Biriciğimiz Nevin Teyze

30 4 2
                                    

Selam biricik okuyucularımız. :D Uzun zaman oldu ama yine yeni bir bölüm. Yukarıdaki kıyafetler karakterlerimizin giydikleri.
Güneş Ateş
Okul... Okul... Okul... Zamanı sayarken sonunda bitti okul. Bugün dersi hiç dinlememiştim. Kafam hep Dünya'daydı. Biz hiç bu kadar küs durmamıştık. Hep beraber giderdik Nevruz balosuna. Hiç şüphesiz balonun" Efsane Kızları" olmuştuk. Bir şey yapıp Dünya ile barışmalıydım. Evett!! Buldum... Dünya kesin bu senede elbise alacaktı. Benim yapacağım gibi. Ve alacağı yeri de bizim butiğimizmiş gibi olan Nevin teyzenin butiğiydi. Okul çıkışı onu takip etmeye karar verdim. Kayra'ya bunu söylediğimde ilk olarak kabul etmedi. Ama yüzüme tatlı bir gülümseme takınmamla kabul etmek zorunda kaldı.
Arabaya direk atlayıp butiğin yolunu tuttum. Nevin teyze herzaman gözümde biricik modacı olmuştu. Kaliteli kumaşlarla sanki bir şaheser çıkarırdı.
Kayra :
- ben bu çok iyi bir plan değil aşkım tekrar düşünsen ? Dedi
- kayra ben planımdab gayet memnun ve kararlıyım. Hadi hızlı gitte ondan önce varıp planımı Nevin teyzeye anlatayım. Dedim
***********************

Bir süre sonra butikteydik. Vitrininde ilkbaharla ilgili çiçekli bir kombin vardı. Vallaha bu Nevin teyze pek zevkli kadın.
İçeri girer girmez. Zaten butiğin havası burnuma doldu. Nevin teyzeyse beni görür görmez cırtlak sesiyle
- ah canom gelmiş. Hoş gelmiş. Dedi
Bende onun gider gitmez boynuna atladım.
- Benim meleğim kıyafet tasarlamazda ben almaya gelmez miyim dedim.
Sarılırken kulağıma
- bu yakışıklı beyfendide kim ? Diye sordu. Hiç senin yanında görmemiştim. Dedi
Yani biraz bozuldum tabikide buraya sadece 10 sevgilimle gelmiştim.
- sevgim dedim. Gülerek.
- iyi iyi çokta yakışıklı ve beyfendi duruyor. Bulmuşsun yine bir paşa. Dedi
Ay bu Nevin teyzede ilahi kadın. Hep sevgili konusundan bahsetmek beni sıkmıştı. Arkamı döndüm. Kayra bana keskin ve ne oldu ? Bakışı atmıştı. Onu umursamadan
- Nevin teyze sana çok önemli bir şey anlatacağım. Dedim
Başladım planımı anlatmaya. Konuşmam bitince Nevin teyze konuştu
- Dünya beni zaten aramıştı. En özel ilkbahar elbisemi istedi. Bende buyur gel. Dedim saat 5'de burada olacak. Dedi
Hemen saatime baktım. Saat 5'e 15 dakika vardı. Hemen Dünya'nın istediği elbiseyi aldım. Gerçekten harika bir elbiseydi yani o almasa ben alacağım kesin ! Elbiseyi bir hızla giydim.
Kabinden dışarıya çıktım. Tabi ki karşımda Dünya sinirli gözlerle beni süzdü. Arkasındaki Nevin teyzede eliyle dudağına bir çizgi çekti. Ulaşla kayra ise oturmuş muhabbete dalmışlardı.
Dünya
- çıkar o elbiseyi ! Diye bağırıdı. Bu kadar sinirleneceğini tahmin etmiyordum.
- Sanane ya ilk ben geldim ilk ben alacağım. Dedim
Zaten Dünya bir köpürdü bir köpürdü.
- bak Güneş sen benim için bittin bence meseleyi uzatmadan ver elbiseyi ve gidelim artık. Dedi
- gelde al dedim.
Dünya dönmüş gözlerle bana doğru yürüyordu. Lakin Ulaş onu tutana kadar. Kayra'ysa benim kolumdan tutup çekmişti.
Dünya'nın sesleri buraya kadar geliyordu.
- bırakta yolayım şu boku. Diye.
Bense ağlamadan edemedim. Kayra'ysa başımı omzuna yatırım "ağlama güzelim " diye teselli ediyordu.

Nevin teyze ikimizide yanına çağırıp.
- bakın kızlar bence bu küslük artık uzamasın. Hem kendiniz perişan oluyorsunuz hemde çevrenizdeki insanlara. En çok birbirinize zarar veriyorsunuz. Yapmayın artık şu düşmanlığı. Barışın ve eskisi gibi dost olun.
Lütfen şurada kaç yıl hatrım var hadi barışın. Dedi
Gerçektende harika bir konuşmaydı. Ben ayağıya kalktım Makyajım zaten akmıştı ve Dünya'ya sarıldım. O bana karşılık vermiyordu ama itmiyorduda. Mutluydum barışmıştık. Sarılma bitince yüzüne baktım. Oda gülüyordu bende. Tekrar sarıldık bu sefer sımsıkı hiç kopmayacak gibi.

*********************
Butikten çıktı.
Kayra dudağıma öpücük kondurup.
- planın işe yaradı meleğim dedi.

4 Gencin Bűyūk ErgenliģiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin