'Κάπου εδώ πρέπει να είναι, μου ειπαν οτι δεν θα πάνε πουθενά' είχαμε παει στο μπαρ όπου υποτίθεται οτι θα ηταν εκεί τα παιδιά 'καλά μην αγχωνεσαι θα τους βρούμε, έτσι και αλλιως δεν γίνεται να τους χάσουμε' της είπα για να την ηρεμησω
λίγο. Παντα έτσι ηταν η Keana με το παραμικρό θα αγχωνοταν και θα γινόταν κατακόκκινη 'πως το κάνεις αυτό;' με ρώτησε ψάχνοντας για άλλη μια φορά τα παιδιά αλλά με πιο ήρεμο τροπο 'ποιό; το να σε κάνω να ξεχνιέσαι;' 'ναι' τοτε γύρισε απότομα και με κοίταξε 'δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί' της είπα με ενα μικρό γέλιο 'πάμε τουλάχιστον να πάρουμε κάτι να πιούμε;' 'και δεν πάμε αν περιμένουμε τους αλλους χαιρετα με'.
Πήγα στον μπάρμαν και περίμενα για κανένα 2 λεπτο μέχρι να έρθει η σειρά μου, πηρα 2 κοκτέιλς με φράουλα και πήγα στην Keana 'ορίστε.. δικό σου' της το έδωσα και της εκανα νόημα να πάμε να κατσουμε, βρήκαμε ενα άδειο τραπέζι και κατσαμε 'μμμ πολύ ωραίο' μου είπε δείχνοντας το ποτό που κράταγε στα χέρια της 'όντως... κανει πολύ καλη δουλειά ο Πέτρος' ο Πέτρος ηταν ο μπάρμαν και πολύ καλός μου φίλος, κοίταξα προς την πλευρά του και τον είδα να με κοιτά με ενα απορημένο βλέμμα 'πολύ καλό' του είπα συλλαβιστά και του έδειξα το ποτό 'ααα ευχαριστώ' μου απάντησε κάνοντας το ίδιο.
'συμφωνώ είναι πολύ καλός' μου είπε και η Keana, μετα απο αυτό δεν πολύ μιλαγαμε μέχρι που έσπασε την σιωπή 'δεν σε βλέπω καλά, τι έχεις;' με ρώτησε βάζοντας τα χέρια της πάνω στο τραπέζι 'τίποτα απλως δεν είμαι και πολύ καλά τελευταία' 'μπορω να κάνω κάτι γιαυτό;' την κοίταξα περίεργα και συνέχισε να μιλάει διορθώνοντας τον εαυτό της 'εεε να σε βοηθήσω εννοω' 'όχι σε ευχαριστώ πάντως' έβαλα τα χέρια μου πιο κοντά με τα δικά της, ώσπου την ακούμπησα. Της φάνηκε περίεργο γιατί δεν είμαι ο τύπος που τα κανει αυτά, ειδικα σε αυτήν 'καιιι δεν μου λες έχεις κανονίσει κάτι; γενικα μιλάω καμια βόλτα και λοιπά' 'ναι' 'αλήθεια;' με ρώτησε έκπληκτη 'ναι θα πάμε στην Αγγλία εγω, ο Harry, η Dinah και η Normani για 2 εβδομάδες και αν μας αρέσει μπορεί να κατσουμε και περισσότερο' όταν το είπα η διάθεση της άλλαξε τελείως, απομάκρυνε τα χέρια της και κοίταξε για λίγο το πάτωμα 'Keana είσαι εντάξει;' 'ναι ναι συγνώμη αφερεθικα λίγο... ώστε Αγγλία, είστε τυχεροί που θα πάτε να ξεφυγετε λίγακι' 'εντάξει μωρέ δεν θα κρατήσει για πολύ, μην νομίζεις' 'δεν ξέρεις ποτέ' 'αυτό ξανά πες το' απο το πουθενά εμφανίστηκαν τα παιδιά και έχω να πω οτι μας τρόμαξαν πολύ 'ααα μωρέ βλαμενα μας τρομαξατε' είπα με το χερι στην καρδιά μου 'έτσι είμαστε εμείς μωρο μου' μου είπε η Dinah φιλώντας την Keana 'θα σου απανταγα τωρα, αλλά τέλος πάντων' 'που ησασταν;' τους ρώτησε η Keana 'που ειμασταν;' είπε ο Harry με αγριεμενη φωνή 'ωχ τι του τα θυμισατε, θα αρχίσει παλι' είπε η Normani ξεφισοντας 