Chapter 10.

3.5K 167 4
                                    

Song pre túto časť: 

Metric- Breathing Underwater 

Florida Georgia Line- Stay

Eminem- Space Bound 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pohľad Brooke... 

shop•a•hol•ic 

kompulzívny obchod 

Zastavili sme pri nákupnom centre..Vystúpila som a čakala som ohrievajúc sa na slnku. 

V nákupnom centre som už nebola veky a Justin mi povedal že si môžem vziať všetko čo chcem. To naozaj nemal hovoriť.

"Oh bože." zamumlal Justin ako som zavzdychala,keď som zbadala Forever  21. "Ten obchod je najškaredšie hovno aké som kedy videl." 

Oči sa mi rozšírili, "vieš o tom,že to obtiahnuté tričko čo teraz mám je z tadiaľ."Rozhodla som sa ho trošku podráždiť.

Prehltol, "to-to jedno čo som ti dal?" 

"Yeah," nedbalo som odpovedala, "vieš z kadiaľ je?" 

Justinove oči stmavli, "z kadiaľ je kitten?" 

"Forever twent-..."

Nemohla som to dokončiť,pretože ma Justin vtiahol do obchodu. 

"Poďme niečo nájsť, yeah." uškrnul sa a sklonil sa pobozkať môj krk. 

Pretočila som nad ním očami a začala som blúdiť po obchode,prehľadávajúc stojany. Musím uznať,niektoré kúsky sú naozaj škaredé,ale keď máš šťastie nájdeš tu veci,ktoré budeš úplne milovať v svojom šatníku. 

Cez svetre som sa dostala ku tričkám,z ktorého som okamžite vybrala biele tričko s čipkou na chrbte.

"Hey bejby,toto je jedno z mojich obľúbených." 

Otočila som sa a uvidela som Justina držiac sveter,ktorý hovorí "vezmi si ma,som zaujímavý". 

Uškrnula som sa, "a čo tak nie." 

Pokrčil plecami a jeho pohľad mi hovoril "kúpim ti to tak,či tak.

Vzala som si to a k tomu som pridala ešte pár topov,predtým než som prešla do skúšacích kabínok.

Justin bol pri mne v jednej sekunde,prehliadajúc oblečenie v mojich rukách. Prikývol na súhlas a ruky obtočil okolo môjho pásu.

"Ďalší." zvolala na mňa predavačka. Povedala som jej koľko vecí mám,prikývla a ja som išla do skúšacej kabínky prenasledovaná Justinom. 

"Oh prepáčte mi pane,nie je povolené ísť s ňou dnu." povedala a zdvihla na neho obočie. 

"Vypadni." Justin pretočil očami nezaujímajúc sa o to dievča.

Uškrnula sa na neho a mumlajúc odkráčala preč. 

"Justin nie. Nechoď so mnou do skúšacej kabínky. Ostaň vonku." pokrútila som nad ním hlavou ako ostával stáť na mieste. 

Pohmkával si s rukami vo vreckách. "Fajn,ale ukážeš sa mi v každom tričku." 

"Fajn." zahundrala som vchádzajúc do kabínky,ktorú som následne zamkla. Vyzliekla som si svoje tričko,takže som ostala v mojej červenej čipkovanej podprsenke,predtým než som si obliekla biele tričko.

CLAIMED (JBFF-preklad)Where stories live. Discover now