Beni çekti. Elimdeki tüm kitaplar yere serilmişti. Serkan'a bakıp kaldım.
Kendimi topladım ve elimi çektim. Yerden kitapları toplamaya başladım.
Oda yardım etti.
Onun elindeki kitapları alıp merdivenleri çıkmaya devam ettim.
Kütüphaneye ulaştım. Kitapları görevliye teslim edip merdivenleri geri indim. Zil hemen çalmıştı.
Sınıfa geçtim. Sürekli Serkan'ı düşünmeye başladım.
Onu unutmam lazımdı. Çıkışta Eren'e sahile gidelim mi, dedim. Çünkü bu karmaşık duygular içerisinden çıkmam lazımdı. Sahile doğru yol aldık. Arabadan inip yürümeye başladık. Hava rüzgarlıydı. Güneş batmak üzereydi. Deniz kızıl rengine bürünmüştü. Etrafta fazla insan yoktu. Bura ilk defa bu kadar sakindi. Bir kaç insan, martı ve vapur sesleri geliyordu.
Başımı Eren'in omzuna yasladım.
Bi süre hiç konuşmadan durduk. Eren'e beni gerçekten sevip sevmediğini sordum. Başımı omzundan kaldırıp gözlerinin içine baktım. Saçlarımı gözümün önünden çekerek konuşmaya başladı. Neriman seni herşeyden daha çok seviyorum. belki inanmayacaksın ama benim ilk aşkım sensin,dedi. O bana karşı dürüsttü. Acaba bende dürüst olup onu aslında sevmediğimi ve rüya sonrası bir şey olduğunu, aslında Serkan'a aşık olduğumu söylesemiydim. Sonradan vazgeçtim. Akşam olmuştu. Yıldızlar belirdi. Deniz karaya bürünmüştü. Geç oldu artık gidelim mi, dedim. Arabaya doğru ilerledik. Arabada yine düşündüm. Serkan kızlara yavşaklık yapan biriydi. Ben hariç tüm kızlarla konuşurdu. Ama Eren öyle değildi. Bana sadık ve aşıktı. Aslında onu seviyordum. Tam istediğim gibi biriydi. Evimin önüne geldik. Arabadan inerken, bende seni herşeyden daha çok seviyorum Eren, dedim. Eve geldim. Hiç bir şey düşünmek istemiyordum. Tamam Eren'e ilk görüşte aşık olmamıştım ama Erensizde yapamazdım. O artık benim herşeyimdi. Yatağıma uzandım. Bi süre sonra uyuyakaldım. Alarm çaldı.
İster istemez uyandım.
Hiç halim yoktu. Ateşim vardı. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sürekli öksürüyordum. Boğazım çok acıyordu. Kendimi yatağa geri attım. Telefon çaldı. Arayan Eren'di. Neden okula gelmediğimi sordu. Hasta olduğumu söyledim. Birazdan buraya geleceğini söyledi. Telefonu kapattım. İlk defa bu kadar ağır hasta olmuştum. Ayağa kalkacak halim dahi yoktu. Kapı çaldı. Zar zor kapıya doğru yürüdüm. Eren gelmişti. Neriman hadi hastaneye gidelim, dedi. Yok ben iyiyim bir kaç güne iyileşirim,dedim. Başım döndü. Eren 'e tutundum. Beni kucaklayıp arabasına taşıdı. Arka koltuğa yatırdı.
15 dakikada hastaneye ulaştık. İlk defa pijamalarla dışarı çıkıyordum. Kolumu Eren'in omzuna attım. Onun kolu belimdeydi. Kulak, burun, boğaz doktoruna gittik. Doktor neyim olduğunu sordu. Eren bir köşede sessizce durup benim için endişeleniyordu. Doktora neyim olduğunu söyledim. İlaç yazdı. Durumumun çok kötü olduğunu söyledi. Zatürre olmuşum. Bol bol sıcak bir şeyler içmemi ilaçlarımı düzenli kullanmamı söyledi. Eren yine arabaya kadar yürümeme yardım etti. Eczaneye gidip ilaçlarımı aldı. Onun bu ilgisi beni ona bi kez daha aşık etti. Evime gelmiştik. Beni arabadan indirip yatağıma kadar taşıdı. Yatağıma yatırdı. Durumum o kadar kötüydü ki resmen sayıklıyordum. Ateşim daha çok yükselmişti. İlaçlarımı içirdi. Ara sıra ateşime bakıyordu. Bütün gün yanımda kaldı. Kısa süreliğine uyudum. Hala başımda oturuyordu.
Ateş düşürücü verdi. Akşam olmuştu. Evine gitmedi. Yanıma uzandı. Onunda uykusu gelmişti. Ama hiç uyumadı. Ateşim in düşmesi için ıslak bir bez koydu anlıma. Ben uyudum. Eren'e sarılmışım. O yanımdayken kendimi daha iyi hissediyordum. Bi kaç saat sonra sabah olmuştu. Çünkü çok geç uyumuştuk. Ateşim in biraz düştüğünü hissettim. Ama boğazım hala acıyordu. Eren yanımda yoktu. Elinde tepsiyle geldi. Yavaşça beni yataktan kaldırdı. Ve çorba içirdi. Çorba çok lezzetliydi. Ama hiç iştahım yoktu. Bi kaç kaşık yiyip canımın istemediğini söyledim. Yatağa geri uzandım. 1 hafta hep aynı şekilde geçti. Onun bu ilgisinden dolayı beni gerçekten sevdiğine inandım. Sonunda iyileşmiştim. İkimizde bir haftadır okula gitmemiştik. Neriman kendini iyi hissediyor musun? Dedi. Evet, dedim. Olsun sen yinede bir kaç gün daha dinlen, dedi. Yok evde canım çok sıkılıyor, zaten ben iyiyim,daha fazla devamsızlık yapmıyım,dedim. Tamam peki, dedi.
Üstümü giydim. Kendimi iyi hissetmiyordum. Ama evde kalıp sıkılmak da istemiyordum. Evden çıkıp arabaya doğru ilerledik. Ağır adımlarla yürüyordum. Arabaya bindik. Uyuyakalmışım. Eren beni uyandırdı. Uyandığımda okula gelmiştik. Arabadan inmeme yardım etti. Okula doğru ilerledik. Sınıfa geçtik. Derste Uyuyakalmışım. Her seferinde uyuyakalıyordum. Ama bunu uyanınca fark ediyordum. Midem bulandı. Lavaboya doğru ilerledim. Yolda giderken başım döndü. Bir yerlere tutunmaya çalıştım. Ama başaramadım, tam düşecekken biri beni tuttu. Gözlerimi açacak halim yoktu. Bi süre sonra uyandım. Yavaş yavaş etrafa bakındım. Biri başımda oturuyordu. Kim olduğuna baktım. Ama her şeyi bulanık görüyordum. Yorulup tekrar uyudum. O kişi kesin Eren'di. Bi süre sonra uyandım. Serkan tam karşımdaydı.