✈ AIRPORT SEOUL
Akhirnya setelah beberapa jam berada didalam Kapal Terbang,Suho dan Chorong kembali ke Korea.Kembalinya mereka berdua disambut dengan kehadiran fan seperti semasa mereka berdua pergi ke Maldive.
Sampai sahaja mereka diambil oleh manager masing-!!.Suho dan Chorong akan balik ke Dorm masing-!! kerana Exo dan Apink ada latihan untuk persembahan mereka di Seoul Award nanti.
"Nanti kita jumpa lagi"ujar Suho kepada Chorong sambil memegang tangan Chorong.
"Ok"balas Chorong.
"Buat yang terbaik tau persembahan nanti.Saya nak tengok persembahan Apink nanti"ujar Suho.Chorong mengangguk.
"Saya pun nak tengok persembahan Exo"balas Chorong.
[Bercakap dgn kamera]
SUHO : (muka sedih)
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
"Bye!!"Suho melambai tangan kepada Chorong dan begitu juga Chorong.Mereka masuk kedalam van masing-!!.
[Bercakap dgn kamera]
CHORONG : Bye!! (muka sedih)
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
DOrm Apink
"Annyeonghaseyo..!!"ucap Chorong mengejutkan member lain yang sedang berada diruang tamu.
"Unnie!!"jerit mereka serentak.Gembira melihat Chorong.Bagai setahun tidak berjumpa.Mereka memeluk Chorong.
"Unnie wae ni?"tanya Bomi apabila melihat tapak tangan Chorong berplaster.
"Oh,ni luka sikit je"jawab Chorong dan menyorok tangannya.
"Suho Oppa buat ke?"tanya Hayoung.Chorong pantas mengeleng.
"Aniyo..Unnie jatuh basikal.Bukan salah Suho"sangkal Chorong.
"Entahlah,maknae ni.Tak akanlah Suho Oppa nak buat isteri dia sampai luka"ujar Eunji.
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
DOrm Exo
"Hyung.Macam mana bercuti dengan Chorong nuna??best tak?"tanya Sehun dan duduk disebelah Suho.Mereka berada diruang tamu.
Turut ada iaitu Chen,Baekhyun dan Xiumin.Yang lain keluar ada program.
"Mestilah best.Betul tak hyung?"tanya Baekhyun pula bernada mengusik.
"Memang best.Tapi.."balas Suho bernada sedih.
"Hyung wae?"tanya Chen.
"Korang gaduh ke?"tanya Xiumin pula.
"Aniyo hyung.Cuma Chorong luka sikit"jawab Suho.
"Mworago??"tanya mereka serentak menyebabkan dahi Suho berkerut.
"Yahh!!..janganlah terkejut sampai macam ni sekali"ujar Suho.
"Arrassoe.Hyung cakaplah wae?"tanya Sehun.
"Kita orang berbasikal.Chorong jatuh basikal"jawab Suho.
"Teruk ke luka?"tanya Xiumin.
"Sikit je.Tak teruk sangat"jawab Suho.
"Sikit je pun.Hyung janganlah risau"ujar Sehun.
"Entahlah hyung ni.Hahh..ni mesti dah sayang betul dengan nuna ni kan!!!"Baekhyun mengusik.
"Mana adalah"sangkal Suho.
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
KEESOKKANNYA..
Exo dan Apink membuat latihan untuk persembahan mereka di Seoul Award esok.Exo di SM Entertaiment.Apink pula di Cube Entertaiment.
Masing-!! iaitu Exo dan Apink tercalon di Seoul Award.
BerSamBuNg
✔ Comment
✔ Vote
✘ CopyHOPE SUKE
YOU ARE READING
Leader Couple !!
FanfictionFf ni tentang Leader Couple or Surong Couple. Tentang Suho dan Chorong sertai We Got Married or Just Married. Hope reader suke.. Cast: Suho Chorong Exo Apink Akn ada cast lain nnti !!