Doğru duymuştum değil mi? Thomas benden uyuşturucu istiyordu. Çocuk okula BMW x6 yla geliyordu ve benden uyuşturucu istiyordu.
"Selen, bir sorun mu var? Benden başka? Yoksa bir sürtük olduğunu bütün okula söylemem daha fazla sorun yaratamazsa bu fotoğrafı hemen herkese gönderebilirim"
"Ne zamana istiyosun?" Dişlerimi sıkarak söylemiştim. Arkamda duran temizlik odasına beni soktu ve beni duvara yasladı. Bu durum bile ikimizi de okuldan atmaya yeterdi. Beni öpeceğini sanmıştım. Yanılmışım elinden bıçak çıkardı ve boynuma dayadı. İçeri giren biri yanlış şeyler anlayabilirdi. Ondan korkmuyordum bana zarar veremezdi değil mi? "Aslında istediğim bir şey daha var" ona pis bir bakış attım "Bizim eve gelmeni istiyorum Selen" gözlerimi kocaman açtım ne yani sürtüklüğümü gizlemek için sürtüklük mü yapacaktım? "Düşündüğün şeyi yapmayacaksın, köpeğime bakacaksın" Gülümsedim, köpekleri severim. "Köpekleri sevdiğini biliyorum ama senin bilmediğin çok küçük bir ayrıntı var... Ben Emirlerde kalıyorum" Emirle o günden beri hiç konuşmamıştık ama Selin'i kaybetmemek için herşeyi yapardım." Tamam ne zaman?"güldü. "Bu akşam. Eğer istersen gelmeyedebilirsin."duraksadım"Gerçekten mi?"tekrar güldü. Sinir oluyorum şu pislik gülüşlere. "Sadece şakaydı. Bu arada uyuşturucularıda pazartesiye hazır et." Bugün cumaydı ve önümde bulmak için bir haftasonu vardı. Nasıl yapacaktım ben bunu?
Aşkam eve döndüğümde bir sürprizle karşılaştım. Gelen Selin'di. "Senin için endişeleniyorum Selen." dedi bana. "Neden?" "Son birkaç gündür çok mutsuz görünüyorsun."haklıydı aslında. "Yoo hayır."dedim. "Öylesin Selen. Bu yüzden seni bu akşam Emir'lere ailesiyle tanışmaya gidicez."sıçmıştım şimdi. Thomas'a gitmem lazımdı. Aptal köpeğine bakmak için. Hemde Thomas'da Emir'lerdeydi. "Olmaz Selin dinlenicem. Sen işine bak." "Seni almadan gitmiyorum." Of n'apıcaktım ben? Gerçekten durumlar çok karışmıştı. Hiç istemediğim yerlere gelmişti. Yalan mı söylemeliydim? Daha fazla yalan söylemek istemiyordum ama bu durumdan kurtulmalıydım. "Bak, bu akşam yeni sevgilimle randevum var Selin seni kırmak istemiyorum ama gerçekten gitmeliyim" Selin ikna olmuşa benziyordu, hem de üzgün değildi. "Peki sen bilirsin fikrini değiştirirsen veya ayrılırırsanız gelebilirsin" Emirlerin evine daha önce gitmiştim. (Tahmin edebilşrsiniz evi ne kadar iyi bildiğimi özellikle de yatak odasını.) Emirlerin evi çok büyüktü. Karşılaşmamak için elimden geleni yapacaktım. Hem köpek bahçede olurdu herhalde onlar da içerde yemek yerse bu durumdan da kurtulabilirdim.
-akşam-
O anda emirlerin kapısının önüne gelince thomasla emirin aynı evde olduğunu hatırlamıştım. Bu çocuk neden sürekli bana yalan söylüyordu ki? Köpeğe nasıl bakıcaktım. Bu arada Thomas değişim öğrencisi olduğu için emirle aynı evdeydi. İki haftada bir başkasının evine geçiyolardı ve bu iki haftada sıra Emirdeydi. Neyse şu an asıl probleme odaklanmalıydım. Nasıl köpeğe bakıcaktım? Nasıl Selin'le karşılaşmayacaktım. kapıyı çaldım. Neyse ki kapıyı Emir açmadı hizmetçilerden biri açtı. "Thomas nerede" "Şu an evde yok isterseniz odasına gidin" odasına çıktım, güzeldi ama durun bir dakika bu Thomas'ın günlüğü mü? Günlüğün içinde ne yazıyordu acaba? Hemen öğrenmeliydim.yazanları öğrenmeliydim. Ama ya gelirse? O anda odada bakknırken gözüme fotokopi makinesi çarptı. günlüğün her sayfasının fotokopisini çektim. O anda kapı sesini duydum. Gelen Thomas'tı. "Ne işin var burada Selen?" "Ş-şey ben hmm köpek için g-gelmiştim ya hatırladın mı?" Fotokopileri çantama zar zor tıkıştırabilmiştim. "Evet hatırladım. Ama bu gece Emirler burada başka zama-" derken kapı açıldı ve içeri Emirle Selin girdi. Selin bana pis pis ve hayal kırıklığına uğramış bir şekilde bakıp "Yalan mıydı bu akşam? Sana güvenmiştim. Sevgilin nerede?" "Selin aslında ben-" Thomas lafımı kesti ve "Ben onun sevgilisiyim"dedikten sonra beni öptü. Birincisi inanılmaz derecede güzel öpüşüyordu. İkincisi bunu neden yaptığını anlayamamıştım. Selin "oo tebrik ederiim" dedi ve Emirde ona katılıp "aferin abi" dedi Thomas'a. Onlar odadan çıkınca Thomas'a bunu neden yaptın dedim. Güldü ve seni kurtardım dedi.
Eve dönerken çantamı yere düşürdüm ve içinde Selin yazan bir kağıt gördüm. Thomas'ın günlüğündendi. "...bugün Selin'le aynı sınıfta ders aldık. Belki Mme Rosalie ile görüşürsem haftaya onda kalabilirim. Ona sırılsıklam aşığım galiba. Bu kız kalbimi çok kırıcak..." Beynim duraklamıştı. Ne olduğunu anlamıyordum ama elime büyük bir koz geçmişti.
----------------
ASLINDA YAYINLAMAYACAKTIM AMA BU BENDEN SİZE MEZUNİYET HEDİYEM OLSUN. BU AKŞAM MEZUNİYETİMİZ VAR!!! SİZ DE BANA HEDİYE OLARAK VOTE VE COMMENT YAPABİLİRSİNİZ. ÖPÜLDÜNÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
Dla nastolatkówDün kadar yakın, yarın kadar uzaksın bana. Göz açıp kapayıncaya kadar kayan bir yıldız gibi, göz açıp kapayıncaya kadar akan zaman gibi... Aslında gerçeksin; ama sadece rüyalarda... Dediğim gibi aramızda sadece göz açıp kapama dışında engel yok. Ala...