Lauren's Pov
'Καλημέρα' είπα δυνατά.
Ηταν πρωι και ήμουν ήδη στο παλάτι, οι μεγάλες μέρες έφτασαν το πρώτο σχέδιο είχε ολοκληρωθεί. Οπότε ξεκινάμε για το σχέδιο Β "να κερδίσω την εμπιστοσύνη της"
'Καλημέρα σας δεσποινίς Allison' μου απάντησε ο Arthur κατεβαίνοντας τα σκαλιά 'δεν χρειάζεται να μου μιλάς στον πληθυντικό, εξάλλου θα είμαστε για πολύ καιρό μαζί' χαμογέλασα και στριφογύρισα ώστε να δειχνω οτι είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Τον είδα να χαμογελάει αλλά το σταμάτησε κατευθείαν για να μην προλαβω να τον δω. Ίσως οι αρχές του να μην του το επέτρεπαν 'όπως θες Allison.. Ελα να σου δείξω πιο θα είναι το δωμάτιο σου απο εδώ και πέρα' μου έδειξε με τα χέρια του τις σκάλες για να τις ανέβω και πήρε τις βαλίτσες μου πρώτος για να μην τις πάρω εγώ.
'Οο ου αν αυτό είναι το δωμάτιο της μαγείρισσας, τα αλλά πως είναι;' είπα εντυπωσιασμένη απο τον χώρο του δωματίου, ηταν μεγάλο αλλά απλό έτσι όπως το ήθελα δεν μου αρέσουν τα φανταχτερά πράγματα 'μεγαλύτερα απο οτι φαντάζεσαι' άφησε τις βαλίτσες μου στην άκρη του δωματίου και βγήκε εξω. Τον ακολούθησα και απο οτι κατάλαβα τώρα πηγαίναμε πρός την κουζίνα. Δεν υπήρχε κανένας μέσα μονο εγώ και ο Arthur 'αυτο είναι το βασίλειο σου' μου άρεσε ηταν σαν να μου λέει οτι βρίσκομαι στην θέση που ανήκω και όχι μονο στην θεση της κουζίνας. 'Είναι τέλειο' είπα και ακούμπησα τον μπάγκο κλείνοντας τα ματια μου 'εχεις πολύ ενέργεια μέσα σου' τα άνοιξα και τον κοίταξα με κοίταζε με εναν θαυμασμό, απο μικρή του είχα αδυναμία ηταν σαν πατέρας μου ο Αρθουρουλης μου οπως τον έλεγα 'ναι έχω όταν βλέπω κάτι που μου αρέσει προσπαθώ να το κανω δικο μου με τον οποιοδήποτε τρόπο' 'αυτό να ξέρεις οτι θα σε βοηθήσει πολυ'
είπε και μπήκε μεσα με φορα ο Chord πέφτοντας πανω σε κάτι πράγματα. Έτρεξα δίπλα του και άρχισα να γελαω 'ει-εισαι καλά;' είπα αναμεσα σε γέλια 'ναι ναι μια χαρά είμαι συγνώμη' του έδωσα το χερι μου και σηκώθηκε 'τι κάνεις εδώ;' ρώτησα περίεργη για να μάθω, λες να επιτρέπουν να γίνονται δυο βασιλικοί μάγειρες; 'ο κύριος Chord θα είναι ο βοηθός σας' με αυτό γουρλωσα τα ματια μου 'τέλεια' είπα δυνατά και κόλλησα τα χέρια μου μαζί του 'συγνώμη που σας το χαλαω αλλά πρέπει να ξεκινησετε να φτιάχνεται το πρωϊνό 'σωστά' είπα και χτυπησα τα χερια μου μεταξύ τους.
