Keesokan harinya di Bighit ent...
"Nuna, betulke yang JYP nak beli Bighit?" Soal V. "Betul. Jadi bangunan ni diorang nak buat tempat untuk trainee berlatih. So, kamu akan berlatih dengan trainee JYP. Jangan gaduh pulak." Kata Jihyun. "Tengoklah macam mana dia layan kita. Macam tu jugak kita layan dia. Berapa orang trainee kat company jyp?" Soal Jhope. "7".
Tiba-tiba, tombol pintu dibuka oleh seorang lelaki. Bang pd masuk dengan JYP dan 7 lelaki. Semua ahli BTS dan jihyun tunduk hormat di depan mereka. "Dulsetbang! tan! Anyeonghaseyo Bangtan Sonyeondan imnida" mereka mengenalkan diri mereka. "Got7. Insa jusaeyeo" kata Bangpd. "Come and get it! Got7! Anyeonghasaeyo. Got7 imnida." Kata GOT7. Jihyun excited sebab member got7 semuanya kacak. "Ni Jihyun,dia stylist dan uruskan schedule BTS sementara waktu." Kata Bangpd. "Ouh, ok. Baiklah. Saya tinggalkan budak budak ni kat sini dulu. Pasal contract tu belum settle."kata JYP. "Ok, sambil tu bolehlah mereka berkenalan." Kata Bangpd lalu pergi bersama JYP dan meninggalkan GOT7 dan BTS.
"Anyeonghasaeyeo,Jihyun imnida" Jihyun kenalkan diri di depan GOT7. Mereka senyum dan balas sapaannya dengan bow. Ada sesuatu yang tak kena dengan JB dan Rapmon. Mereka saling berpandangan maut (death glare). "Errr,awak kenal dia ke?" Bisik Jin. "Lebih dari kenal." Kata Rapmon. "So, korang nak buat apa supaya boleh jadi lebih rapat?" Soal Jihyun. "Dance battle boleh?" Soal Jhope. "Okay" balas Yugyeom. Dengan lagu Revolution ost step up all in, mereka pun gather in circle. Jin beranikan diri untuk menari depan GOT7. Dia buat tarian pisau yang membuat semua orang terhibur. Youngjae pun masuk dan menari sesuka hati.
Sementara mereka menari, rapmon dan JB bercakap. "Nice company." Puji JB. "Nicer than your girlfriend who used to be mine." Balas Rapmon. "Aku langsung tak suka dia." Kata JB.
《《Flashback
Party di rumah JB dan kawan kawannya. "Jom main 7 minutes in heaven." Kata Mina. "Aku ok je." Kata Yura, girlfriend Rap Mon. "Yura, kau dulu." Yura ambil satu barang. "Siapa punya kad kredit ni?" Soal Yura. "Me" kata JB. "Kau tak kisah ke kalau kita masuk bilik dua orang je? Lagipun aku ni bestfriend Rapmon." Bisik JB. "Lah, 7 minit je." Kata Yura.
Mereka pun masuk bilik. Yura mengunci pintu dan berdiri depan JB yang membelakangi dinding. Yura letak tangan di leher dan colarbone JB. "Yura, jangan buat macam ni." Kata JB. "Kenapa? Tak suka? Ke....nak mintak lebih?" Bisik Yura. "Yura...Rapmon macam mana?" Soal JB. "Dia yang memaksa, saya terima je lah dia tu. Tapi hati saya ke awak." Kata Yura lalu wink. Yura makin menggoda JB. JB menahan nafsunya sekuat hati. Tangan Yura meramas ramas abs JB dan dadanya. Yang masih berkain. "Awak tak nak rasa saya ke?" Soal Yura. Dia letakkan tangan di bahu JB dan hampir kiss JB.
Bbang!
