Keesokkannya,Chorong bangun awal pagi kerana akan ada pengambaran Just Married untuk ep pengenalan.
Hati Chorong berdebar kerana dia tidak tahu siapa yang akan jadi pasangannya nanti.Chorong membuka peti ais dan mengambil sekotak susu.
Member lain sudah awal-!! bertolak pergi kerana ada program radio.Chorong duduk dimeja makan.Air susu dituang kedalam gelas.
"Siapalah?"Chorong tertanya-tanya.
Tiba-!! telefon Chorong berbunyi ( lagu Secret Garden )
"Yeoboseyo.."jawab Chorong.
"Yeoboseyo..Chorong-sshi.Unnie ni.Dah siap ke?unnie dah nak sampai ni"tanya manager.
"Dah siap unnie"jawab Chorong.
"Arrasso..kita jumpa nanti"ujar manager dah mematikan talian.Chorong meminum air sebelum berlalu kebilik.
SMent
Dorm Exo"Hyung..palli.Suwoo hyung dah datang"panggil Chanyeol dari ruang tamu ( Suwoo adalah manager Exo )
"Nae.."jawab Suho dari dalam bilik.
"Hyung..palli.Nanti lama pula orang tu tunggu"ujar Chen sedikit kuat sengaja ingin mengusik Suho.
Chanyeol dan Baekhyun sudah ketawa.
Suho keluar dari bilik.Dia berlalu kedapur.Sempat Suho memandang tajam Chanyeol,Baekhyun dan Chen yang sedang ketawa diruang tamu.
"D.O.."panggil Suho.
"Nae hyung"jawab D.O yang sedang memasak.Dimeja makan ada Lay,Kai dan Xiumin yang sedang sarapan.Sehun pula masih lagi belum bangun.
"Nanti kejutkan Sehunnie.Hyung tak sempat.Suwoo hyung dah datang"pesan Suho.
"Hyung ni macamlah Sehun tu budak kecik"gomel Kai.
"Memang pun kan.Dahlah.Hyung pergi dulu"balas Suho dan berlalu.
"Hyung..hwaiting"kedengaran jeritan diruang tamu ( siapa lagi klau bkn Oppa bertiga tu )
"Nak manjakan Sehun je kerjanya"gomel Kai.
"Cemburu ke?"tanya Xiumin.
"Tak kuasa.Kai dah ada D.O hyung"jawab Kai.
LOCATION JUST MARRIED
"Action!!"ujar pengarah.
Suho berjonging disebuah taman sambil mendengar lagu menggunakan earphone.
Suho berhenti seketika."Siapalah orangnya?"fikir Suho.
Suho terpandang seorang perempuan yang sedang berjalan sambil mendengar lagu menggunakan earphone sepertinya.
"Siapa tu?"tanya Suho kerana perempuan itu berjalan membelakanginya.
Suho menoleh memandang Jurukamera bertujuan untuk bertanya siapa perempuan itu.Jurukamera itu menjongket bahu.
Suho melangkah kearah perempuan itu.Hatinya berdebar-debar.
"Annyeonghaseyo"ucap Suho.
"Annyeonghaseyo.."balas perempuan itu dan memusing kebelakang.
Wajah kedua-duanya jelas terkejut.Terkejut sangat-!!.
"Chorong"ujar Suho.
"Suho"ujar Chorong.
Suho menunduk dan diikuti Chorong.Kedua-duanya nampak kekok dan malu-!!.
BERSAMBUNG..
Hope Suke
YOU ARE READING
Leader Couple !!
FanfictionFf ni tentang Leader Couple or Surong Couple. Tentang Suho dan Chorong sertai We Got Married or Just Married. Hope reader suke.. Cast: Suho Chorong Exo Apink Akn ada cast lain nnti !!