'φυσικά και θα αρχίσω, είναι δυνατόν να ερχόμαστε εδώ και μετα απο λίγο να θυμούνται οτι ξέχασαν τα καλλυντικά τους και να πρέπει να τρέχω πίσω στο σπίτι για να τους τα παρω;' 'γιαυτό λυπατε;' τον ρωτησα αγριευοντας τον περισότερο 'ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ' 'καλά καλά ηρέμησε δεν πειράζει, ας το ξεχάσουμε' 'οκ αλλά αυτό το κάνω μόνο για εσένα'. Μετα απο αυτήν την ωραία ατμόσφαιρα, τα παιδιά παράγγειλαν και αρχίσαμε να μιλάμε για διάφορα θέματα , μέχρι που ήρθε μια κοπέλα η Ολίβια και μας είπε να βγούμε έξω γιατί εκεί γινόταν το 'παρτιιι'.
Όλοι τους χόρευαν σαν μουρλα και οι περισότεροι είχαν μπει μέσα στην θάλασσα, μια απο αυτούς ηταν και η Dinah σιγά που δεν θα εμπενε το χαζο 'χαχα αυτή η Dinah έχει πολύ πλάκα' μου είπε η Keana γελώντας 'το ξέρω είναι και γαμω τα παιδιά' της απάντησα ακουμπώντας το κράνος μου 'που είναι ο Harry και η Normani;' την κοίταξα με ενα σοβαρό ύφος, λες και δεν ξέρει 'που θα είναι; στα βράχια θα βρίσκονται
και θα φασωνονται' 'ο ουυ... την καλύτερη δουλειά κανουν' δεν την ακούσα απο την δυνατή μουσική και την ξαναρωτησα 'τι είπες;' 'την καλύτερη δουλειά κάνουν' είπε πιο δυνατά αλλά και πάλι 'αχ δεν ακουγεσαι' τοτε την είδα να πέρνει το μπουφάν της και το κράνος μου... με πήρε απο το χερι και φύγαμε. Είχαμε παει πρός την μηχανή και μου έκανε σήμα να ανεβω 'την βόλτα που λέγαμε θα την πάμε σήμερα' μου είπε με αποφασιστικότητα 'πες μου οτι αυτό μου έλεγες τόση ώρα;' την ρωτησα βγάζοντας τα κλειδιά απο το παντελόνι μου 'όχι αλλά μια προσπάθεια δεν βλάπτει'.
Ανέβηκα στην μηχανή και της έδωσα το κράνος μου 'τοτε ανεβα' μου χαμογέλασε και ανέβηκε. Όταν φτάσαμε στο μέρος που ήθελα, κατεβηκαμε και πήγαμε να κατσουμε σε ενα παγκάκι 'επιτέλους ηρεμία' είπα παίρνοντας μια μεγάλη ανάσα
'λες να θυμωσουν τα παιδιά, που δεν τους είπαμε οτι φύγαμε;' 'μπαα δεν θα έχουν καταλάβει καν, οτι λειπουμε' 'μακάρι' κοίταξα τον ουρανό και μετά την θέα ηταν τόσο όμορφη 'κοιτά δεν είναι τόσο ομορφα εδώ;' την ρωτησα κοιτώντας τα ματια της που έλαμπαν 'είναι... αλλά εγω βλέπω κάτι, που είναι ακόμα πιο όμορφο' όσο το έλεγε ερχόταν πιο κοντά μου. Και εγώ απομακρύνθηκα λίγο 'Keana το ξέρεις οτι δεν μπορώ να το κάνω αυτό' 'δεν με νοιάζει' μου είπε ενω με πλησίασε ξανά 'θα πληγωθείς, δεν είμαι για τέτοια' της ξανά είπα 'το μονο που θέλω είναι να σε νιώσω, έστω και για μια φορά' δεν αντεξα λίγο το ποτό, λίγο η ζαλάδα και λίγο η ατμόσφαιρα με έκανε να κάνω αυτό που δεν ήθελα. Την φιλησα και με φίλησε και αυτη αμέσως, αν και ο τρόπος που με φιλούσε ηταν άγριος... λες και έβγαζε το απωθημενο της μου άρεσε, ενιωσα το χέρι της πίσω απο τον λαιμό μου και με τράβηξε με αποτέλεσμα να εμβαθύνει το φιλί μας. Δεν πίστευα οτι θα το έκανα, αλλά ποτε δεν ξέρεις τι θα σου συμβεί.
