Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.
Multimedya:Güneş
İyi okumalar
---------------------------------------------------------
Siz sabahları anne cırlamasıyla uyanmak nedir bilirmisiniz?ben her gün o cırlamayla uyanıyorum aynı şimdi olduğu gibi"Güneş la gavurun tohumu kalksana!Burdaki gavur baban oluyor"
Evet annemle babam ayrı oldukları için annem babama hakaret etmekten asla çekinmez.Gerçi bende babama ne hakaret ederim nede ondan bahsederim.Bizi terkedip başka kadına gittiğinden beri onunla ilgili pek konuşmam.
Neyse ben Güneş Soner 18 yaşındayım Özel Taşer kolejinde okuyorum.Öyle özel okulda okuduğumda bakmayın nekadar ders dinlemeyen biri olsam da zeki kızım derslerin iyi ve o okulda burslu olarak eğitim görüyorum.
En yakın arkadaşım Aysu ile bol gülmeli günler geçiririz.Bütün sırlarımızı biliriz ve birbirimizden hiç bişey saklamayız.Ben düşüncelere dalmışken annemin geldiğini farketmemiştim bile"Kız kime diyorum ben hala yatıyosun çabuk kalk geç kalacaksın okula"
"Anne ne cırlıyon yhaağğ.Kalktım tamam yeterki burayı terk et"annem cıklayarak odamdan çıktı.
Bende okul formamı giydim,saçlarımı taradım ve makyaj olarak süper üçlüyle(rimel,eyeliner,parlatıcı)işimi bitirdim çantamı aldım ve kahvaltıya indim.
》》》
Okula geldiğimde istiklal marşını okumak için sıraya geçtim.Ne kadar güzel bir gün derken düşüncelerimin yanlış olduğunu üstüme atlayan camış arkadaşım Aysu ile anladım"Allah belanı laaağğğn Aysu yolarım kızım seni. Yavaş lan camış"diye bağırdım.
"A-a çk ayp ettn glw.Oysaki sana daşşş gibi bi haberim vardı madem öyle söylemiyim de çatla meraktan hıh" aaa bide trip atıyor gavurun dölü.
"Söyle lan hade. Çok merak ettim şu daşşş gibi haberi"dedim gülerek. Gözü arkama kaydı ve sırıtarak bana döndü.
"O daşşş gibi haberi tam arkanda duruyor."dedi. Arkama baktim oflayarak.
"Of-Offffff vallaha daşşş gibi bi habermiş cidden. "Dedim karşımda bana sırıtarak bakan daşşş varlığa daha doğrusu varlıklara bakarak.( biraz sesli bi şekilde oflamış ve onların beni duymasını sağlamış olabilirim hihihi)
Evet doğru duydunuz çünkü 1tane değil tam 2 taneler biri kumral diğeri esmerdi ve ben acikcasi kumraldan yanayım sarışın mavi gözlü seven ben şuan kumral,kahverengi gözlü bi çocuğa tutuldum.
Umarım egoist bi öküz çıkmaz. Sınıfa geçmiştik ve ben Aysuyla oturuyodum tabi bu arada o meteorlar bizim sınıfta ve tam önümüzdeler.
Bakalım bu meteorlarla neler yapabiliriz.
---------
Tenefüs zili çalmıştı tam biraz kestireyim derken bizim gıcııık paçoooz matematikçinin sesiyle planım suya düştü"Güneş kızım-hayır nerden kızın oluyorum la kaç tane annem var benim- yeni gelen arkadaşlarını sen gezdir okulu tanıt"
Aman tanrım didiiim!! La bizim paçoz matematikçi kırk yılda bir güzel bişey söyledi he. Allahım şuan çok mutlumsu oldum.
"Büyük bi zevkle hocam" dedim ben de hoca tek kaşını kaldırdı-bunu yaparken gerçekten komik oluyo gülmemek için zor tuttum kendimi- ve"Sakın kendine benzetme onları en sonki haylazlığin artık canıma tak etti" dedi.Puhahahahhaha ayy ne komikti o gün ya.
" Tamam hocam sikinti yok" dedim.Hoca 'Aaa terbiyesiz' bakışı atarak sınıftan çıktı bende yanımdaki Aysuyu dürterek
"Dua et benle arkadaşsın yoksa nah yakınlaşırdın bu çocuklarla"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜCÜRÜN ÖKÜZÜ
Teen Fiction"Bana BÜCÜR deme ÖKÜZ" "Ama öylesin BÜCÜR." "Şimdi bu BÜCÜR senin biyerine bu kalemi sokucak ama." ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ "Nasıl başardın bunu?" "Neyden bahsediyorsun Güneş." "Beni kendine aşık etmeyi nasıl başardın. Senin yüzünden yine acı çeke...