-4-

38 4 4
                                    

Kendime geldiğimde telefon çaldı. Kimin aradığına bakmadan hemen açtım. Ses Eren'e aitti.
İçime su serpilmiş ti. Derin bir "oh" çektim.
Ve Eren uçak düşmüş sende içindeymişsin,nasıl olduda kurtuldun, dedim.
Uçakta kimliğimi düşürdüm, valizimi unutmuşum onu almak için gittim,aldım ve geri döndüğümde uçak kalkmıştı.
Bende haberi yeni aldım.
Sen meraklanma diye, hemen seni aradım.
Eren bak oraya gitmekten vazgeç artık senin için çok endişeleniyorum, dedim.
Tamam zaten gitmekten vazgeçtim, şuan eve geliyorum,dedi.
Ve telefonu kapattı. Sabırsızlıkla onu bekledim.
Gelmesi yarım saati aldı ve sonunda geldi.
Kapıyı açar açmaz hemen sarıldım. Bir daha ayrılmayalım olur mu Eren, dedim.
O gün onun evinde kalmıştım. Beraber akşam yemeği hazırladık. Tabi ben hazırladım o yardım etti. Yemeğe başladık. Ellerine sağlık çok lezzetli olmuş, dedi.
Yemekte çorba, pilav, et vardı. Napabilirim elimden bu kadarı geliyordu.
Yemeği bitirip masadan kalktık.
İçki içmeye başladık. Ben ondan fazla içmiştim. Ben 10 kadeh, o 2,3 kadeh içmişti.
Ben sarhoş olmuştum,başım o kadar ağrıyordu ki, bi an kendimi Eren'in kollarına attım.
Yarı uyanık yarı baygın vaziyetteydim.
Eren beni kucaklayıp yatağına yatırdı. Kendisi başka bir yere yatmış olmalıydı.
Bir süre sonra uyudum. Uyandığımda Eren saçlarımı okşayıp hadi uyan Neriman okula geç kalacağız,diyordu. Yavaşça yataktan doğruldum. Yanağımdan öpüp günaydın, dedi. Elimden tutup beni yataktan kaldırdı.
Lavaboya yüzümü yıkamaya gittim.
Geldiğimde kahvaltı hazırdı bile. Şaşırdım. Sen mi hazırladın, dedim. Evet, dedi. Hmmm oldukça hamaratlıymışsın deyip yanağından öptüm. Masaya oturup kahvaltıya başladık.
Saate baktım saat 8.30'du. Hadi çabuk ye geç kaldık, dedim.
Oda ben doydum istersen gidelim, dedi.
Sofradan kalkıp, okula gitmek için arabaya bindik.
15 dakikada okula ulaştık.
Eren sınıfa doğru ilerledi. 
Bende su almak için kantine gittim.
Yerler ıslaktı.
Ne kadar yavaş yürüsemde ayağım kaydı.
Biri beni belimden tuttu. Kafamı kaldırdığımda karşımdaki eskiden sevdiğim çocuk
Serkan 'dı.
İlk defa onunla bu kadar yakındık. Gözlerinin içine dalıp gittim, onu sevdiğim o saçma günler aklıma geldi. Yavaşça doğruldum.
Neriman iyimisin, dedi. Hala beni tutuyordu.
İyiyim bırakır mısın, dedim. Bıraktı ve hızla oradan ayrılıp sınıfa geçtim. Eren'in yanına oturdum. Ve düşünmeye başladım.
Serkan'a aşıkken nasıl olduda Eren'e aşık oldum.
Basit bir rüya yüzünden
nerelere geldim.
Eren'e ilk görüşte aşık olmamıştım. Ama olsun bi daha Serkan'a aşık olmak gibi bir hataya düşmeyecektim..
Zil çaldı. Hemen elimde kitaplarla kütüphaneye çıkmak için merdivenleri çıkmaya başladım. Acelem vardı. Tenefüs 5 dakikaydı. Ve elimdeki kitapları teslim etmek zorundaydım.
Koşar adımlarla çıktım. Birine çarptım.
Az kalsın merdivenlerden düşüyordum. Elimden tuttu. Bu Serkan'dı.

Sonunda AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin