3

451 50 15
                                    

Chapter 3

Отстрани на двете двойки момчета се чу неловко изкашляне.

Като светкавици, те се отдръпнаха от другия, и моментално се изчервиха.

- Така. Нека свърша нещо, което обещах да направя. - с вдигнат полазалец, Зейн пристъпи към Лиам, който дори не подозираше какво ще се случи.

После, свали ръката си обратно до тялото, хвана Лиам за китката и му я изви, после го дръпна към себе си и му разроши косата.

- Хей! За какво го направи? - кресна недоволно брюнета. Зейн го пусна и сви рамене.

- Дразниш ме. - каза, после се засмя, и прегърна най-добрия си приятел през раменете.

~~~~~

- Дооообре, предлагам, тъй като е още девет сутринта, да отидем в Старбъкс, и да закусим? - попита Мина, решавайки да бъде гласа за тях тримата, тъй като Луи и Найл бяха изгубили ума и дума.

Зейн сви рамене и се усмихна.

- Не виждам защо не. Хайде, водете пътя, тъй като знаете къде се намирате. - засмя се. Изглежда смехът му поразбуди четирите момчета от малкия им транс, и ги накара да подскочат и да поклатят глави.

- А, какво...? - попита Луи. Почеса се зад главата неловко.

- Старбъкс. Хайде, вие вървете зад мен, аз ще влогвам. - повтори Мина.

- А, хей! Хари, подай ми камерата, ще продължа влога от сутринта. - Зейн заяви, вземайки камерата от ръцете на Хари.

След като тръгнаха, той изтича напред до Мина, и започна влога.

- Здравейте отново! Е, вече пристигнахме, както виждате. Така че..., добре дошли в Лондон! Иии, познайте с кого сме в момента?

Отсрани, Мина обясняваше какво се случва, и след като завърши малката си реч със същото изречение като Зейн, тя завъртя камерата, за да покаже останалите момчета.

- С легендите на Ютуб! Пожелахте го, получихте го! - писна весело, докато момчетата махаха превъзбудено. - За Хари и Лиам става дума, момчета. Не си повдигайте надеждите.

Луи извъртя очи, а Мина му се изплези. 

~~~~~

- Е, взехме си за пиене. Сега какво? - започна неловко къдрокосото момче. Всички държаха по чаша кафе в ръцете си, Мина, Луи и Найл от едната страна на масата, а Хари, Лиам и Зейн от другата.

Влогър (Niam Horayne; Larry Stylinson) [DISCONTINUED]Where stories live. Discover now