5

389 48 19
                                    

(Сега на всички Ниамчета да ви разбия мечтите хахахаха
Едит: И аз съм Ниам аф, ма шшшшш, това не е важно :3)

Мина + Найл

- Найл, вдигай си задника! Лиам излезе, а Хари и Лу решиха да отидат да купят неща за видеото! - кресна Мина, като вдигна завивките от спящото момче, което изстена в протест.

- Ох, не може ли още пет минути? - гласът му се унесе, и след малко беше заспал отново. Мина завъртя очи, и му дръпна възглавницата от под главата. - Добре де, добре! Ставам!

- Отиди да се изкъпеш, после ще ти търсим дрехи. - заяви момичето, като започна да тършува из гардероба на Найл, докато той взе чифт боксерки и се запъти към банята.

Хари + Луи

- Добре, перуки? - попита Луи, докато разглеждаше списък с неща, които биха им потрябвали за видеото, което ще правят.

- Перуки? За какво? - запита къдрокоското, като повдигна вежда.

- Ами ако случайно трябва да се правим на жени, или нещо такова. Ще записваме истина или предизвикателство, все пак! - заяви всесело по-ниския, и после заподскача към щанд с костюми, където бяха наредени всякакви цветове перуки. - Какъв цвят, Хаз?

- Хаз...? - подсмихна се по-високото момче, когато стигна до Луи. Погледна надолу, за да го види как се изчервява.

- А-ами..., подхожда ти. - запъна се.

- Хм, добре, Лу. Винаги съм искал червена коса! 

Луи се изчерви напълно, при споменаването на този прякор, но после поклати глава и се съвзе. Погледна нагоре, без да очаква да срещне погеда на Хари върху него, и повдигна вежда.

- Не знам дали ще ти подхожда... - прокара ръка през къдриците на Хари, а после се усмихна доволно. Винаги е искал да направи това, и ето, вече може.

- Търсиш си извинение, за да си играеш с косата ми, а коте? - синеокия се ококори леко, лицето му почервеня изцяло, а Хари започна да се киска.

- Не е смешно! - опита се Луи, но Хари продължаваше да се киска като луд, и закри лицето си. 
Луи скръсти ръце и се намръщи като дете, сбръчквайки вежди.

Почака малко, но Хари не спираше да се смее, и затова го дръпна за тениската, карайки по-високия да се наведе до неговата височина, и му махна ръцете от лицето. Устните им бяха на сантиметри.

Влогър (Niam Horayne; Larry Stylinson) [DISCONTINUED]Where stories live. Discover now