Μετα απο λίγο φύγαμε, δεν είπαμε κάτι για το φιλί γιατί και οι δυο μας ξέραμε οτι δεν σήμαινε τίποτα... τουλάχιστον για εμένα. Πήγα την άφησα στο σπίτι της και μετα συναντήθηκα με τα παιδιά, με ρώτησαν που ήμασταν και τους τα είπα όλα εκτός απο το σημείο που ξέρετεεε.Όταν φτάσαμε σπίτι και οι τέσσερις, πεσαμε για ύπνο κατευθείαν χωρίς να ξεβαφτουμε τα κορίτσια ή να αλλάξουμε ρούχα.
'Παιδιά ξυπνήστεε η ωρα έχει παει 3:30' άκουσα την μαμά να μας λέει, άνοιξα το ενα μάτι και είδα την Mani και τον Harry να είναι ξαπλωμένοι στο πάτωμα, αγκαλιά πάνω στα πουφ και στις μαξιλαρες τα βλαμενα δεν ξάπλωσαν στον ράντζο.
Απο την αλλη η Dinah ηταν απλωμένη σε όλο το κρεβάτι και είχε βάλει τα πόδια της πάνω μου 'ξυπνήστε' είπα χαμηλόφωνα αλλά δεν με άκουσαν 'Ξυπνήστε ρεε' είπα πιο δυνατά 'ναι τώρα' μου είπε η Normani νυσταγμενη, αφού ξύπνησαν για τα καλά πήγαμε στο σαλόνι οπου οι γονείς μου έβλεπαν τηλεόραση 'Καλημέρα' είπαμε συγχρονισμένα 'Καλημέρα' μας είπαν 'πως τα περασατε;' μας ρώτησε ο μπαμπάς μου αλλάζοντας κανάλι 'φανταστικά ηταν πολύ ωραία' του απάντησε η Dinah 'λογικό αφού δεν εβαλες κώλο κάτω' της είπε ο Harry κοροϊδευοντας την 'καλά έκανα ρε ι' συνεχίσαμε να μιλάμε για τα χθεσινα, μέχρι που άκουσα αυτό που δεν ήθελα να ακούσω ποτε στην ζωή μου.Η πριγκίπισσα Camila Cabello παντρεύεται τον πρίγκιπα Luke Hemmings.
Η καρδιά μου ηταν λες και είχε σπάσει σε χίλια κομάτια, ο πόνος που ένιωθα ηταν τεράστιος. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι και ήθελα όλο αυτό να σταματήσει τώρα 'Φευγουμε αύριο' είπα όσο πιο ήρεμα μπορουσα με δάκρυα στα ματια. Έτρεξα στο δωμάτιο, πήρα το κινητό και πήγα στις επαφές αυτή την στιγμη μονο ενα άτομο ήθελα να δω.
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος
Vote, comment, follow plz❤❤
#TheThone #camren @camren
KAMU SEDANG MEMBACA
The Throne (greek fanfic)
Fiksi Penggemar~Προσοχή αυτό το fanfic έχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο, γιαυτό όποιος έχει πρόβλημα μην το διαβάσει~ ~Μπορεί μια μητέρα να βάλει να σκοτώσουν το ίδιο της το παιδί, για να συνεχίσει να έχει την κατακτήσει του θρόνου;~