Adsız Bölüm 3

142 7 0
                                    

Baek: Naber?

Eunnie: İyi sen?

Baek: Ben de iyi.

Baek: Ne zamandır benim hayranımsın?

Eunnie: Son bir yıldır peşinden koşuşturuyorum ama sen beni fark etmiyorsun.

Baek: Oh gerçekten mi?Bu güzel bir ipucu oldu sağol.

Eunnie: Sırf ağzımdan laf almak için yaptın değil mi?Çok kötüsün ya!

Baek: Öyleyimdir.Ama en azından senin kim olduğunu öğrenmek için etrafıma bakarım.

Eunnie: O zaman seni takibi bırakıyorum artık beni göremezsin.Ama be seni görmeye devam edicem.

Baek: Neden bana kendini göstermiyorsun?Yoksa kendine güvenmiyor musun?

Eunnie: Evet.Zaten bunu sana başta da söylemiştim.Ben kendimi beğenmiyorum.

Baek: Bari bi tane resmini yolla bana.Lütfen!

Eunnie: Şimdi olmaz Baek.Gerçekten beni beğenmemenden ve çirkin bulmandan korkuyorum.

Baek: Gerçekten kendine hiç güvenin yok mu?Bana  eğer şimdi bi fotoğrafını atmazsan seninle bir daha asla konuşmam anladın mı beni?

Eunnie: Peki.Sen bilirsin Baek. Ama kendimi hazır hissettiğim ilk anda sana yine mesaj atıcam ve bu mesaj da benim fotoğrafım olucak.O zaman kadar görüşürüz.

Baek: Attığında emin ol senin fotoğrafına bakıcam.Bir de sen hazır hissedene kadar konuşmaya devam edelim olur mu?

Eunnie: Olur Baek :) Görüşürüz.

Baek: Görüşürüz...:) 


UNKNOWN FAN<BAEKHYUN>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin