aleyna kalender
Ayrıntıları göster
BÖLÜM PARÇASI VAR, BİR DE MULTİMEDİA EMİR
Selen'in ağzından:
Çok beklemeden Emir'i bulmaya karar vermiştim. Okulun dışına çıkmış olamazdı ama değil mi? Doğru tahmin etmişim. Birz yürüdükten sonra onu ellerini başına koymuş bir şekilde otururken buldum. Daha doğrusu üzgün gözüküyordu. Beklemeden ''Biraz konuşabilir miyiz'' dedim biraz sıkıntılı, biraz kızgın bir ses tonuyla. ''Olur'' dedi omuzlarını silkerek. Yüzüme bakmak istemiyordu. '' Yüzüme bak seni sersem'' dedim biraz bağırarak ve o an şok oldum. Emir ağlamıştı, gözleri kıpkırmızı olmuştu, elinin tersiyle göz yaşlarını sildi. Bir erkeğin ağlaması gariptir bunu kabul ediyorum ama inanın Emir'in ağlaması hiç normal değildi. Demek ki Selin'i çok seviyordu ama onu da anlamıyorum madem seviyor neden en iyi arkadaşıyla öpüşüyor? Herneyse bunları düşünmek için ortam biraz fazla mı gergin ha ne dersiniz? Emir ayağa kalktı. İyice yanıma yaklaştı. Bir elini omzuma koydu. ve bugün ondan beklenmeyecek ikinci bir davranışta bulundu. BENDEN ÖZÜR DİLEDİ
Selin'in ağzından:
Bugün neler duyuyordum ve görüyordum ben? Emir'le ayrılıyoruz, Emir Selen'le öpüşüyor, Emir ağlıyor ve Emir özür diliyor. Selen de benim kadar bu olanlara şaşkındı anlaşılan benim kadar olmasa da.''Neden'' dedi Selen ''Neden şimdi özür diliyordun benden'' ağlamaya başladı. Ben de hem meraklanmaya hem de sinirlenmeye başlamıştım. Aralarında benim bilmediğim bir şey geçmişti. ''Cesaretim olmadı anlıyor musun, sen o kadar kişiyle çıkmışken sana olanları yani bana olanları itiraf edemezdim'' diye karşılık verdi Emir. İyice merak etmeye başlamıştım. Selen ise ''O gece beni Selin sandığını sanıyordum.'' dedi fısıldayarak. Meraklı bir tonu vardı sesinin. Hangi gece diye düşündüm. Emir yine ağlamaya başladı '' O gece senin sen olduğunu biliyordum Selen'' diye bağırdı. Selen korkmuşa benziyordu. Yine hangi gece diye düşündüm ben de korkmaya başlamıştım. Emir devam etti. ''Seni seviyorum Selen, sana aşığım o gece hala aklımdan çıkmıyor. Seni tanıştığımızdan beri seviyorum. Bütün sevgililerini, tim hayatını ezbere biliyorum seni aptal. Neden Thomas'la çıktığını, o gerizekalı kaslı üniversiteli çocuğu hepsini adım gibi biliyorum. Ama bilmek istemediğim tek bir şey var o da beni sevmediğin'' dedi. başım dönmeye başlamıştı, onlardan uzak bir yere yürümeye başladım. Bu kadarı fazlaydı ama, önce o Emir piçini öldürmeliydim. hıçkırarak ağlamaya başladım. Çimlere uzandım. Bu hayat benden ne istiyordu Allah aşkına?
NE VOTE VAR NE YORUM. BÖYLE GİDERSE YAZMAYACAĞIM HABERİNİZ OLSUN. BİR SONRAKİ BÖLÜM +35 VOTE DA GELİR. NEYSE ÇOK AZ DA OLSA YORUM VE VOTE YAPANLARA SONSUZ TEŞEKKÜRLER HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ.
YENI BIR HIKAYE DE YAZMAYA BASLADIM BIR GOZ ATARSANIZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
Teen FictionDün kadar yakın, yarın kadar uzaksın bana. Göz açıp kapayıncaya kadar kayan bir yıldız gibi, göz açıp kapayıncaya kadar akan zaman gibi... Aslında gerçeksin; ama sadece rüyalarda... Dediğim gibi aramızda sadece göz açıp kapama dışında engel yok. Ala...