New trainee

1.2K 123 5
                                    

Di dance room BigHit ent...

"Ok, hari ni PD-nim dah pesan yang ada trainee baru esok, so jangan buli dia...terutamanya kamu Rap Mon. Dia sebaya kamu." Kata Mrs. Young. "Nae" balas Rapmon. "Nuna, namjaga yeoja?" Soal Jimin. "Namja" balas Mrs Young. "Ok...dismiss" kata Mrs Young sebelum keluar.

Di dorm BTS (tanpa Jin)...

"Agaknya, dia pandai masak tak?" Soal Suga. "Takut kena tanding lah tu." Kata Rapmon. "Mana tahu." Balasnya. "Dia lagi handsome dari aku tak?" Soal Jimin. "kau tu handsome pun tak" kata V. "Ya Taehyung-ah!" Kata Jimin. "Kenapa semua orang asyik tanya pasal new trainee tu?" Kata Jungkook. "Tak sabarnya nak jumpa roommate baru." Kata J-hope.

Keesokkan harinya...

"Anyeonghasaeyeo, Kim Seokjin imnida. Panggil Jin pun boleh" kata trainee baru yang bernama Jin semua orang tepuk tangan. "Jadi...mulai hari ni Jin akan tinggal di Dorm BTS." Kata Mrs. Young. "Nae" "BTS, tolong Jin biasakan diri kat sini" katanya lagi. Mrs. Young pun keluar meninggalkan mereka. "Anyeong!" Kata Jhope. Jin hanya senyum ikhlas. "Aigoo, saya Rap-" "Monster. Rap monster saya tahu." Kata Jin yang menyambung kata kata Rapmon. "Macam mana hyung tahu?" Soal Jungkook. "Younghee nuna dah bagitau." Kata Jin.

"Jomlah kita practise apa yang nuna suruh" kata Jimin. Mrs. Young ada bagi tugas iaitu menari. "Jogiyeo, Jimin saya tak pandai menari" kata Jin. "Gwenchana nanti saya tolong Hyung." Kata Jimin. "Jap...kita kan masih ada masa sebelum practise...saya ada bawa polaroid. Kita selfie jom" kata Jin. Semua member BTS pun bergumpul. Semua ahli BTS terkejut bila tengok polaroid Jin pink."Waeyeo?" Soal Jin. Semua orang geleng kepala. "Hana dul set"

RapMon's POV...

Aku berdiri sebelah Jin. Aku hidu baju dia. Tak macam bau lelaki. Bau harum. Bau rambut dia pun macam hari hari dicuci. Dia ni... betulke lelaki?"

Suga's POV...

Peliknya Namjoon. Kenapa asyik hidu Jin je? Gila ke? Dalam gambar pun sama. Maybe sebab bau Jin harum kot. Tapi yang peliknya kenapa sport shoe dia hot pink? Takde warna lain ke.

Jungkook's POV...

Jin hyung tadi bagi rasa kimbap dia bawa dari rumah. Sedap betul. Kalah masakan suga hyung.

Jin Is Not A Girl?!Where stories live. Discover now