"Neriman sana sesleniyorum duymuyormusun?" Biri kolumdan tutup bana sesleniyordu.
Kafamı kaldırdığımda karşımdaki eren di.
Demek ki rüya görmüştüm, ama o kadar gerçekçiydi ki... "noldu bi ara duraksadın""ne şey.?!"Demek tüm gördüklerim bir rüyaymış.
Kendimi topladım." Şey bu müzik bana bi şey hatırlattı da. "deyip bi yalan uydurdum.
Bu rüya beni ona aşık etmişti. Onu bir daha kaybedeceğimden korkmuştum. Elimden tutup beni bahçedeki havuzun başına getirdi. Acaba daha demin ki rüya, dejavu'muydu. Bir an evlenme teklifi edeceğinden korktum. Gözlerimi yumdum. Ve elimi tutup bir anahtar sıkıştırdı. "Şey bir süreliğine ben yurt dışına çıkıcam da evime bakar mısın?" tamam, deyip rüyamın gerçek çıkmamasına sevindim. "nereye gideceksin, dedim." Hindistan, dedi. "Ne için gidiyorsun?"
dedim. "niye sordun ki?" bu cevap karşısında dona kaldım. Hiç merak ettim de ,dedim."neyse tamam ben bakarım. "dedim. İçeriye geçtik. Biraz daha durduktan sonra eve gitmeye karar verdim. Eren yanıma geldi." eve gideceksen ben bırakırım. "dedi. Bende" zahmet olmasın." dedim. Balo salonundan çıkıp, arabaya doğru ilerledik. Arabaya bindik. Sürekli Eren 'i izlemeye başladım. Çünkü onu bir daha göremeyeceğimden korkuyordum. Evime gelmiştik. Teşekkür edip ne kadar kalıcaksın, Hindistan' da, dedim. 1 ay falan, dedi.
O bir ay benim için 1 sene demekti.
İki yanağından öpüp arabadan indim. Ondan ayrılmak istemiyordum ama zorundaydım. Arabadan inip evin yolunu tuttum. Okadar yorulmuşum ki hem balodan hemde rüyadan..
Hiç bir şey yapmadan hemen yatağa girdim. Hemen uyuyakaldım. Sabah oldu. Üstümü giyip hemen geç kalmamak için okula gittim. Eren 'de okuldaydı. Henüz daha gitmemişti. Günaydın dedim. Oda günaydın, dedi.
Sonra öğle arasında bi teklifte bulundum. "-henüz daha gitmemişken birlikte vakit geçirelim mi?" dedim. Oda tamam, dedi. Okul çıkışında sahile gittik. Artık rahat rahat koluna girebiliyordum. Rüzgar öyle bi esiyordu ki sanki yüzümüzü okşuyordu. Deniz o kadar huzurluydu ki bakılmaya doyulmuyordu. Bi banka oturup bu güzel manzarayı seyredaldık. Birden bende seni seviyorum, dedim. Gözleriyle ilk önce anlamsızca baktı. Sonra ilk defa onu ben dudaktan öptüm. Bir süre bu olay bitti. - ee oturmaya mı geldik,deyip bu sefer elinden tutup ben onu sürükledim. Sonra orda küçük bir market vardı. Oraya girip bir uçurtma aldım. Denize karşı uçurtma uçuruyorduk. O kadar mutluyduk ki..
Demek ki aşk böyle bir şeydi. Uçurtmayı sarıp, pamuk şeker almak için yine aynı markete gittik. Pamuk şekerlerimizi yerken bir kaç fotoğraf çekindik. Artık ona dokunurken utanmıyordum. Her sevindiğim de boynuna sarılıyordum. Biraz geç olmuştu. Vapura binip karşıya geçicektik. Vapura bindik. Vapurun başına gelip titanik sembolü oluşturduk. Geri ona döndüğümde öpüşmeye başladık. Öpüşmeyi bırakıp ona sarıldım. Gitmesen olmazmı Eren, dedim. - 1 ay sonra gelicem. Dedi. "olsun yinede gitme içimde kötü bir his var, dedim. Sen merak etme geri gelicem. Dedi. Vapur kıyıya yanaşmıştı. Arabaya bindik. Evime gelmiştik. Tam arabadan iniyordum. Kolumdan tutup Neriman seni seviyorum, dedi. Gülümseyerek bende seni, dedim. Ve eve geçtim. Okadar güzel bir gündü ki hayatımda bu kadar mutlu olmamıştım. Yorulduğumu fark edip kendimi yatağa attım. Uyandığımda güneş perdenin arasından gülümsedi.
Esneyerek uyandım. Eren 'e günaydın mesajı çektim. Oda aynı mesajı çekti.
Üstümü giyip kahvaltımı yaptım.
Okula gitmek için bi taksi çevirdim.
Taksiden inip okula geldim ve sınıfın yolunu tuttum. Eren sınıftaydı. Ders başladı ve Erenle konuşmak için zilin çalmasını bekledim. O kırk dakika bana kırk yıl gibi geldi. Ve sonunda zil çaldı. Hemen Eren'in yanına gittim. daha gitmedin mi, diye sordum. Bugün gidicem, dedi. Beraber dışarı çıktık. Son günümüzü geçiriyorduk. Hala neden oraya gideceğini söylemedin, dedim. Oda kısa süreliğine bir iş için gideceğini, söyledi. Okul çıkışında onu yurt dışına uğurlamak için onla birlikte evine gittim. Valizi önceden hazırdı.
Arabasına atlayıp hava alanına gittik.
Ona son kez sarıldım. Bir türlü bırakmak istemedim. Uçağın merdivenlerinden çıkarken arkasını dönüp el salladı. Bende ona el salladım. Arabasını kullanıp eve geldim. Bi süre sonra hava kararıp akşam oldu. Canım sıkıldı. Televizyonu açtım. Haberler vardı. Kanalları karıştırdım. Gözlerime inanamadım. Uçak kazası olmuştu.
Ve bu Erenlerin uçağıydı. Uçaktakilerin kimliğini saydılar. Aralarında Eren 'de vardı. İçime ateşten bir ok saplandı. Bi an başım döndü. Yatağın üstüne oturdum. Ve bayılmışım.