1

653 61 4
                                    

Chapter 1

-Лу, Кара пита дали се целуваш добре! - кресна Мина от стаята си, целейки Луи да я чуе.
Правеше лайвстрийм, тоест видео на живо. Беше часът за въпроси, тъй като щеше да е на живо още около два часа.

-От къде да знам?! Да не би да трябва да проверим?! - чу се високият му глас от съседната стая, и Мина де обърна към камерата, вдигайки вежди предизвикателно докато се подсмихваше.
След малко, Луи влезе в стаята и седна на стола до Мина.

- Гласуваме, дали Луи да целуне мен или Найл, за да докаже колко добре се целува. Пишете Н за Ни, или М за мен

- Дай боже да е Найл, твърде съм хомо, за да целуна момиче - изстена Луи. Мина извъртя очи и ахна.

- Да не би да ми намекваш, че не би ме целунал ако имаше шанс? - използвайки театралните си способности, тя се направи, че е обидена и скръсти ръцете си.

- Ами... Ако е задължително или е двойно предизвикателство, тогава може би...

- Ще те съдя, обещавам ти... - лицето й придоби жално изражение. Луи сви вежди, но после метна ръце около момичето, което се изсмя в победа.

- Добре де, добре - каза той тихо, което накара Мина да върне неговата прегръдка и да се засмее весело. После погледна обратно към компютърния екран, за да види какво се случва с гласуването.
След като се отдръпна от Луи, тя прегледа целия чат, установявайки, че гласовете са наравно.

-Хм, излиза, че и двамата с Ни ще трябва да го целунем - тя погледна настрани леко притеснено, надявайки се това да не провали тяхното приятелство.
Но нека бъде честна, щом скоро направеното 'Какво е в устата ми' предизвикателство беше що годе успешно (т.е още са приятели), когато Луи напъха негови стари гащи в устата й, значи това няма да е нищо.

След доста обяснения и пояснения, Найл най-накрая се съгласи да се целуне с най-добрия си приятел.

- Добре, поддаваме се на вашата превъзходна власт. Вие казвате как ще се целуваме и колко време - рошавокосото момче въздъхна.

- Кели В. казва да започнем с мен. Колкото време можем да задържим, и френска целувка. Хм, добре. Казва, че и същото важи за Ни...

Луи се обърна към момичето, и след като й прати извинителен поглед, той й хвана лицето и съедини устните им. Мина държеше ръцете си върху бицепсите на Луи, усещайки как езикът му си проправи път между устните й.

Влогър (Niam Horayne; Larry Stylinson) [DISCONTINUED]Where stories live. Discover now