-Deriiin
Duyduğum ses babamındı.Ama nasıl, nasıl beni beni buldu burda.Akla gelicek en son yerdi burası.
Tabii ya kesin Barandır.Kandırdı beni yaa KANDIRDI.Hızlıca arkamı döndüm.Karşımda iki adet mafya babası vardı.İnanmıyorum yaa birdi iki oldular.
-Baba senin ne işin var burda?
Aslında cevabını biliyodum BENİ EVLENDİRECEK.Anında kaçış planları yapmaya başladım.
-Derin sen nasıl kaçtın ya nasıl?
Babam bunları söylerken benim aklımda yüzlerce kaçış planı vardı.Yani imkansız kaçış planları çünkü artık kaçamazdım imkansızdı.Yolun sonuna gelmiştim babam beni istemediğim bir adama verecek.Aa dur bir dakika evet bir yolunu buldum hadi bakalım.Son şansım.
Yanımdaki masanın üstündeki meyve bıçağını aldım ve bileğime tuttum.Babamdan
önce Baran söze atladı.İnanılmaz ya nasıl bir oyunun içine düştüm ben.-Derin sakın yapma kıyma kendine hem m neden babandan kaçıyosun?
Bir an gerçekten ona inanıp elimdeki bıçağı atıp ona sarılasım gelmişti.Ama yaptığı şeyi hatırladım.O beni babama ispiyonlamıştı.Burda olduğumu o babama söylemişti.
-Ne oldu Baran Bey.Siz istemiyormuydunuz beni babama vermek al işte oldu beğendinmi yaptığını.Şimdi niye benim gebermemi istemiyorsun? Baba sende sırf bir iş için kızını harcamadınmı? Ya ben senin için bu kadar mı değersizim bu kadar mı.Ama yeter artık yeteeer.Kurtulucam senden de kesin Baranı da sen bu pis oyuna kattın biliyodun burda olduğumu dimi.Pes artık ya? Gerçekten nasıl bir oyundayım ben yaa? Ama Baran seni de tebrik ediyorum.Çok iyi oynadın gerçekten.
-Derin ben hiç birşey yapmadım inan yapmadım Hiçbirşey bilmiyorum ben gerçekten.
-Suuuus yeteer suus ya hala oyunun içindesin yaa yeteer!!
-Derin sakin ol kızım sakin bırak bıçağı konuşalım.
-Çıkın çıkın def olun evden def olun çabuk def oluuuuuun!!
-Tamam kızım çıkıyoruz biz sen sakın kendine zarar verme sakın.
-Def ol baba.Def ol Baran çabuk.
Onlar hızla evden çıkarken bende elimdeki bıçağı yere fırlatıp hemen kapıya yöneldim ve onlardan sonra kapıyı kilitledim.Aklımda tabikisi bişeyler vardı.Hızla merdivenleri çıkıp Nilayın odasına pat diye girdim.Nilay ellerine oje sürmüş kurutma aşamasına geçmişti.Bu kızın nasıl takıntıları vardı böyle.
-Tatlım yanlış oda bura benim misafir odası yanda.
-Bırak şimdi misafir odasını sen abinin son zamanlarda bir ortaklığa girdimi onu söyle !
-Abim mi niyeki yani sen ne yapıcaksın?
-Nilay öğrenmem lazım işte söylesene.
-Abim benim işlerimle ilgili kimseye bir şey söyleme dedi.Söyleyemem onun için. Ama ne için sorduğunu söylersen fikrim değişebilir.
-Ya benim işim seni ilgilendirmez.Söyleyeceksen söyle söylemiyeceksen ben kendim araştıracağım.
-Abim işlerini titizlikle yapar tatlım bulamazsın hiç bir şey.
-Ben bulurum canım sen merak etme ayrıca sorumun cevabını sen söylemediğin için sonra seninle hesaplaşıcam.
-Hıı hıı hesaplaşırsın sen hesaplaşırsın, bide sen hiç bir şey bulamazsın.Aaa aklıma yeni geldi anahtarın yerini hatırladıım!!
-Nilay çabuk söyle parçalamıyım seni.
-Öyle kolay değil canım.Dökül bakıyım anlat hetşeyi.
-Ya Nilay abin benim babama burda olduğumu ispiyonlamış işte.Oldumu.
-Niyeki baban burda olduğunu bilse ne olur?
-Uzun hikaye...
-Boşver anlat sen.
-Hayır Nilay ilk önce anahtarı ver.Zaten söyledim işte, abin ispitçi.
-Yaa daha hiç bir şey anlatmadın meraktam çatlatçakmısın beni.
-Nilaaaaay ver şu anahtarı.
-Tamam sustum getiriyorum anahtarı.
-Bir zahmet artık.
Nilay gitti.Ne kadar meraklı bir kızmış yaa.Bıktım yani ona laf yetiştirirken.Ama yinede işime yaradı.Biraz konuşkan ama kanım ısındı ona.Bide şöyle süslü kokoş olmasa çok iyi olacak.İyi falan kız ama benim tam tersim.Yani ben ona göre daha değişiğim.Ben böyle düşünürken.
Nilay geldi anahtarı elinde sallayarak.Hemen anahtarı elinden kapıp "nerde bu oda"dedim."aşağıda"diye geçiştirmelik bir cevap verdi bana.Aşağıya doğru inerken Nilay da arkamdan geliyodu.Merdivenlerden inince çalışma odası gibi bir yer göremedim.
"Nilay nerde şu oda" dedim."Abim çalışma odasının gizli olmasını istediği için duvardan kapı yaptırdı."dedikten sonra mutfağın yanındaki duvara doğru ilerledi.Duvarın hafif çıkıntılı yerinden tutup kendine doğru çekti veeeee dadadadammm.İşte kocaman bir oda."Akla bak yaa ne var burda bu kadar gizli. " "Abimin fikri bu odanın önemli olduğunu düşünüyor. "Demekle yetindi."gerçekten ilginç bir şey" "hayret duymayı bırakıp işine bakarsan abim gelebilir. " "ben orasını hallettim bebeğim" "Nasıl yani"diye hayretle sordu bana."Abimle babamı dışarıya çıkartıp üstlerine kapıyı kilitledim."Şaka yapıyosun nasıl yaa ben kırk yıldır abimi evden o kadar ısrarlara rağmen çıkaramıyorum sen abimi dışarı atıp üstünede eve girmesin diye kapıyı kitliyosun." "Hadi yaa bu kadar da sinir bozucu bir abin olamaz" "sen öyle san"dedi yüzünü buruşturarak."neyse hadi arayalım şu dosyaları"dedim.Odadaki kitaplıktan 5 -6tane dosyayı alıp masaya koydum.Hızla bir tanesini alıp içine baktım.Hayır bu ortaklık sözleşmesi dosyası değildi."Bulduum ortaklık dosyasını bulduum."dedi bağırarak Nilay."Hani çabuk ver!"dedim ve hızla elindeki dosyayı aldım.Evet bulmuştuk.Hemen içini açtım.Veeee son yapılan ortaklığa baktım.Arkadaşlar bu bölüm pek içime sinmedi watpad de yeni olduğum için tam olmadı kitabım ama diğer bölümlerden dahauzun oldu bu bölüm umarım beğenirsiniz heeee bu arada yorum ve votelerinizi de unutmayın seviliyorsunuz!! ♥♥♥♥