Sabah uyandığımda Baekhyun yanımda melek gibi uyuyordu.Bir süre onu izledim. Baekhyun'un yavaş yavaş uyandığını fark ettiğimde hemen gözlerimi kapatıp uyuyormuş gibi yaptım.Neyse ki Baekhyun fark etmedi.Tam Baekhyun beni uyandıracakken içeriye Sehun ve Yoona girmişti.Ben de yeni uyanmış gibi yaptım.
Byunbaek: Günaydın sevgilim.
Eunsan: Günaydın.Size de günaydın Sehun.
Sehun: Günaydın.
Yoona: Sana da günaydın,nasılsın?
Eunsan: Çok iyiyim hastaneden çıkmak istiyorum artık.
Yoona: O zaman biz işlemleri halledip geliyoruz.Sen de o zamana kadar giyinirsin.
Eunsan: Tamam. Baekhyun sen çıkmayı düşünmüyor musun?
Byunbaek: Tamam ben de kapıda bekliyorum.Üstünü giyindiğinde çıkarız artık buradan.
Eunsan: Tamam sevgilim.
Byunbaek: Sen bana sevgilim mi dedin?
Eunsan: Evet,neden ki?İstemezsen demem...
Byunbaek: Yok canım ondan değil sadece şaşırdım biraz.
Eunsan: Neyse,hadi Baek.
Byunbaek: Tamam aşkım.
Yoona: Biz işlemleri hallettik.Sen de bırak şunu da giyin hadi.
Eunsan: Tamam Yoona.
(5 Dakika sonra)
Eunsan: Ben giyindim hadi gidelim.
Byunbaek: Tamam bitanem.
Yoona: Hadi biz de gidelim Sehun.
Sehun: Tamam aşkım.
Sessiz bir yolculuktan sonra ben eve gelmiştim.O kadar çok yorulmuştum ki aileme durumu anlatacak halim bile yoktu.Olabildiğince sessiz bir şekilde eve girdim ve tam merdivenlerden çıkacakken anneme yakalandım.
Annem: Bana bak neredeydin sen bütün gece?Niye eve gelmedin?
Eunsan: Arkadaşımda kaldım anne.O yüzden eve gelmedim.Şimdi izin verirsen dinlenmek istiyorum.
Annem: Tamam ama hangi arkadaşında kaldın?
Eunsan: Boram'ın evinde kaldım anne.
Annem: İyi şimdi istediğin yere git.
Eunsan: Akşam yemeğini dışarıda yiyeceğim haberin olsun!
Annem: Tamam.
Odama girdiğimde hemen üstümü değiştirip elime telefonumu aldım ve Baekhyun'a mesaj gönderdim.
Eunsan: Eve gittin mi?
Byunbaek: Evet sen nasılsın?
Eunsan: İyiyim.
Byunbaek: Çok yorulmuşsundur sen dinlen biraz.
Eunsan: Ne oldu Baek?Neden bu kadar soğuk davranıyorsun bana?
Byunbaek: Sana soğuk davranmıyorum.Şu anda önemli bir işim var ve onun için bizimkilerle konuşuyoruz.
Eunsan: Öyle olsun Baek.Seni seviyorum.
Byunbaek: İyi geceler Eunsan.
Neden bana böyle davrandı ki şimdi bu?Acaba kötü bir şey mi yaptım?Neyse artık uyumam lazım.Hastanenin yatakları çok rahatsız ediciydi ve iyi uyuyamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNKNOWN FAN<BAEKHYUN>
Novela JuvenilBir fanın Baekhyun'a aşık olmasıyla başlayan konuşma arkadaşlığa döner ve Baekhyun ona bir kızdan hoşlanmaya başladığını söyler.Kız bunu duyunca Baekhun'un artık ondan hoşlanmasının imkansız olduğunu anlar.Oysa ki Baekhun sonradan kızdan fazlasıyla...