Song pre túto časť:
Justin Bieber- Change Me
Hunter Hayes- All You Ever
Eminem ft. Rihanna- Love The Way You Lie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pohľad Brooke...
"Ako s tebou Justin zaobchádza?" spýtala sa Jessica a ja som stuhla.
Čo jej poviem?
"On je-on je uhm..." usilovala som sa nájsť správne slovo a Jessica sa usmiala.
"Nemaj stres. Ja nič nepoviem." potešila som sa,že som u nej mala toľkú dôveru.
"Dobre, je veľmi náročný. Má pravidlá,bije ma a hlavne nie je taký úžasný ako si myslíš." povzdychla som si a sadla si späť na posteľ.
"Jessica! Brooke! Poďte dolu!" Blake-ov hlas sa rozoznel po celom dome a Jessica začala triasť hlavou.
"Nie,prosím. Nechcem tam ísť." zafňukala a zovrela mi ruku. Pozrela som sa na ňu a upokojujúco jej pohladila ruku.
"V poriadku,pôjdem dolu a poviem im to."
Zbehla som dolu schodmi a zbadala Blaka a Justin-a sedieť na gauči,sledujúc nejaký film. Obaja sa otočili keď počuli kroky. Justin sa na mňa žiarivo usmial,kým Blake ostal v strese.
"Kde je Jessica?" besne sa spýtal a rýchlo preskočil gauč.
"Je hore v Justinovej izbe. Zaspala a ja som ju nechcela zobudiť. Prepáč." rýchlo som mu odvetila a pozrela sa do zeme.
"Oh." trošku sa upokojil, "Idem ju zobudiť,spať môže aj tu."
"Nie!" okamžite som povedala a obaja sa na mňa pozreli. "Uh-myslím,ja ju idem zobudiť." rýchlo som z toho vytancovala (viete ako to myslím :D) a utekala po schodoch hore.
S vŕzganím som otvorila dvere a Jessicina hlava bola v momente v pozore. Jej modré oči sa opäť naplnili strachom.
"Jess prepáč,ale musíš ísť dolu a sadnúť si s nami." ospravedlňujúco som zamumlala,ale ona sa na mňa len slabo usmiala.
"Nie,to je v poriadku. Ďakujem ti." zamumlala a ja som prikývla pričom som vzala jej bledú,studenú ruku.
"Kitten!" Justin vzrušene kričal moje meno (prezývku :D) a vzal ma do tuhého objatia, v ktorom sa so mnou točil a skákal.
Zamračila som sa, "Prečo si tak šťastný?"
"Hádaj čo mi prišlo poštou?" Sršal šťastím a ja som začínala byť zvedavá.
"Čo?" Usmiala som sa a snažila som sa to vziať do rúk.
"Naše Disney lístky!" zvolal a pevne ich držal v rukách.
"V žiadnom prípade!"
"Áno! Ideme tam na týždeň!" Milión krát ma pobozkal na tvár a ja som si nemohla pomôcť,ale začala som sa smiať.
"Je dobré vidieť ťa správať sa ako dieťa." uškrnula som sa a jemu sa zúžili oči. Poslal mi vzdušnú pusu a utekal odložiť lístky do izby.
"Takže Disney eh?" spýtal sa Blake,sadajúc si na gauč a vzal si na kolená aj Jessicu. Ona si len povzdychla a on na ňu tvrdo pozrel.
ESTÁS LEYENDO
CLAIMED (JBFF-preklad)
FanficUPOZORNENIE: Obsahuje vulgarizmy a sexuálny obsah. "Ak by som sa zbavil svojich démonov, stratil by som svojich anjelov."