3.BÖLÜM

64 5 8
                                    

MERABA ARKADAŞLAR....UMARIM KİTABI BEĞENİYOSUNUZDUR ...VOTELERİ UNUTMAYALIM...

Ben böyle düşünürken odaya çat kapı Baran girdi.
-Senin ne işin var benim odamda? Dedim.
-Asıl bu oda benim, karşımdaki oda misafir odası.
-Tamam be nerden biliyim ben gösterseydiniz o zaman.
Ben konuşurken Baran bana doğru eli cebinde yaklaşıyodu.Tek elini duvara yerleştirdi.Ve bana sordu"
-Bilerekmi yapıyorsun?
-Anlamadım.
-Normalde insanlar beneden korkar yanıma aldığım kızlarda sırf ben kötü birşey yapmıyayım diye benimle birlikte olurlar ama sen onların aksine çok rahatsın.
-Ne yani banadamı benden kork diceksin!
-Hayır sadece garibime gitti.
-Gitmesin garibine sen de bizim gibi insansın neyin var korkulucak?
-Sadece sana göre bu.Bence sen beni küçük görüyosun.
-Öff tamam sıkıldım bu muhabbetten.Yarın yola koyulucam işim var çekil önümden, dedim ve hızlı adımlarla odadan kayboldum.misafir odasını bulmuştum.İçeri girdim.Benim için ayırtılan yatağa yattım.Yarın nereye ve nasıl gideceğimi bilmiyorum.Neyse ben yarın kesin bir yolunu bulurum dedim ve kendi kendime uykuya daldım..
-Derin hanım, Derin hanım kalkın artık Baran bey sizi kahvaltıya bekliyor.
Yataktan ağır harekeyletle doğruldum.
-Ne oldu Kader ne bağırıyosun kafamda ?
-Derin hanım Baran bey sizi kahvaltıya bekliyor aşağıda.
-Tamam Kader sen git ben geliyorum.
-Peki efendim, nasıl isterseniz.
Aramızdan böyle kısa bir konuşma geçtikten sonra Kader odadan çıktı. Bende sırt çantamdan siyah uzun kollu bir kazak ve altınada kot bir pantolon geçirdim.Cebimede telefonumu Sıkıştırıp odadan dışarı çıktım. Merdivenlerden de aşağıya indim. Kahvaltı masasında Baran Akın ve bir kız oturuyodu.
-Hadi yemeğe gel. dedi Baran.
-Ben çalışanlarla birlikte yemiyecekmiyim?
-

Hayır konuşmamız gereken şeyler var.
-İyi, peki o zaman.
Bende yemek masasına oturduktan sonra tanımadığım kız;
-Abi bu yabancı kim? Dedi.
-Bir misafirimiz Nilay.dedi Baran
-Bence giyimi çok uyumsuz ne misafiri ki bu?
-Nilay doğru konuş asabımı bozma benim bir misafir işte uzatma.
-Tatlım yalnız öyle elbiselerle deve kadar topuklarla uyum olmuyor.dedim.
-Öyle bir kot bir kazaklada uyum olmuyo canısı.
-Hıhı tamam.
-Yaa sen kims-
-Yeter yeter dedim size susun artık.
-Patroncum ben artık kaçıyım diyorum.
-Derin konuşacağımız meseleyi unuttun heralde.
-Ha o mesele.
Barana hemen bir yalan uydurmam gerekiyodu.
-Nilay sen bir yukarı çıkarmısın abicim hadi.
Bu arada ben Barana söyliceğim hikayeyi bulmuştum bile.
-Hadi bakalım anlat neden gece saatinde ordaydın ve arabamı çaldın?
-Bak ben aslında çocuk bakıcılığı yapıyodum.Yani bir çocuğu koruyodum.Bunun için beni eğittiler silah kullanmayı dövüşmeyi falan.Sonra baktığım çocuğun babası bana sarkıntılık etti. Ve bende kaçtım.Kaçarken yanıma araba almadığım için senin arabanı çaldım.
-Peki silah kullanmayı nerden öğrendin?
-Dedim ya beni eğitirlerken silah kullanmayı da öğrettiler, oldumu artık gidebilirmiyim?
-Peki , gidebilirsin.
Baranın gidebilirsin demesiyle yerimden kalktım kapıya doğru ilerlerken adımı duymam ile arkamı döndüm.

EVET ARKADAŞLAR SİZCE KİM DERİNE SESLENDİ DÜŞÜNCELERİNİZİ VOTELERE YAZIN LÜTFEN VOTE YOKSA BÖLÜM DE YOK...

ACI AMA TATLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin