6. BÖLÜM

17 4 7
                                    

Cafe' den çıkmıştım. Vakit babam ve barandan intikam alma zamanıydı. Bileğimde bir el hissettim.

Arkama döndüğümde az önce konuçtuğum garsonun bileğimden tuttuğunu farkettim.

"  Özür dilerim, ben seni kırmak istememiştim . Sen sandığım gibi değilsin. Ayrıca hamburgerini yemeyi unuttun." dedi.

" Özür dileme. Kırılmadım , yani alıştım insanların bu sözlerine. Bu arada ben Derin."

" Ben de Kemalettinbincamış." dediğinde güldüm.Gülmekle kalmayıp hayvan gibi anırıyordum.

" ciddi misin?" yüz ifadesi çok ciddi görünüyordu.

" Pardon. Ben bu ismi beklemiyordum." dedim zorla gülmemi bastırıp. Çünkü harbiden çok ciddiydi.

Birden ciddi yüz ifadesini bozup kahkaha atmaya başladı.

" Şaka şaka . Ben Serkan. Ben de inanacağını beklemiyordum."  Dedi gülmesini daha da şiddetlendirirken.

" Yaa gülme. Napiyim çok ciddi gözüküyordun." Dedim omzuna bir tane geçirerek.

Hâla gülmeye devam ediyordu pislik!

" oOfff tamam anır yaa!" Dedim ve bende anırmaya başladım. İkimizde hayvan gibi anırıyorduk.

Yarabbi şükür durabildik!

" Bir gün dertlerini öğrenmek isterim" dedi ciddileşerek. Bu arada cafe ye geçiyorduk.

" Bende. Eğer benim gibi çok yemek yiyorsan olabilir Serkan. Sana kanım ısındı valla" dedim ve göz kırptım.

Sanırım bir dost bulmuştum.

Gülerek cafeye geçtik ve ben masama oturdum.

ACI AMA TATLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin