Chapter 12.

3.7K 167 2
                                    

Song pre túto časť:

Justin Bieber ft. Chance the Rapper- Confident

Justin Timberlake- That Girl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Justin-ov pohľad...

"Bieber,je pekné že si sa ukázal."

Prekrútil som očami ako som kráčal do konferenčnej miestnosti. Sadol som si na svoje miesto,čo bolo za hlavou stola,vedľa Brandon-a,čo bol môj spoločník.

"Takže toto stretnutie bude." povzdychol som si a oprel sa chrbtom o stoličku. Prekrížil som si ruky na prsiach. Ak je toto ďalšie z jedných nezmyselných stretnutí tak niekoho v tejto miestnosti zabijem. Práve teraz by som mohol byť doma,hľadiac na Brooke.

Brooke.

Zavrel som oči,aby som si ju mohol predstaviť ako stojí vedľa mňa práve teraz. Po telefonáte v aute kde mi povedala,že aktuálne na mňa myslí,ju neviem dostať z hlavy.

Srdce mi búšilo z toho,že som vedel že sa o mňa zaujíma-aj keď len trošku....Stále.

"Bieber!"

Prebral som sa z môjho tranzu,pozrel sa hore na Brandon-a,ktorý stál nado mnou.

Zdvihol som obočie,"áno?"

"Počúval si?" zareval a treskol päsťami o stôl.

Oči sa mi zúžili,čo si o sebe myslí. Ja som vodcom tohto gangu a navždy budem. Ako sa odvážil takto na mňa hovoriť.

"Prepáč mi?" zavrčal som a Brandon zostával trošku vystrašený,"nepočúval som."

"Pozri," začal som a urobil som krok k nemu,"Nikdy,naozaj nikdy,nechcem nič takéto už počuť. Takže moje meno už nevypúšťaj z tvojich pojebaných úst a pokračuj so stretnutím."

Posadil som sa a nohy som si vyložil na stôl.

Ah,tie pôžitky z toho byť vodcom.

Brandon rýchlo pokračoval v stretnutí a vkuse hádzal po mne vystrašené pohľady.

"Áno." pozrel som doprava kde sa na mňa uškŕňal Daniel.

Usmial som sa naspäť a dali sme si ťukes. Aktuálne som počúval Brandon-a,potláčajúc myšlienky o Brooke.

"V poriadku,tie drogy čo dílujeme sú dosť high a musíme s nimi veľmi dobre zaobchádzať." Brandon dokončil a kývol na mňa, "Justin, chcel by si niečo povedať ku ďalším gangom."

Slabo som mu prikývol a postavil sa. Prešiel som celú miestnosť a s každým som spravil očný kontakt.

"Takže,viete že sme najsilnejší." mierne som zhúkol a potom som pokračoval, "avšak,východná strana sa pokúša odtiahnuť,no nie k nám."

V miestnosti zavládlo zmätené šepkanie,predtým ako som ich upokojil, "ešte od nich niečo vyžiadame. Takže,teraz ich zavoláme na toto stretnutie. Zvyčajne to nerobíme,ale to je cena čo obetujeme."

Zdvihol som pravú ruku, "páni?"

"Áno." kývol som na nich.

"Ako dostaneme od nich tie drogy?"

"Záleží od toho kto to je. Viem že moje dievča by ich vedelo dostať do problémov a potom stačí používať zdravý rozum."

"Má na to nárok?"

CLAIMED (JBFF-preklad)Onde histórias criam vida. Descubra agora