Pintu yang dikunci yura terbuka sebab Rapmon pecah masuk. Dia tengok apa yang jadi. "Yura?" Yura terus lepaskan tangan dan peluk tubuh. "Oppa, dia ni gila. Kalau oppa tak datang, mesti dia dah serang Yura." Kata Yura sambil memeluk Rapmon. "Penipu! Kau sendiri buat, aku tahan je tengok kau!" Kata JB. Tapi, tiada saksi tiada bukti. "Aku tak percaya dua dua. Yura, kita break up." Kata Rapmon lalu pergi. "Oppa!"
End of flashback》》
Skip》》
Mereka rehat selepas menari. "Hyung, laparlah." Kata Bambam kepada Junior, chef GOT7. "Saya pun lapar jugak" kata Jungkook kepada Jin. "Nak hyung masak ke?" Soal Jin. "Nakkkk!" Balas mereka. "Saya boleh tolong." Kata Junior. "Okay then. Kalau macam tu, kita hantar diorang kat dorm dulu, then kita beli bahan." Kata Jin. "Jinyoung, aku nak ikut." Kata JB. "Hyung, aku ikut jugak." Kata Rapmon. "Okay"
Mereka pun pergi dengan 2 van mewah tajaan company. Jungkook mula mencuit Yugyeom. "Yugyeom, kau tak rasa ke yang JB hyung ngan Namjoon hyung tu lain?" "Apa maksud kau?" Soal Yugyeom. "Entah, tapi ada something yang buat mereka tegang." Kata Jungkook. "Maybe JB hyung tak panas lagi kot. Dia kan hot and cold." Kata Yugyeom. "Esok gi sekolah sama nak?" Soal Jungkook. "Aku on je. Sebab Bambam tak sekolah aku lonely. Ada kau ok gak." Kata Yugyeom.
Sementara itu, di kereta yang lain...
Rapmon dan JB berebut nak drive tapi disebabkan peacemakers (Jin dan Jr.) Mereka o som dan JB menang. Omma of GOT7 dan BTS duduk belakang dan appa of GOT7 dan BTS duduk depan. Jin dan Jr pun random talk dan Jb dan Rapmon masih tegang. "Hyung nak masak apa je?" Soal Jr. "Errmm... carbonara?" Kata Jin. "Ouh, okay" "kau nak masak apa?" "Kimchi jiggae (kimchi stew)." Kata jr. "Ouh betul jugak eh. Kita masak kimchi jiggae je lah. Lagipun lidah mereka bukannya into western pun." Kata jin. Mereka pun gelak. "JB, kenapa senyap je ni. Sakit?" Soal Jin dengan prihatin.
"Ouh, ok. Aku tak biasa je." Kata JB. Rapmon be like 'Jin, tanyalah aku jugak' . Mereka sampai di mart. "Jinyoung beli daging dulu." Kata Jr. "Okay" JB dan Jin beli belah macam Rapmon takde. "Brand ni ok ke yang ni?" Soal JB. "Yang ni." Kata Jin. "Tak banyak ke?" "Cukup tu. Dish untuk 14 orang. Mereka lahap kit." Kata Jb. "Haha, lol" kata Jin. Muka Namjoon merah berasap. (Sorry takde ayat lain bleh describe). "Ni lagi teruk dari potong bawang" kata Rapmon. Bila semua barang dah beli mereka pun bayar. JB keluar kad kreditnya dan bayar. "Mossitta" kata Jin yang buatkan Rapmon makin tak puas hati.
Skip》》
Rapmon, Jin, Jr dan JB balik rumah. Bila mereka masuk, dorm BTS jadi....
X
YOU ARE READING
Jin Is Not A Girl?!
Humor"Hyung, hyung rasa Jin tu lelaki ke?" Kata Jimin ke RapMonster. "Molla. Tapi kalau dia betul-betul perempuan, mesti best." Kata RM. "Tengoklah cover phone dia. Pink" kata J-hope. "Tidur pun jaga adab. Tapi, kalau Jin hyung perempuan... dalam dorm ki...