'Πωω μυρίζουν τέλεια' είπε ο Chord απλώνοντας το χερι του στο κέικ πορτοκαλί για να φάει 'επ αστο κάτω' του είπα και του πήρα το χερι 'καλά καλά μην μας φας κιόλας' μου έκανε μια γκριμάτσα και έβγαλε το κινητό απο την τσέπη του 'αμόρε αμόρε;' του είπα πειραζοντας τον αφού έβλεπα το χαμόγελο που είχε 'εε τώρα' 'εεε τωραααα..πως την λένε;' 'Dianna' λέγοντας το όνομα της έλαμπε ολόκληρος. Χαιρομουν πραγματικα γιαυτόν 'εσύ;' με ρώτησε και τον κοίταξα δήθεν οτι δεν τον καταλάβαινα 'εγώ τίποτα πες οτι δεν στάθηκα τυχερή' που να ήξερε όλη την ιστορία 'πάμε να σερβίρουμε' αλλαξα το θέμα και τον επιασα απο τους ώμους πηγαίνοντας τον πιο μπροστά.Η μέρα είχε περάσει γρήγορα και ηταν ήδη βράδυ βλέποντας το βασίλειο, τον βασιλιά, την βασίλισσα, την Camz θυμήθηκα τα παλιά και τα καλά και τα κακά. Και ο μίσος μου γινόταν όλο και πιο μεγάλος. Κοίταξα εξω στην αυλή και είδα την Camz μου ήταν τόσο όμορφη κοιτούσε τον ουρανό, τι να σκέφτεται άραγε; να με θυμάτε καθόλου; πήρα μια μεγάλη ανάσα και βγήκα έξω 'γεια' της είπα και πετάχτηκε αφήνοντας μια μικρή κραυγή 'με τρόμαξες' είπε με το χερι πανω στην καρδιά της 'συγνώμη' απάντησα και πήγα δίπλα της. Μύριζε τόσο ωραία αυτό το άρωμα της με τρελαινε 'δεν πειράζει' είπε γλυκά και με κοίταξε όχι όχι γιατί μου το κανει αυτό γιατι; δεν μπορω λιώνω για αυτά τα σοκολατί ματια έκλεισα τα ματια μου και κοίταξα αλλου δεν μπορούσα να την βλέπω. 'Δεν νυσταζεις;' την ρώτησα έπρεπε να της συνεχίσω την κουβέντα 'μπαα παντα τα βραδιά έρχομαι εδώ κοιταω τον ουρανό και σκέφτομαι'
'Και εγώ το κάνω αυτό ειναι σαν να είμαι ελεύθερη ξεχνάω τα πάντα και μένω εγώ με τον εαυτό μου' με παρατηρούσε και δεν μπορούσα να βλέπω οτι με κοιτάει μες τα μάτια 'εσύ;' ρωτησα ήμουν περίεργη.. θα έλεγε τίποτα που θα με έκανε να καταλάβω οτι σημαίνω κατι για αυτή; σε παρακαλώ ας ελεγε κάτι 'εγώ σκέφτομαι διάφορα κυρίως τα παλιά' με αυτήν την λεξη ένιωθα οτι κατερρευα 'παλιά οπως;' σήκωσα το φρύδι μου περιμένοντας την απάντηση της σε παρακαλώ κανε να πει αυτό που περιμένω τοσα χρόνια κάνε να πει εμένα, αλλά τι; πολλά ζητάω έτσι κ' αλλιως ο θεός ποτε δεν ηταν μαζί μου 'αστο θα βαρεθείς εύκολα όπως όλοι' 'όχι' αυτήν την στιγμή δεν ήξερα αν φωναζα η μιλούσα ήρεμα 'εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, δεν υπάρχει περίπτωση να σε βαρεθω' χωρίς να το καταλάβω τα χέρια μου την κραταγαν την κραταγαν για πρώτη φορα, δεν ήξερα αν είχα βάλει δυναμη και αν είχα βαλει; όχι δεν θέλω να νιώθει φόβο απέναντι μου.
Γιαυτο την άφησα.
'Συγνώμη' απολογήθηκα σαν τα μικρά παιδιά που είχαν κανει κάποια σκανταλια και τους μάλωναν οι γονείς τους, μόνο που εδώ δεν με μάλωνε αντίθετα με κοίταζε γλυκά 'δεν πειράζει' είπε ξανά κοιτάζοντας τον ουρανό 'Camila θελω να σε μάθω καλύτερα' απο που μου βγήκε αυτό παλι;
'Αστο Allison καλύτερα ας το αφήσουμε έτσι δεν θέλω να ξανά πληγωθω' η ειλικρίνεια της ηταν αυτή που με σκότωνε μην μου το κάνει αυτό μην με διωχνει απο την ζωή της για δεύτερη φορά 'δεν το αφήνω είμαι σίγουρη οτι μέσα σου νιώθεις κούραση μέχρι και αηδία μπορω να πω απο όλο αυτό, είσαι ξεχωριστή και μπορω να στο αποδείξω' άφησε ενα μικρο ειρωνικό γέλιο τόσο πολύ μα τόσο δεν θέλει να δει την πραγματικότητα; 'καλη τύχη με αυτό' με ακούμπησε στο χέρι και έφυγε, την έβλεπα να φεύγει και ταυτόχρονα ακουγα την καρδιά μου που ηταν έτοιμη να σπάσει. Με ακούμπησε αυτή με ακούμπησε και μου έδωσε την ευκαιρία να μπω μέσα σε αυτον τον μικρό της κόσμο, δεν με ένοιαζε αν θα ηταν δύσκολο η εύκολο εγώ θα έμπαινα μέσα και θα την έκανα ξανά δικιά μου.~~~~~
#TheThrone #greekfanficΝέες εξελίξεις❤❤❤
Συγνώμη για το οποιοδήποτε λάθος vote, comment, follow plz❤❤❤
YOU ARE READING
The Throne (greek fanfic)
Fanfiction~Προσοχή αυτό το fanfic έχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο, γιαυτό όποιος έχει πρόβλημα μην το διαβάσει~ ~Μπορεί μια μητέρα να βάλει να σκοτώσουν το ίδιο της το παιδί, για να συνεχίσει να έχει την κατακτήσει του θρόνου;~