Apink bersiap siap untuk ke Music Bank.Hari ini Apink akan bertanding di Music Bank membawakan lagu Luv.Apink akan bertanding dengan group idol lelaki iaitu Got7."Unnie.Ermm..esok maknanya unnie akan pindahlah?"tanya Bomi bernada sedih.Begitulah apabila masuk Just Married.Setiap pasangan akan diberikan rumah untuk mereka.
"Ala..bukannya unnie kena tinggalkan kat sana selalu"jawab Chorong.Bomi memeluk lengan Chorong.Mereka sekarang berada didalam van.
"Unnie.Unnie nampak sesuai sangat dengan Suho Oppa"ujar Hayoung yang berada ditempat duduk belakang.Naeun disebelahnya mengangguk setuju.
"Betul tu.Suho Oppa handsome.Unnie jangan sampai jatuh cinta tau"usik Eunji ditempat duduk hadapan Chorong dan Bomi.Namjoo disebelah ketawa.
"Yahh!!"marah Chorong.
Bomi ketawa kuat melihat muka Chorong."Muka unnie dah merah"ujar Bomi.
Chorong mencubit pipi Bomi geram.Bomi mengosok pipinya sambil ketawa.
SKIP
Exo masuk setelah diberi isyarat oleh Ryeowook.Exo sekarang berada di Sukira kiss radio ( betul ke? )
Susunan kedudukkan adalah dibelakang Baekhyun,Kai,Sehun.Dihadapan mereka iaitu dimeja adalah Suho,D.O dan Lay.Dihadapan mereka betiga pula adalah Xiumin,Chen dan Chanyeol.Mereka bertiga duduk berhadapan dengan Suho,D.O dan Lay.Ryeowook pula duduk dihujung meja iaitu diantara Chanyeol dan Lay ( sorry klau pnrangan pnjang )
"Annyeonghaseyo..sekarang ini disini ada group idol namja yang digilai dan sayangi ramai.Exo..!!"ujar Ryeowook.Exo mengukir senyuman.
"Annyeonghaseyo.."ucap member Exo sambil melambai tangan.
"Arrasso.Sekarang perkenalkan diri kalian"arah Ryeowook.
"Kita mulai dengan Baekhyun"sambung Ryeowook.
"Oh,Annyeonghaseyo..Saya namja lucu exo.Main Vocal,Baekhyun"ujar Baekhyun.
"Wahh"sambut yang lain.Baekhyun tersengih.
"Annyeonghaseyo..saya main dancer exo.Kai"ujar Kai.
"Kkamjong"usik Baekhyun.Yang lain ketawa begitu juga Ryeowook.Kai memukul lengan Baekhyun.
"Annyeonghaseyo..saya maknae exo.Sehun"ujar Sehun.
"Maknae Bubble"giliran Chanyeol mengusik.
"Bubble?"tanya Ryeowook.
"Sehun suka bubble tea"jawab Chanyeol.Sehun mengangguk.
"Annyeonghaseyo..Saya leader exo.Yang mengurus exo.Suho"ujar Suho.
"Wahh!!"balas yang lain.
"Park Chorong"ujar Baekhyun tiba-!! membuatkan yang lain ketawa.Suho memandang Baekhyun.Baekhyun tersengih.
"Suho.Nanti hyung tanya pasal tu"kata-!! Ryeowook membuatkan ketawa member lain semakin kuat.Suho turut ketawa walaupun malu.
"Ok.D.O pula"ujar Ryeowook.
"Annyeonghaseyo..saya main vocal exo.D.O"ujar D.O.
"Annyeonghaseyo..saya unicorn.Penyembuh exo.Lay"ujar Lay.
"Annyeonghaseyo..saya happy virus exo.Chanyeol"ujar Chanyeol.
"Annyeonghaseyo..saya mr.highnote.Chen"ujar Chen.
"Annyeonghaseyo..saya member tertua exo.Xiumin"diakhiri oleh Xiumin.
"Ok.Semua sudah memperkenalkan diri.Ini kali ketiga exo datang ke Sukira untuk promosi Love Me Right.Jadi sekarang kita dengarkan lagu ini"ujar Ryeowook.Lagi Call Me Baby dipasang.
SKIP
"Wahh..Love Me Right.Hebat lagu ini"ujar Ryeowook.
"Kamsahamnida"ucap Exo.
"Ok.Suho.Sekarang awak sertai Just Married.Siapa pasangan dan nyatakan perasaan awak?"tanya Ryeowook.
"Wahhhh!!"ujar member lain.
"Ermm..pasangan saya dalam Just Married ialah Park Chorong Apink"jawab Suho.
"Saya rasa ini sesuatu yang baru bagi saya dan saya rasa ianya menarik"sambung Suho.
"Wahhh"ujar member Exo sambil ketawa.
"Oh,hari ini Apink akan ada pertandingan di Music Bank"ujar Ryeowook.
"Hwaiting"ucap Exo.
"Suho.Ada apa-!! nak dikatakan?Untuk Chorong khasnya"tanya Ryeowook.
"Wahh!! kata-!! cinta"ujar Baekhyun membuatkan yang lain ketawa.
"Ermm..Apink dan Chorong..ermm..hwaiting"ujar Suho disambut dengan tepuk kan dan ketawa yang lain.
BERSAMBUNG...
HOPE SUKE
YOU ARE READING
Leader Couple !!
FanfictionFf ni tentang Leader Couple or Surong Couple. Tentang Suho dan Chorong sertai We Got Married or Just Married. Hope reader suke.. Cast: Suho Chorong Exo Apink Akn ada cast lain nnti !!