskan sokong ff dan bagi komen dan vote.Baru sy bersemangat nak habiskan ff ni sehingga chapter akhir.Ff ini hanya ada 15 chapter jer.So sila tunggu hingga ke chapter akhir.
YOU ARE READING
ANNA
HorrorYoona dan Kai-membina rumah tangga hampir 10 tahun bersama dua orang cahaya mata menjadi penyeri hidup. Kerana urusan kerja, keluarga itu terpaksa berpindah ke sebuah rumah pusaka yang didiami oleh omma Kai. Sejak menghuni rumah tersebut, pelbagai...