- Хей! Не бяха чак толкова зле! - възкликна Найл, но другите не слушаха. Бяха твърде заети да бършат сълзи от смят от бузите си.
- Ни, имало е чипс в тях! Чипс! В мъфини! - възкликна Хари.
Вече един час бе минал, и те още се кикотеха, и правеха лоши шеги, сеързани с историята на мъфините, но Найл бе бърз да ги зашлеви по тила, и те млъкнаха.
След известно време, всеки си беше в стаята съответно с другия, и лежаха спокойно на леглата, и гледаха напред.
Найл + Лиам
- Ли, нали знаеш, че Луи вече качва видеотата на канала ви?
Лиам се обърна към Найл и прехапа устна.
- Мхм, знам. - отвърна му с монотонен глас, и Найл се намръщи.
- Знаеш ли какво ти трябва, господин сърдитко? - започна момчето с палава усмивка. - Един масаж от любимото ти момче.
И една огромна усмивка си проправи път на лицето на Лиам, и кимна.
Найл бе бърз да побутне Лиам, за да легне по корем, и седна на кръста му.- Така..., първо махаме тениската, и ще те разтрия малко. Ако искаш заспивай, не ми пречи. - каза му весело, и му повдигна тениската леко, после я махна напълно.
Постави ръцете си на гърба на брюнета, и започна бавно, но успокояващо да разтрива гърба на Лиам.
А той издаваше малки, доволни звуци, и бавно заспиваше.Хари + Луи
- Хари, ела тук. Няма да ходиш и да се чудиш какво ще мислят. Каквото мислят го мислят, но много добре знаеш, че много хора ще го приемат добре.
Хари продължаваше да ходи из стаята притеснено, като проверяваше дали видеото бе готово да се качи.
И на Луи му писна.
Стана, хвана ръката на Хари и го дръпна на леглото, където го остави седнал. После се покачи на скута му, притисна им телата и го целуна, обвивайки ръцете си около врата му.Хари пък, изненадан, хвана кръста на Луи и го целуна обратно.
Няколко секунди, и устните им все още се движеха в хармония. Когато Хари се отдръпна, погледна Луи с повдигната вежда.
- Това пък за какво беше?
- Да спреш да се луташ и притесняваш за мнението на другите.
Хари се усмихна широко, и прегърна Луи близко до себе си, падайки настрани.
Луи, естествено, изписка изненадано, и от страх да не падне, обви крака и ръце около зеленоокия.
YOU ARE READING
Влогър (Niam Horayne; Larry Stylinson) [DISCONTINUED]
FanfictionНайл Хоран, и неговите най-добри приятели, Мина и Луи Томлинсън, или още познати като вторите най-известни влогъри. Лиъм Пейн, Хари Стайлс и Зейн Малик, още познати като първите най-известни влогъри. Феновете им просто мечтаят да направят видео заед...