Suho dan Chorong tidak bersuara kerana rasa kekok.Mereka sekarang duduk dibangku berhadapan dengan tasik.( Lucky )
Gateun narae taeeonaseo
Gateun eoneoro
mareul haeseoSuho menyanyi lagu Lucky untuk mengubah suasana.chorong menoleh memandang Suho.
Suho juga memandang Chorong sambil mengukir senyuman.
"Sampai bila ye?"tanya Suho.Chorong memandang Suho pelik.
"Mworago?"tanya Chorong.
"Sampai bila kita nak diam macam ni?"tanya Suho kembali.Chorong mengeleng kerana tidak tahu.
"Tak ada apa-!! misi ke hyung?"tanya Suho kepada jurukamera dihadapan.Jurukamera itu mengeleng.
"Ermmm..oklah.Apa kata kita mulakan berkenalan?"ujar Suho.Chorong mengangguk.
"Annyeonghaseyo..Suho imnida"Suho menghulurkan tangan kepada Chorong.
"Annyeonghaseyo..Chorong imnida"Chorong menyambut tangan Suho.
"Saya leader Exo"ujar Suho.
"Saya leader Apink"balas Chorong.Mereka berdua mengukir senyuman sesama sendiri.
KEESOKKANNYA
Hari ini adalah hari perkahwinan Suho dan Chorong untuk varieti Just Married.Ramai yang hadir seperti member Exo sendiri,member Apink,Red Velvet,Minho dan Key.
Mereka yang hadir berdiri ditepi meja panjang.Meja yang panjang ity ada dua jadi,Red Velvet dan member Exo berdiri dimeja panjang sebelah kiri manakala member Apink,Minho dan Key berdiri dimeja sebelah kanan.Minho dan Key akan menjadi MC.
"Arrasso.Dipersilakan pengantin lelaki.Suho Exo"ujar Minho selaku Mc.Yang lain menepuk tangan dan ada juga yang bersorak dan ketawa.
Suho keluar berjalan ditengah tengah sambil menari tarian Love Me Right dan diiringi dengan lagunya.Suho segak dengan tuxedo putih.
"Hyung!!"jerit member Exo dan ada yang ketawa.Red Velvet ketawa sambil bertepuk tangan dan begitu juga Apink.
"Wahh!!..segak sekali"ujar Key.
"Kamsahamnida"ucap Suho sambil ketawa malu.Suho berdiri dihadapan.
"Arrasso.Sekarang dipersilakan pula pengantin perempuan.Park Chorong Apink"ujar Key.
Semua terpegun apabila Chorong keluar.Chorong sangat cantik dengan gaun putih labuh.
"Wahh..sangat cantik"ujar Minho dan Key.
Yang menepuk tangan sambil memandang Chorong.Member Apink pula ketawa sambil menepuk tangan.
Chorong juga berjalan ditengah tengah.Suho dan Chorong berpandangan dan mengukir senyuman.
Chorong berdiri disebelah Suho.Mereka nampak malu-!! kerana semua member memandangnya sambil tersengih-sengih.
"Sepadan"ujar beberapa member.
BERSAMBUNG..
HOPE SUKE
YOU ARE READING
Leader Couple !!
FanfictionFf ni tentang Leader Couple or Surong Couple. Tentang Suho dan Chorong sertai We Got Married or Just Married. Hope reader suke.. Cast: Suho Chorong Exo Apink Akn ada cast lain nnti !!