Selin de benim gibi şaşkın gözüküyordu, ama o biraz hazırlıklıydı diyebilirim. Ne de olsa o sabah servise bir umutla binmişti ve eğer benim bu erkekleri umursamaz tavrım devam ederse evde kalacaktım, zaten beni bu dağınıklığımla kim alır merak ediyorum.
Neyse tören Mme Rosalie'nin açıklamasıyla başladı.
"Merhaba çocuklar, hepinizin bildiği gibi okulumuza öğrenci değişimiyle gelen arkadaşlarınız sınıflara kendi seviyelerine uygun bir şekilde dağıtılacak, sınıf başkanları yeni öğrencilere okulu gezdirecek ve ta- hey siz ikiniz Selen ve Thomas hemen yanıma gelin...
Ne mi oldu? Siktiğimin fransız öğücüğü, ne diyorum ben ya siktiğimin fransız çocuğu!!!!
Bahçeye girdiğimiz anda zaten Mme'dan uyarı almıştık su savaşı uaptığımız için. O yakışıklı Fransızlar ise bize bakıp gülüyorlardı.
"Hey neye bakıyorsunuz" dedim en iyi Fransız aksanımı takınarak içlerinden en uzun boylu ve sarışın olan çocuk çıktı ve:
"I-hm size bakıyorduk. Bir sorun mu var?"
"Evet"
"Ben burda sizin üstünüzden damlayan sulardan başka sorun görmüyorum Selen" diye bilmiş bir tonla söylerken ben neredeyse küçük dilimi yutuyordum. Hah ismim dünyanın öbür ucundan duyuluyordu, dünyaca ünlü bür du savaşçı olduğumu söylemeyi unuttun herhalde(!)
"Ben benim ismimi bilmenden başka sorun görmüyorum. (Yüzüne yaklaştım) Şimdi hangi sınıfa gidiyorsan git"
İşte tam bu sırada Mme Rosalie bizi odasına çağırdı. Ben Thomas (Mme adını söylediği için artık adını biliyorum o Fransız Öpücüğünün adını hey ben ne diyorum herhalde ünlü olunca aklımı peynir ekmekle yemeğe karar verdim)
Ros, klasik başlangıçlarından birini yaparak törenimizin açılış konuşmasımı yapmaya başlar. " Selen yeni sınıf arkadaşınla bir sorunun mu var ya da doğrusu OKUL KURALLARIYLA İLGİLİ BİR SORUNUN MU VAR "
"H-hayır Mme neden olsun ki" diye her zamanki cevabımı verdim.
"Okula geldiğinden beri uyduğun okul kuralı yok." Hah, hiçbir replik eksiksik ilerliyor. Biraz doğaçlama mı yapsak?
"Merak ettiğim bir şey var Ros upps Madame" Dedim en sinir bozucu sesimle. Tamam şu an kesinlikle serviste bahsettiğim sonradan görmeler gibiydim.
"Evet" dedi Ros bıkkın bir sesle.
"Thomas'la konuşmamızın ne gibi bir yasa dışı haraket olduğunu öğrenebilir miyim?"
"Seni bunun için çağırdığımı mı zannediyorsun Selen?"
Acaba okul gezisiyle ilgili bir şeyler mi öğrenmişti yoksa geçen hafta yediğim boku mu? ayrıntılarına girmeyeceğim. Nerde kalmıştık?
"Yani, hem Thomas'ı, hem beni çağırdığınıza göre..."
Bir anda Mme Rosalie'nin sabrı taştı, Thomas'a baktı
"ÇIK DIŞARI THOMAS YALNIZ BIRAK BİZİ" yupii doğaçlama fazlaya kaçtıı!!!
Kapı sert bir şekilde kapandı.
"Neden çağırdığımı merak mı ediyorsun Selen? Artık yeni okul başkanınız Thomas olacak sen sınıf başkanlığına devam edeceksin neden mi istiyorsun? Bu fotoğraflara bak, sana yaptığım bu iyiliği unutma çünkü bu durumda seni okuldan atmam gerekiyordu son olarak Thomas sizin sınıfta derse girecek sense ona okulu tanıtacaksın. Şimdi çık dışarı ve bir daha böyle bir olay görürsem seni OKULDAN ATARIM anlaşıldı mı Selen senin iyi bir öğrenci olduğunu biliyorum ama şu son günlerde yaptıklarını babanla paylaşıp onu üzmek istemiyorum. Bu fotoğrafları kimse görmeden de at" dublöör nerdesin sen niye metne sahip kalmıyoruz yönetmen bozunutusuuu??
Gözümden bir damla yaş düştü. Ve bu yaşın yönetmene olduğunu düşünüyorsanız çok iyi oyuncuyum.
Siktir siktir siktir. Emir nasıl yaptın bunu bana. Çok iyi bok ettin. Sana o bokları bir bir yedirmezsem...
Kafamdan işgence dahneleri geçerken Thomas'ın içeri girdiğini ve beni dışarı çıkarmaya çalıştığını fark etmemişim ki Thomas'ın
" ...Selen pardon sürtük Selen mi demeliydim en iyi arkadaşınla yatmış olmana?" Sözleriyle kendime geldim
Aklımda onlarca soru vardı. Ama en önemlisi bu fotoğraftakinin Emir olduğunu ve en iyi arkadaşım olduğunu nasıl öğrenmişti bu kadar kısa sürede...
∞
Vote ve yorum yaparsanız dünyanın en mutlu insanı olurum. Birimi mutlu etmek o kadar da zor değil bir tuş yeter 👍👍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
JugendliteraturDün kadar yakın, yarın kadar uzaksın bana. Göz açıp kapayıncaya kadar kayan bir yıldız gibi, göz açıp kapayıncaya kadar akan zaman gibi... Aslında gerçeksin; ama sadece rüyalarda... Dediğim gibi aramızda sadece göz açıp kapama dışında engel yok. Ala...