Chapter 1 ...
Di studio EXO
Sehun: Kai, bila kau nak berubah... Tak baik kau buat macam tu kat diorang
Suho: Aahh... diorang pun ade perasaan
Luhan: aku x Faham dengan kau lah kai
Kai: yang Korang nak sibuk pasal hal aku ni kenapa ... dh lh aku nk gi tandas ni.. malas aku nk dengar ceramah korang...
Kai berjalan keluar dari studio
D.o turut keluar dari studioDi tandas
Kai: Arrgggghh.. ( menjerit di dlm tandas) Mianhae sebab aq marah korang.. korang x tahu ape aku rasa...
D.o mendengar luahan Kai di luar tandas
D.o masuk dalam tandas..
D.o: Aku faham ape kau rasa tapi kau x boleh lepas kn dendam kau kat perempuan2 tu hanya kerana rahsia kau tu ..
SKIPDi studio Girls Generation
Snds tengah berehat..Sunny: aku x faham lh kau ni... kenapa kau minat sangat dengan kai exo. Tuu.. ( sambil mengelap peluh)
Yoona: ntah lh.. aq pun x tahu nape aq minat dia..
taeyeon: Tapikan semua orang tahu yang Kai tu Playboy... kenapa kau minat dia..
Yoona: Tiffany, cam ne dengan kau punya sepupu dah okey ke dia ( Tukar topik)
Sunny: eehhh.. dia tukar topik pulak..
Tiffany: dh okey dah.. doktor cakap dah boleh keluar dari hospital..
Tiba2 fon yoona berbunyi.. mesej masuk..
Yoona: korang aku nak kena balik dah ni..Omma aku dah mesej suruh balik..Di depan kedai kimchi
Sebelum balik Kai singgah di kedai kimchi untuk membeli kimchi yang di pesan oleh oppanyaSemasa Kai mahu masuk .. Tiba2 kai terlanggar seseorang...
Kai:Kau ni buta ke?.. tak nampak orang nk lalu..
Yeoja : mianhei... saya tak sengaja.. ( melihat orang yang memarahinya. *terkejut* Dan terus pergi dari situ )Kai melihat wajah yeoja itu dan dia terpana..
Kai hanya melihat yeoja itu melewati nya... kai menyentuh dada... dia merasa jantungnya berdebar dengan kuat..
Bersambung...
YOU ARE READING
GUMAWO SARANGHAE (bahasa Melayu)
RandomCast; Hero : Kim jong in ( kai )Heroin : Im Yoona Other cast; EXO (kawan Kai ) D.o (sahabat kai) Kim jong kook (abg Kai) Song ji hyo ( kakak ipar kai & isteri jongKook Snds(kawan Yoona)