Epilog

570 51 9
                                    

Anyeongg! Saya saja nak tambah satu chap sebagai tanda terima kasih kepada readers. Tapi chapter ni jangan expect banyak sangat. One more thing, tolong tengok mv monsta x baru Fighter. Dan jangan lupa 10 haribulan. Hari terpenting A.R.M.Y. ba bai~♡

[Sehari selepas mereka dapat tahu yang Jin lelaki]

"Hyung, 안무 팀장님 (an.mu.tim.jang.nim, ketua choreography) ajak main bola." Kata Jhope. "Bola? Okay!" Rapmon pun suruh Bangtan untuk bersiap. V pun hairan tengok jungkook.

"Kasut, stoking macam pemain bola. Seluar basketball, baju macam nak pergi shopping mall, rambut macam idol. Neon mwo nya?" Soal V. "This is my style." Jungkook pun menepuk bahu V lalu pergi.

....

BTS, GOT7 dan beberapa pekerja di syarikat itu pun mula bermain. "Go BTS! Go GOT7!" Jihyun pun jadi cheerleader seorang diri. "Cheer up baby! Cheer up baby! Jomdo himeul lae!" Jihyun sorak sambil menari nari. "Oi! Gila ke?" "Alamak! PD-nim. Joseonghamnida." Jihyun menunduk kearah Bang PD yang dari tadi tengok Jihyun buang tebiat. Bang PD pun berdiri di tepi Jihyun.

"MANSAE MANSAE MANSAE YEAH! MANSAE MANSAE MANSAE YEAH!"

Jihyun-/pengsan/-

Pada pusingan pertama, GOT7 mendahului. Dan pusingan kedua BTS menyamai kedudukan, 4-4. Jadi, keputusannya seri! Mereka pun saling bersalaman dan pergi ke bilik salinan.

Di sana, mereka sediakan tempat mandi dimana mereka tidak menggunakan pintu. Berderet shower dan cermin digunakan sebagai servis di sana. Bath tub yang besar pun menjadi salah satu servis. Rapmon membuka bajunya dan mandi. Tanpa disedari, sabunnya terjatuh.

Orang di sebelahnya pun mengambil sabun itu dan dekati tempat rapmon. "Nah." Jin memberi sabun itu kepada Rapmon. "Ouh, gomawo." "Namjoon" Jin kata. "Kenapa?" Rapmon pun tutup air selepas mandi. "Boleh minta tolong?" "Apa dia?" "Butang dekat seluar aku tak boleh buka lah." Kata Jin.

"Wuah, bahu hyung besarlah! Hmm...jap." Rapmon pun melutut lalu cuba buka butang seluar Jin. "Urgh! Kerasnya!" Rapmon cuba buka butang itu. Jr dan Bambam yang kebetulan lalu sana pun tengok. "Hyung, apa diorang buat?" Soal Bambam. "Bambam, tutup mata." Jr pun cepat cepat membawa Bambam pergi sebab posisi dan pergerakan badan mereka nampak lain.

"Huh, dapat pun." Tanpa disedari, separuh daripada mata mata disana singgah ke mereka berdua. Bila mereka buat eye contact tiba tiba rasa kekok. "A-aku pergi bathtub dulu." Kata Jin. "Hyung" "apa?" "Takkan nak saya malu sorang sorang?" Soal Rapmon. Mereka pun masuk bathtub sama sama.

Memang tak boleh dinafikan, air di sana agak menyenangkan. "Namjoon-ah, orang tak rasa pelik ke tengok kita tadi?" Soal Jin. "Entah. Takkanlah diorang ingat kita...."

Jin Is Not A Girl?!Where stories live. Discover now